Juuri näin, Datsun ja Tardiff kaukana parhaasta, Arskalta idioottimainen jäähy,noi tuomarit näkee aina.Kyllähän tuo Bartonin loukkaantuminen vei paljon puolustukselta. Datsun ja Tartiff on peluutettu aivan puhki. Kirsikkana kakussa nämä järjettömät pimentymiset tyyliin Arska. Joukkue osaa pelata hyvin, mutta hyvää peliä ei riitä kolmeen erään. Luulen, että pihviä tuijotellaan nyt raskain luomin.
Tuo Robin Hood -ilmiö maksaa nyt paljon. Saipalle ja HPKlle lahjoitetut pisteet olisivat nyt tarpeen. Matemaattinen totuus on, että runkosarjan pisteet ovat yhtä kalliita syksyllä, jouluna ja nyt. Tämän kauden Kookoolle sopii kuvaukseksi "epätasaisuus". Niin joukkueena kuin yksilöinäkin.Olipa kyykytys. Itse en kauden alkaessa uskonut missään vaiheessa pääsystä kympin sakkiin. Sinne on sitkuteltu (vielä) Kultanen tehnyt upeita löytöjä mutta jokin ei riitä.
En pessimistinä vaan pragmaatikkona uskoisin,että kausi päättyy. Jos olen väärässä totean entisen ministerin sanoin ”sori siitä”
Ja valmennuksen voimattomuus/kyvyttömyys muuttaa suuntaa.Tuo Robin Hood -ilmiö maksaa nyt paljon. Saipalle ja HPKlle lahjoitetut pisteet olisivat nyt tarpeen. Matemaattinen totuus on, että runkosarjan pisteet ovat yhtä kalliita syksyllä, jouluna ja nyt. Tämän kauden Kookoolle sopii kuvaukseksi "epätasaisuus". Niin joukkueena kuin yksilöinäkin.
Tappara Ässät KalPa Kärpät Pelicans nyt joukkueessa pitää saada selville kuka on valmis tekemään kaiken logon eteen. Paajanen on kait palaamassa keskiviikkona.No eiköhän kuitenkin mene niin että vikassa pelisssä on panos. Vaatii kyllä että Tappara kaatuu
Kookoo on muuten ainut joukkue joka ei pelaa päätöskierroksella 12.3. Nään jo sieluni silmin, että siellä ratkotaan muiden toimesta meidän kohtalo.No eiköhän kuitenkin mene niin että vikassa pelisssä on panos. Vaatii kyllä että Tappara kaatuu
Minä näen jo sieluni silmin, ettei pelaa sen jälkeenkään. Pitäisikö näillä esityksillä pelata?Eikä tämä liity vain tähän illan peliin.Kookoo on muuten ainut joukkue joka ei pelaa päätöskierroksella 12.3. Nään jo sieluni silmin, että siellä ratkotaan muiden toimesta meidän kohtalo.
Ei ansaitse näillä otteilla, mutta siellä viivalla keikutaan mahdollisesti silti, koska tuolla ovat paskoja muutkin kuin me.Minä näen jo sieluni silmin, ettei pelaa sen jälkeenkään. Pitäisikö näillä esityksillä pelata?Eikä tämä liity vain tähän illan peliin.
Setänen torjuu kiekon 100% varmaan maalipaikkaan.
Malik maaliin.
Tätähän se on ollut nyt viime pelit. Ei löydy valmennukselta peliä tämän purkamiseen.KK ohjataan taas laitoihin/kulmiin, josta harvoin sitten saadaan yhtään mitään tapahtumaan
Eli jos tänään yksi saadaan niin kova on