Minä vuosina tää kukkoteema olikaan?Itse toivoisin Kukkona häärii teemaa. Harmi että ei saanut fanien hyväksyntää. Mielestäni oiva eläinaihe joukkueelle.
Juuri nyt en muista, mutta veikkaan vuotta 1996. Taisi olla 90-luvun puolenvälin tienoilla.Minä vuosina tää kukkoteema olikaan?
Itse toivoisin Kukkona häärii teemaa. Harmi että ei saanut fanien hyväksyntää. Mielestäni oiva eläinaihe joukkueelle.
Jos ei topikukkoa niin sitten edes jollekkin päivitetylle maskotille ehdottomasti peukku.
Onko KooKoolla muita maskotteja ollutkaan? Ei kai. Mielestäni Topi-kukko ehdottomasti paikalle. Kuuluuhan se kuitenkin KooKoon historiaan.Jos ei topikukkoa niin sitten edes jollekkin päivitetylle maskotille ehdottomasti peukku. Esim. KPL otti viimekesänä käyttöön Mangusti-maskotin ja hyvin näytti olevan lapsien suosiossa. Ei ne maskotit siellä ole mitään keski-ikäisiä kuusaalaisia viihdyttämässä. Lapsille monestikin tärkeimpiä asioita peleissä on nähdä maskotti ja jääkone. Jos suht mitättömällä satsauksella saadaan lisä-arvoa ottelutapahtumaan niin miksi ei..
Möhis ja muut legendat kunniaesittelyyn, siinä sitä olisi sellaista luonnollista ja tuttua maskottia ihan tarpeeksi.
Asuu Ruotsissa siskonsa luona.Onko varmaa tietoa että Mölö elää viäl? Missä hänet on muka nähty viimeisten 10-15 vuoden aikana?
No se on ns. yleistä tietoa Kuusaalla.Ja tuoko on varma tieto? Siis tunnet henkilökohtaisesti kyseisen kuuluisuuden?
Jopa äitini osasi aikoinaan kertoa tämän. Taisi lähteä sen skootterionnettomuuden jälkeen. Äitini on sentään lähes koko elämänsä "tuntenut" kaverin.No se on ns. yleistä tietoa Kuusaalla.
Möhis tunnetaan kuusaalla nimellä MölöMatti, ja tieto että asuu Ruotsissa siskonsa luona on tieto, ellei aika ole jo jättänyt. Noin 3v sitten oli vielä ainakin hengissä.Ja tuoko on varma tieto? Siis tunnet henkilökohtaisesti kyseisen kuuluisuuden?
Möhis tunnetaan kuusaalla nimellä MölöMatti, ja tieto että asuu Ruotsissa siskonsa luona on tieto, ellei aika ole jo jättänyt. Noin 3v sitten oli vielä ainakin hengissä.
En sitä epäillyt hetkeäkään, tätä palstaa lukevat muutkin.Ja minäkö en muka MölöMatin oikeaa nimeä tiennyt?