KooKoon otteluseuranta kaudella 2023–2024

  • 77 423
  • 2 118

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Olipahan taas sukellus. Vartti hyvää ja sitten ei jäänyt jälkipolville kerrottavaa. Saiko KooKoo luotua yhtään maalipaikkaa vartin jälkeen. No ei saanut. Pelkkää helvetin rännikiekkoa ja laidoissa nyhjäämistä. Ja jäätävää alivoimaa. Kyllä tätä on mahtava seurata.
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllähän tuo Bartonin loukkaantuminen vei paljon puolustukselta. Datsun ja Tartiff on peluutettu aivan puhki. Kirsikkana kakussa nämä järjettömät pimentymiset tyyliin Arska. Joukkue osaa pelata hyvin, mutta hyvää peliä ei riitä kolmeen erään. Luulen, että pihviä tuijotellaan nyt raskain luomin.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Kyllähän tuo Bartonin loukkaantuminen vei paljon puolustukselta. Datsun ja Tartiff on peluutettu aivan puhki. Kirsikkana kakussa nämä järjettömät pimentymiset tyyliin Arska. Joukkue osaa pelata hyvin, mutta hyvää peliä ei riitä kolmeen erään. Luulen, että pihviä tuijotellaan nyt raskain luomin.
Juuri näin, Datsun ja Tardiff kaukana parhaasta, Arskalta idioottimainen jäähy,noi tuomarit näkee aina.
 

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olipa kyykytys. Itse en kauden alkaessa uskonut missään vaiheessa pääsystä kympin sakkiin. Sinne on sitkuteltu (vielä) Kultanen tehnyt upeita löytöjä mutta jokin ei riitä.
En pessimistinä vaan pragmaatikkona uskoisin,että kausi päättyy. Jos olen väärässä totean entisen ministerin sanoin ”sori siitä”
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olipa kyykytys. Itse en kauden alkaessa uskonut missään vaiheessa pääsystä kympin sakkiin. Sinne on sitkuteltu (vielä) Kultanen tehnyt upeita löytöjä mutta jokin ei riitä.
En pessimistinä vaan pragmaatikkona uskoisin,että kausi päättyy. Jos olen väärässä totean entisen ministerin sanoin ”sori siitä”
Tuo Robin Hood -ilmiö maksaa nyt paljon. Saipalle ja HPKlle lahjoitetut pisteet olisivat nyt tarpeen. Matemaattinen totuus on, että runkosarjan pisteet ovat yhtä kalliita syksyllä, jouluna ja nyt. Tämän kauden Kookoolle sopii kuvaukseksi "epätasaisuus". Niin joukkueena kuin yksilöinäkin.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Tuo Robin Hood -ilmiö maksaa nyt paljon. Saipalle ja HPKlle lahjoitetut pisteet olisivat nyt tarpeen. Matemaattinen totuus on, että runkosarjan pisteet ovat yhtä kalliita syksyllä, jouluna ja nyt. Tämän kauden Kookoolle sopii kuvaukseksi "epätasaisuus". Niin joukkueena kuin yksilöinäkin.
Ja valmennuksen voimattomuus/kyvyttömyys muuttaa suuntaa.
 

0+1=1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kouvolan kiekko Koblizek 29 Vilmos Gallo
No eiköhän kuitenkin mene niin että vikassa pelisssä on panos. Vaatii kyllä että Tappara kaatuu
Tappara Ässät KalPa Kärpät Pelicans nyt joukkueessa pitää saada selville kuka on valmis tekemään kaiken logon eteen. Paajanen on kait palaamassa keskiviikkona.
 

KooKoofani17

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Bruins, ManU
Mikä muuten myös mielenkiintoista, niin Sportilla ja Ässillä on keskinäinen päätöskierroksella.
Pahimmassa tapauksessa KooKoon kannalta tuon pelin on päätyttävä tasan, jotta kumpikaan ei nouse ohitse.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Joopa surkeaa puolustamista maalinedustalla - heti paskat housuun, Salon pelikirjassa seuraava steppi on ottaa jäähy
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Setänen torjuu kiekon 100% varmaan maalipaikkaan.

Malik maaliin.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Setänen torjuu kiekon 100% varmaan maalipaikkaan.

Malik maaliin.

Totta toki tuohon ei saisi päästää ribaria ja taas torjui suoraan eteen äsken
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
KK ohjataan taas laitoihin/kulmiin, josta harvoin sitten saadaan yhtään mitään tapahtumaan

Eli jos tänään yksi saadaan niin kova on
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
6 pelaajaa hahahahahahahahahah, ei vittu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös