KooKoon liveseuranta kaudella 2024–2025

• 229 513
  • 6 076

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Vieläkin vilpittömästi ajattelen tämän sarjan huonoimman puolen olevan se, että ei jää kuin yksi vapaapäivä ennen puolivälieriä.

Lou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei näissä peleissä pidä pelata liian hyvää paikkaa, vaan maalia. Nyt yritys meni yli ja kolmas erä oli jo karmeaa puristusta. Vai Sportin hyvyyttä, kun pelattiin se maalinedusta niin tiiviisti. Maalit on kulmissa vaan erätauolla, totesi jo Mansikka aikanaan.

Ajatella, sarja vois olla jo ratkaistu tänään. Mutta ei. Uskotaan, uskotaan...

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei minun mielestä oltu kujalla. Ehkä pelattiin liian hyvää paikkaa ja loppua kohden rupesi maila puristamaan. Jännä nähdä mitä Jokke sanoo pressissä. Jos yhtä luottavainen kuin viimeksi tappion jälkeen niin olen minäkin. In Jokke I trust
Jokke ei ollut pressissä niin varma enää. Alan orastavasti huolestua

Gentlema

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stars, Kookoo, maajoukkue
Jokke kun ei enää itse voi iskeä limppua pussiin niin kaikki ei ole omissa käsissä.
Yhdellä maalilla näitä harvoin voittaa.

Keyser

Jäsen
en vaan ymmärrä miksi maalivahti saa irrottaa maalin paikaltaan ilman mitään seurauksia ja ilmainen pelikatko vaan. En muista milloin olisi viimeksi rangaistu näistö

(1)
  • Tykkää
Reactions: Mibo

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Noniin, KooKoohan on tehnyt ensimmäisen maalin jokaisessa tän sarjan pelissä. Katsoo mitä nyt tapahtuu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy