John Lidgett
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KouPa ( Kouvolan Paska)
Kliininen Gallo. Nyt sitten ollaan siinä vaarallisimmassa kahden maalin johdossa.
Oli kyllä malliesimerkki "nilkkaralleista""Liigan paras puolustaja" näytti kyllä vähän tymältä tuossa Gallon ukotuksessa. :D
Just tulin kysymään lisää tästä Gröönlandista...."Grönlannin Ari " -Saukkonen
KlassikkoPeli hallussa ja sitten päästetään vastustaja kelkkaan. Perse
Melkoista sekoilua on välillä tämä touhu
Ilman "sekoiluja" oltais voitettu kaikki pelit tällä kaudella. Oltais täysiä Alfoja tossa liigassa.Melkoista sekoilua on välillä tämä touhu
Missä tilanteessa nää dumarit saa pelin pistää poikki ja mennä tsekkailee leffoja.
Jäähyt pitäs viheltää siin pelitilanteessa eikä vittu 1,5min jälkeen jumalauta että tuo hyvärinen on kyrpä jätkäPeli täysin hallussa ja sitten yhtäkkiä ollaan 4 minuuttia alivoimalla. Aika perus kauraa.
Ja olisin ehkä ymmärtänyt että katkolla mut nyt vaan kesken hyökkäyksen vihelsi poikki. Ei mielestäni mitää paitsiotakaan ollut tai sitten olen normaalisti kuistilla taas.Tää on vähän älytöntä. Eikö ne tuomarit vois seurata peliä livenä
Missä tilanteessa nää dumarit saa pelin pistää poikki ja mennä tsekkailee leffoja.
Saukkonen luuli paitsioksi, mutta ei ollu mun mielestäJa olisin ehkä ymmärtänyt että katkolla mut nyt vaan kesken hyökkäyksen vihelsi poikki. Ei mielestäni mitää paitsiotakaan ollut tai sitten olen normaalisti kuistilla taas.
Jäähyt pitäs viheltää siin pelitilanteessa eikä vittu 1,5min jälkeen jumalauta että tuo hyvärinen on kyrpä jätkä