KooKoon päävalmentaja 2014–2015

  • 35 140
  • 103

Oskupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pepe Jürgens
4.4 Lehdistötilaisuus

Katsoin tuon lehdistötilaisuuden pariin otteeseen. Huomasiko kukaan muu kun Mattilalta kysyttiin että onko kotihalli ensi vuonna Kouvolassa niin kuin iltasanomat sanovat. Ennen kuin Mattila sanoo mitään niin JuuJuu kuiskaa Mattilalle "älä sano mitään" Tiedä sitten tarkoittaako että on vai ei... jokainen voi itse päätellä.
 

Mneme

Jäsen
Katsoin tuon lehdistötilaisuuden pariin otteeseen. Huomasiko kukaan muu kun Mattilalta kysyttiin että onko kotihalli ensi vuonna Kouvolassa niin kuin iltasanomat sanovat. Ennen kuin Mattila sanoo mitään niin JuuJuu kuiskaa Mattilalle "älä sano mitään" Tiedä sitten tarkoittaako että on vai ei... jokainen voi itse päätellä.

Kirjoitinkin tästä tuonne otteluketjufoorumiin. Itse luulin aluksi, että sanoo "järjetöntä toimintaa", mutta sain paikalla olleelta henkilöltä varmistuksen, että Jupe sanoo Mattilalle "ei oo muuten toimittaja". Joten nämä teoriat voi jättää omaan arvoonsa :D. Varmasti melko nopeasti kauden jälkeen tulee tieto uudesta valmentajasta, mutta pelataan finaalit ensin KooKoon menestyksekkäimmällä valmentajalla kunnialla läpi!
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ennen kuin Mattila sanoo mitään niin JuuJuu kuiskaa Mattilalle "älä sano mitään" Tiedä sitten tarkoittaako että on vai ei... jokainen voi itse päätellä.

No ei tuosta nyt voi mitään päätellä. Voi vain kuvitella, että missä tunnelitilassa Petri Mattila on juuri hävityn game sevenin jälkeen ja joku Urpo menee kysymään ensi kauden valmennuskuvioista. Juha Juujärvi näyttää videolla tosiaan sanovan, että ei ole toimittaja. Ei siinä mitään, jos lehditötilaisuuksia pääsee seuramaan, mutta ei kai ole tarkoitus, että kaikenmaailman Urpot alkavat yleisön joukosta esittämään kysymyksiä. Onko tämmöistä aikaisemmin esiintynyt, että yleisön joukosta aletaan esittämään kysymyksiä valmentajille?
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo valmentajat julkistetaan pääsiäisen jälkeen viimeistään huhtikuun loppuun mennessä. Kaikki varmaan tietää kenen nimi on viime päivinä vahvimmin esiintynyt spekulaatioissa ja jopa Iltasanomat kertoi valmentajan nimen varmana tietona julkisuuteen jokin aika sitten. Edelleen kuitenkin mietityttää onko Kari Eloranta millään tapaan mukana KooKoon suunnitelmissa? Piri taisi käydä katsomassa KooKoon kaikki kotiottelut loppukaudella, joten voisiko olla, että Piri olisi tulossa KooKoon kakkosvalmentajaksi, jos päävalmentajana toimii joku muu? Toki onhan sekin mahdollista, että Piri tulee KooKoon uudeksi päävalmentaksi. Kolmas vaihtoehto tietenkin on se, että Piri diggaa nykyään KooKoota ja käy sen vuoksi seuraamassa KooKoon pelejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös