Yhtä hidas ku Linus AnderssonMiten vitun hidas toi perse-arska on. Luistelu lähtee perseestä ni miten vitussa tolla lempinimellä voi olla noin hidas.
Kyllä, en minä sillä, tuli vaan tuon ensimmäisen erän viimeisten minuuttien perusteella vähän Lou Dickenson -vibat :DEiköhän lähes kaikilla pelaajilla ole tässä vaiheessa sopimus tehty jo ensi kauden osalta. Varsinkin parhaat pelaajat tekevät jo hyvissä ajoin sopimukset kauden aikana.
Lokakuun alussa Farrance oli -8, nyt +19.Luulisin että tuossa joukkueessa alkaisi sisäistä palautetta tulla
Varmaan vähän joutuu pelaamaan taloudellisemmin kun painaa tuollaista 28min tahtia kaukalossa.Kyllä, en minä sillä, tuli vaan tuon ensimmäisen erän viimeisten minuuttien perusteella vähän Lou Dickenson -vibat :D
Mä aloin jo miettiä voiko kellään olla tuollaisia peliaikoja runkosarjassa.Varmaan vähän joutuu pelaamaan taloudellisemmin kun painaa tuollaista 28min tahtia kaukalossa.
Epäilen, että osa tuomareista on kännissä.Selvä kakkonen ei sitten Joonas
Meinasin tässä pelissä kun oli about 30 min pelattu ja peliaika taisi olla jotain n. 14 min selostajana mukaan. Voihan se olla että tässä vähän harvenee vaihdot lopuksi.Mä aloin jo miettiä voiko kellään olla tuollaisia peliaikoja runkosarjassa.
Ei löytynyt yhtään yli 25 min. peliaikaa ja Farrancen ka. peliaika 19:57 per peli.
SaiPalla, Jukureilla, KEspoo ja Lukolla on ollut vieläkin huonompaa ainakin tilastojen valossa. KooKoo on muuten pelannut vähiten ylivoimaa liigassa.Arvaattekos mitä on tarjolla? Sarjan paskinta ylivoimaa once again!
D'Astous'lla oli viime kaudella liigan kovimmat minuutit 24:43 / ottelu.Mä aloin jo miettiä voiko kellään olla tuollaisia peliaikoja runkosarjassa.
Ei löytynyt yhtään yli 25 min. peliaikaa ja Farrancen ka. peliaika 19:57 per peli.
Farrance pelannut tänään jo 17:26, joka enteilee noin 26 minuutin peliaikaa. Kova lukema.Meinasin tässä pelissä kun oli about 30 min pelattu ja peliaika taisi olla jotain n. 14 min selostajana mukaan. Voihan se olla että tässä vähän harvenee vaihdot lopuksi.
Joonas on kova!Hienoa Joonas tuo on rankkari
Miettinen-Luoto-Denssi on kyllä kohtuullisen toimiva ketju, kun miettii ukkojen ominaisuuksia. <3