Ja sieltä! Löytyihän tästäkin väärin voitettu aspekti. On kyllä huvittavaa luettavaa :D. Kun mikään ei kelpaa. Kannattaa nyt ehkä pitää realiteetit mielessä kuitenkin tällä kaudella. Tää On Myrrän eka kausi vasta. Ihan vaan vinkkinä.En kyllä allekirjottaisi, että oli kauden paras peli. Pelsulla aivan karmea kuorma alla ja loukkaantumissuma ja oli tänään todella vaisu vastustaja. Katsotaan jääkö tämä pakolliseksi tilastovoitoksi. Kriisiä ei ole peruttu.
Ja sieltä! Löytyihän tästäkin väärin voitettu aspekti. On kyllä huvittavaa luettavaa :D. Kun mikään ei kelpaa. Kannattaa nyt ehkä pitää realiteetit mielessä kuitenkin tällä kaudella. Tää On Myrrän eka kausi vasta. Ihan vaan vinkkinä.
Ja mikähän selitys tuo Myrrän eka kausi oikein on? Moni valmentaja on tehnyt nimenomaan ekalla kaudellaan joukkueissaan hyvää tulosta. Ihan ekana tulee mieleen Ahokas ja Salo.
Ahokkaan syksyhän oli vaikea, muistelisin että marraskuun maaottelutauon jälkeen lähti hiljalleen peli uomiinsa. Vuoden vaihteen jälkeen lennettiin. Eikä taustalla ollut edes se, että peli olisi ollut hyvää. Ja Salon ensimmäinen kausi.. sääleissä Koblizek vei jatkoajalla jatkoon ja saatiin Jukurit puolivälierissä. Siellä sitten seiskapelistä 1-0 voitto, kun Ojantakanen teki ainoan maalin. Hieno tulos, mutta kyllähän valehtelematta joukkue sai enemmän mitä peliesityksillään ansaitsi.
Mutta työnnetään Myrrä luiskaan ja muistetaan, että Bibeau on lihava, eikä ehdi kiekkojen eteen. Kritisoida saa vapaasti, mutta historiasta kun etsii verrokkeja kannattaa pitäytyä faktoissa.
Vertaat edellisten kausien lopputuloksia tässä keskeneräiseen lokakuiseen kauteen. Tuolla toisessa ketjussa on tähän aivan hyvin sopiva vastaus.Fakta on se, että Salon ja Ahokkaan ensimmäisillä kausilla menestyttiin. Ihan ilmiselvää asiaa tässä koitat nyt väännellä ja käännellä sopimaan sun agendaasi. Esimerkkejä on muitakin niistä valmentajista, jotka ovat ekoilla kausillaan onnistuneet. Raipe Tepsissä hopeaa, Karjalainen vei KalPan välieriin.. Onhan näitä. Se, että tämä on Myrrän eka kausi ei ole mikään syy antaa kaikkea paskaa anteeksi sillä verukkeella, että laitetaan ”ekan kauden piikkiin.” Ja muistaakseni en ole itse missään vaiheessa haukkunut Bibeauta lihavaksi/läskiksi. Ekassa Bibeaun pelaamassa harkkapelissä sain raporttia kaverilta hallilta, että Bibeau oli paska ja niitä havaintoja kirjoittelin tänne. Fyysistä kuntoa taisin myös kyseenalaistaa ihan aiheestakin, kun valmennus ilmoitti, ettei kaveri ollut kunnossa pelaamaan Imatran turnauksessa. Mutta lihavaksi en haukkunut, joten aika outo hyökkäys nyt sieltä suunnalta ja vetää Bibeau tähän keskusteluun mukaan.
Runkosarjan lopussa kukaan ei muista, että oliko syksyllä joku neljän matsin tappioputki vai neljän matsin voittoputki. Lopulliset pisteet on ne, mitä kytätään, eikä sitä miten ja milloin ne on tulleet.
KooKoolla on edelleenkin pistekeskiarvo 1,5 ja maalit 42-42. Varmaan olisi voinut paremminkin mennä, mutta tuloksellisesti KooKoo on ihan täysin keskiarvojoukkue. Eiköhän tämä ole himpun verran enemmän kuin mitä tältä kaudelta odotettiin. Toki paljon on vielä pelejä jäljelläkin.
Vertaat edellisten kausien lopputuloksia tässä keskeneräiseen lokakuiseen kauteen. Tuolla toisessa ketjussa on tähän aivan hyvin sopiva vastaus.
Välillä vaan tulee mieleen tätä palstaa lukiessa että ymmärtääkö täällä muutama jääkiekosta oikeasti juurikaan mitään, jos esim. harjoituskaudella joukkue tuomitaan jo paskaksi? :D Oikeasti tälläistäkin täältä saa lukea, sitten tappioputkessa louskutetaan suu vaahdossa potkuja, kriisiä, ydinsotaa yms.
Kriisi on peruttu.
Ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti, varsinkaan kirkkopäivänä. En mielestäni tässä ketään tiettyä nimimerkkiä kohtaan hyökännyt, toin vain oman mielipiteeni esiin.Sellanen hyökkäys sieltä. Olet varmaan itse kaikin puolin parempi palstalainen ja todellinen asiantuntija, kun on varaa moittia muita kirjoittajia. Kuka on harkkakaudella haukkunut koko joukkueen paskaksi? Lainausta kehiin, kun tällaisia väitteitä heittelee ilmoille.
Aiheesta saakin haukkua ja antaa kritiikkiä, olen ihan samaa mieltä. Toivottavasti et tarkoittanut minua tuolla paremmalla tosifanilla, saatikaan jollain joka menettäisi yöunet palstakeskustelujen takia.Hieno huomata kuinka KooKoo herättää tunteita ja keskustelua! Itse olen KooKoota haukkunut paskaksi monta kertaa ja haukun tulevaisuudessakin, jos siihen on aihetta. Jos jollekin paremmalle "tosifanille" tulee tästä paha mieli niin voi estää minut ilomielin. Oma tarkoitukseni ei ole aiheuttaa täällä kenellekään unettomia öitä :)