Voimia sinne piirakkalaaksoon. Ja jaxuhalit.Pelit pelataan aikatauluun merkittyinä päivinä ja sillä hyvä, joten itku seis siellä betonimaailmassa, ripulihousut vaihtoon ja pistäkää nyt hyvät ihmiset jatkossa ne pelaajanne pesemään käsiään edes kerran päivässä niin ei ole koko porukka sitten yhtä aikaa nuhassa.
Voisihan SaiPakin vedota että voitaisko pelata nää kauden loput pelit joskus sitten kun meillä on oikea valmentaja ja ei oltais vielä tehty tyhjennysmyyntejä, en usko että kovin moni siihen kuitenkaan suostuisi.
No nyt kun kysyit, niin en kumpaakaan. Ihmettelin vain miten paljon tänne oli tullut kauhunsekaisia viestejä liigajumbo-SaiPaa vastaan pelattavan kotiottelun pelaamisesta. Okei jokunen hyökkääjä on KooKoolta nyt sitten pois, mutta pakisto ja maalivahtiosasto ovat ihan normaalilla tasolla. Ja vastassa on tosiaan SaiPa, Ville Hämäläisen valmentama liigajumbo jossa on ilman mitään nuhaflunssiakin mm. joku Peetu Kiukas ykköspakkiparissa.Kumpaa yrität sanoa, eli Hämäläisen palkkaamisesta ja tyhjennysmyyntien aloittamisesta ei Saipassa kukaan tehnyt tietoista päätöstä, ne vaan sattuivat tapahtumaan vai sitä, että KooKoo koittaa tahallaan sairastuttamalla pelaajansa saada otteluohjelmaa manipuloitua? Muutenhan näistä argumenteistasihan ei saa mitenkään verrannollisia.
Juuri näin. Ihan kun näillä viikonlopun peleillä olisi SaiPalle jotain merkitystä. Harvinaisia tilanteitahan nämä ovat, että yli puolet joukkueesta on sairaana, mutta ne harvat kerrat mitä on ollut, niin liigaseurat kyllä sopineet, jos vain mahdollista, hyvässä hengessä otteluiden siirrosta. Ei voi arvostaa SaiPan toimintaa missään määrin.Ihan tuttua saipulia tuo omaan-napaan tuijottelu.
No kaatuuhan se, ei siitä olekaan kyse. Enemmän tässä hirvittää pelaajien terveyden puolesta, koska joudutaan pelaamaan vajaalla rosterilla ja osa pelaajista vieläpä kokoonpanoon kovan flunssa jäljiltä pelaamaan isoja minuutteja.Kyllä tänään pitää SaiPa kaatua ja siihen ei tekosyynä flunssat käy.
Se on pelaajan oma asia, jos flunssassa päättää pelata… silloin leikitään omalla terveydellä, mutta kyllä ammattiurheilija muutaman pelin jaksaa korotetuilla minuuteilla pelata.No kaatuuhan se, ei siitä olekaan kyse. Enemmän tässä hirvittää pelaajien terveyden puolesta, koska joudutaan pelaamaan vajaalla rosterilla ja osa pelaajista vieläpä kokoonpanoon kovan flunssa jäljiltä pelaamaan isoja minuutteja.
Olen tässä lähinnä arvostellut SaiPan toimintaa. Minun puolestani pelaajat saavat pelata vaikka 60 minuuttia, jos näin haluavat. Jos se on sinun mielestäsi ihan fine, että seurat ei voi sopia tällaista asioista hyvässä hengessä, niin mikäs siinä. Itse toivoisin seuroilta toisenlaista suhtautumista näihin asioihin.Se on pelaajan oma asia, jos flunssassa päättää pelata… silloin leikitään omalla terveydellä, mutta kyllä ammattiurheilija muutaman pelin jaksaa korotetuilla minuuteilla pelata.
KooKoolta näyttäisi puuttuvan täydestä kokoonpanosta yksi pelaaja. Eli käytännössä aina kun muilla keinoilla ei saada täyttä kokoonpanoa aikaan (yksikin pelaaja puuttuu) tai kokoonpano ei ole omasta mielestä riittävän hyvä, niin vastustajan olisi hyvässä urheiluhengessä suostuttava toiseen ajankohtaan? Eikö se vääristä kilpaurheilullista sarjaakin jo aika paljon?Olen tässä lähinnä arvostellut SaiPan toimintaa. Minun puolestani pelaajat saavat pelata vaikka 60 minuuttia, jos näin haluavat. Jos se on sinun mielestäsi ihan fine, että seurat ei voi sopia tällaista asioista hyvässä hengessä, niin mikäs siinä. Itse toivoisin seuroilta toisenlaista suhtautumista näihin asioihin.
Niin no ehkä SaiPan kohdalla pitää muistaa, että seuran talous on täysin kur… tai no siellä ei ole edes mitään taloutta ja ottelusiirto varmasti toisi jonkinmoisia kustannuksia.Olen tässä lähinnä arvostellut SaiPan toimintaa. Minun puolestani pelaajat saavat pelata vaikka 60 minuuttia, jos näin haluavat. Jos se on sinun mielestäsi ihan fine, että seurat ei voi sopia tällaista asioista hyvässä hengessä, niin mikäs siinä. Itse toivoisin seuroilta toisenlaista suhtautumista näihin asioihin.
Ongelmana lienee se, että U20-joukkuekin on aika pahojen poissaolojen keskellä. Viime viikonloppuna raavittiin kasaan, mitä saatiin ja puolustaja Oskari Lehtinen pelasi hyökkääjänä silti. Huomenna heilläkin ohjelmassa Kaakon Derby kello 13.00 alkaen. Pelottaa miettiä sitäkin kokoonpanoa jo nyt, kun siellä sentään taistellaan kärkisijoista.vaikka esimerkiksi a-junnuista. Nyt ei ilmeisesti jostain syystä vain haluttu nostaa tuohon yhdelle paikalle ketään?
Silloin puuttui vielä enemmän, kun ottelusiirtoa pyydettiin. KooKoo oli pyytänyt SaiPalta ottelun siirtoa torstaina ja silloin oli vielä epävarmaa Anderssonin ja Suurosen pelaaminen ja myöskään lainapelaajia lisää ei tuolloin ollut löytynyt. KooKoon A-junnuillakin on huomenna peli ja flunssaa sielläkin, joten ei ollut mahdollista ottaa sieltä enää enempää pelaajia. No nyt sitten Andersson ja Suuronen hyppäävät suoraan flunssan jäljiltä peliin ja Luoto saatiin lainalle Tapparasta. Kiitos siitä Tapparalle. Joidenkin seurojen kanssa yhteistyö toimii ja joidenkin kanssa ei. KooKoon toimitusjohtaja itsekin kehui eräässä haastattelussa, kuinka hyvin eri seurojen toimitusjohtajien kanssa yhteistyö toimii. Noh tämä SaiPan Valkeapää ei silloin tainnut vielä olla toimitusjohtaja eli hän ei kuulu tuohon Välimaan kehumaan joukkoon. Noh eipä SaiPan toiminnassa enää mikään jaksa yllättää.KooKoolta näyttäisi puuttuvan täydestä kokoonpanosta yksi pelaaja.
Voimia sinne piirakkalaaksoon.Ihme vinkumista. Totuus on se, että pitkässä runkosarjassa nyt sattuu ja tapahtuu välillä ikäviäkin asioita vaikka sitten näitä flunssa-aaltoja. Ymmärtäisin, jos siellä olisi koko joukkue flunssassa, mutta ihan asiallisen kokoonpanon KooKoo saa jalkeille. Vai pitääkö liigassa olla nykyisin joku KooKoo sääntö, että siirretään pelejä kun faneista tuntuu pahalta? KooKoo tämän ottelun todennäköisesti voittaa joka tapauksessa.
Ja SaiPan to-do listalla on monta muuta huolenaihetta ennen kuin ruvetaan pohtimaan KooKoon kannattajien arvostusta organisaatiota kohtaan.
Kiitos, mutta taidat tarvita enemmän.Voimia sinne piirakkalaaksoon.
Kyllähän tästä kouvolalaisten itkusta huomaa, että miten vähän kokemusta siellä on liigapeleistä. Kulttuuria joko on tai sitten sitä ei ole. Tämä on kilpaurheilua. Heikoilla jäillä tosiaan ollaan jos pudotuspelipaikka on tästä kiinni. If you can't stand the heat, get out of the kitchen.