mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
5 sekuntia olisi tarvinut lisää aikaa... No purjeessa oltiin. Setänen ei häviä rankkareita mutta Malikista en tiiä
No voihan se vähän piereskelläkin, kun teki kuitenkin kaksi maalia tänään.Ilomäki kävi piereskelemässä pari minuuttia jatkoilla. Iha jäätävää sekoilua
Ja aina vaan uudestaan jäälle, Salon pelisilmää?Ilomäki kävi piereskelemässä pari minuuttia jatkoilla. Iha jäätävää sekoilua
Minä puhuin vain jatkoista. Kaks maalia kun tekee niin ei tarvi enää yrittää?.
No voihan se vähän piereskelläkin, kun teki kuitenkin kaksi maalia tänään.
Ne toki hienot mutta huolimaton jäähy jonka aikana maali ja jatkoajalla ihan puhki.
No voihan se vähän piereskelläkin, kun teki kuitenkin kaksi maalia tänään.
Harvoin voittaminen vituttaa, mutta kyllä tämä aika väljän makuinen voitto oli.Huh, mutta kyllähän tästä helvetin paska maku jäi taas.
Itse on KooKoo koomaillut siihen asemaan, että näitä pistemenetyksiä ei kestetä. Varsinkin, kun peilataan tulevaan ohjelmaan.Vaikka yhden pisteen menetys harmittaakin, niin joka tapauksessa kuudesta viimeisestä ottelusta nyt viisi voittoa ja 1.2.2024 jälkeen KooKoo ei ole jäänyt kertaakaan pisteettä yhdessäkään ottelussa. Synkkä 22 sekunnin jakso maksoi tänään yhden pisteen. Alettiinko liikaa peruuttelemaan ja varmistelemaan? Malikilla 15 torjuntaa kolmannessa erässä.
KooKoo on kyllä tällä kaudella tainnut itse tehdä kaikkein eniten maaleja lopussa ilman maalivahtia ja noussut sitä kautta pisteille eli ei kausi nyt todellakaan pelkkää koomailua ole ollutItse on KooKoo koomaillut siihen asemaan, että näitä pistemenetyksiä ei kestetä. Varsinkin, kun peilataan tulevaan ohjelmaan.