KooKoon kokoonpanosta puuttui perjantaina mm. kuukauden mittaiselle sairaslomalle määrätyt puolustajat Seth Barton ja Eero Teräväinen, sekä kapteeni Otto Paajanen, Joonas Lehtivuori ja Petter Emanuelsson.
Ilmeisesti Paajasen sairasloma tulee olemaan pituudeltaan samaa luokkaa kuin Bartonilla ja Teräväisellä. Paajanen oli loukkaantunut treeneissä. Tuskin pelaa enää helmikuussa, pahimmillaan ei enää kuntoudu runkosarjan aikana.
Toivottavasti Lehtivuori ja Emanuelsson olisivat ensi viikolla pelikunnossa.
Paajanen näytti liikkuvan perjantain pelissä hallilla kyynärsauvan kanssa. Sen verran vauhdikkaasti liikkui kuitenkin yleisön seassa juoksuradalla, että ajattelin/toivoin kyseessä olevan pienempi vamma, mutta ilmeisesti sitten kuitenkin pahempi tälli kyseessä. No, Lehtivuori on mun mielestä tässä nyt se kriittisin palanen. Jos hän on pelikuntoinen, niin riveissä on 7 kelpo puolustajaa. Ja vaikkei se ole ideaalia, niin tilanne on kuitenkin viime aikojen pelillisellä ilmeellä ihan siedettävä.
Hyökkäyksessä on laajuutta nyt ihan mukavasti. Puhtaita senttereitä ei ole ehjänä kuin neljä, mutta on siellä vaihtoehtoja rosterin pyörittämiseen kuitenkin. Uskoisin, että Emanuelsson ei ole kauan sivussa ja pystyy pelaamaan kun "tarvii". Perjantaina oli myös Leskisen paluu, joten siihen Eman paikalle tuli kokenut rightin laituri mukaan, ja ei ollut edes tarvetta lyödä ukkoa akvaario päässä heti takaisin kehiin. Tai siis näin itse luulen. Eli jos taivaankappaleet on kohdillaan, niin torstaina tepsiä vastaan lähdetään näyttämään vahvaa kotipelaamista jotenkin näin:
Tardif-Ilomäki-Koblizek
Emanuelsson-Ottosson-Andersson
Molin-Valkeejärvi-Leskinen
Engberg-Korhonen-Török
D'Astous-Väisänen
Jurmo-Kukkonen
Lehtivuori-Gröndahl
Liikonen
Malik (Setänen)
Yli jäisi vielä Nurmi, Aaltonen ja Suuronen, joten kuten sanottua, niin hyökkäyksessä on just nyt vaihtoehtoja ja kilpailua kivasti kevättä kohti mentäessä. Hyvä tästä tulee!