Täytyy sanoo että melkosia faneja on Kookoolla. Kaikki sysätään suohon, niin pelaajat kun valmentajatkin. Kookoo on pelannut suurimman osan peleistä tosi hyvin ja hallinnut niitä, mutta tulos jäänyt uupumaan. 15 peliä päättynyt maalin erolla suuntaan tai toiseen. Yks sun toinen ei aio mennä kattoo pelejä enää. Lopettakaa se kitinä ja hallille kannustamaan!
Rauhoitu nyt hyvä henkilö. Ei oo enää terveellistä.Alapeukkua paremminkannattajalle. 3/30 saldo on anteeksiantamaton ja kritiikki on täysin perusteltua kannattajilla on oikeus äänestää jaloillaan.
Et taida hirveästi Jatkoajan palstaa lueskella noin muutoin? Samanlaista se meno on muidenkin joukkueiden palstalla, kun on kriisi päällä, ellei jopa pahempaakin. Käyppä vilkaisemassa miten muualla ennen kun alat jauhaa tota paskaa KooKoon faneista.
Vedä vittu päähäs.
"Taas." Oletko itse seurannut tämän kauden matsit texti-tv:stä?John pojalla taisi kilahtaa...heh...ootko hallilla kattomassa miten hyvin pelataan taas? Toivottavasti loppuun asti....
Rauhoitu nyt hyvä henkilö. Ei oo enää terveellistä.
Kovasti korostaa Kivi sitä että molemmat jengit pelaa hyvää kiekkoa tänään. Onko se niin vai onko vaan mainosta liigalle?
No näitä mahtuu tänne. Ei ne sillä poistu kuitenkaan.En. Tulen aina ojentamaan noita kusipäitä, ketkä tulevat aina tappioputkessa neuvomaan muita, miten kuuluu kannattaa.
No näitä mahtuu tänne. Ei ne sillä poistu kuitenkaan.
Kun vaan tänään kestäis 60 minuuttia.Täähän näyttää jääkiekolta.
Kun vaan tänään kestäis 60 minuuttia.
Tää on ikävää että HIFK tuli just tässä vastaan. Vois olla tyytyväinen ehkä tähän peliin vaikka jäis pisteittä JOS ei olis tota kusista tappioputkea alla.Jep. Itse olen tyytyväinen sitten vasta kun 60 minuuttia on taulussa ja voittoluvut taululla.