KooKoon otteluseuranta kaudella 2023–2024

  • 77 864
  • 2 118

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
5 sekuntia olisi tarvinut lisää aikaa... No purjeessa oltiin. Setänen ei häviä rankkareita mutta Malikista en tiiä
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Linus naulaa tärkeän lisäpisteen. Kahdeksas peräkkäinen voitto Sportista.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Äärimmäisen tärkeä rankkaripiste.

Kiitos Malik!
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
No jes, toki 2p on hienoa, mutta ei soisi näitä jo taskussa olevien pisteiden menetyksiä tulla. 2p tyrittiin HPKlle ja nyt 1p Sportille

Mikään kauden paras vire ja playoff vääntö ei tuosta haise
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaikka yhden pisteen menetys harmittaakin, niin joka tapauksessa kuudesta viimeisestä ottelusta nyt viisi voittoa ja 1.2.2024 jälkeen KooKoo ei ole jäänyt kertaakaan pisteettä yhdessäkään ottelussa. Synkkä 22 sekunnin jakso maksoi tänään yhden pisteen. Alettiinko liikaa peruuttelemaan ja varmistelemaan? Malikilla 15 torjuntaa kolmannessa erässä.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Semmoista tuomarointia sitten tänään. Tärkeitä pisteitä mukaan vaikka peli olisi pitänyt voittaa varsinaisella peliajalla.
 

Keyser

Jäsen
Kyllä tänään vihellettiin kaikenmaailman kompuroinnit kampeiksi. Ei ihan putkeen mennyt siellä tänään. Vituttaa että pitää antaa apuja, mutta nää menee pitkässä juoksussa aina tasan. Jep
 

Housu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vähän kakan makuset 2p, mutta vahinkojen minimointi ja voittp kuitenkin.
Toivottavasti on kauden lopussa tärkeämpi yksi voitettu lisäpiste kuin yksi menetetty piste.
 
Vaikka yhden pisteen menetys harmittaakin, niin joka tapauksessa kuudesta viimeisestä ottelusta nyt viisi voittoa ja 1.2.2024 jälkeen KooKoo ei ole jäänyt kertaakaan pisteettä yhdessäkään ottelussa. Synkkä 22 sekunnin jakso maksoi tänään yhden pisteen. Alettiinko liikaa peruuttelemaan ja varmistelemaan? Malikilla 15 torjuntaa kolmannessa erässä.
Itse on KooKoo koomaillut siihen asemaan, että näitä pistemenetyksiä ei kestetä. Varsinkin, kun peilataan tulevaan ohjelmaan.
 

Fanatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ydinjätejoukkue
Itse laskelmoin juuri päässäni, että kauden loputtua meillä on 85 pistettä plakkarissa. Katsotaan riittääkö. Yhtään helppoa matsia ei enää tule.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
.
Itse on KooKoo koomaillut siihen asemaan, että näitä pistemenetyksiä ei kestetä. Varsinkin, kun peilataan tulevaan ohjelmaan.
KooKoo on kyllä tällä kaudella tainnut itse tehdä kaikkein eniten maaleja lopussa ilman maalivahtia ja noussut sitä kautta pisteille eli ei kausi nyt todellakaan pelkkää koomailua ole ollut
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös