John Lidgett
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KouPa ( Kouvolan Paska)
Kuudes Kenttäpelaaja järjestää tuohon lauantain matsiin Poriin kannattajamatkan. Reissu vaatii toteutuakseen 30 lähtijää. Kaikki vaan mukaan!
Hyvin näyttää tulevan ilmoituksia Porin reissuun, kun enää 13 paikkaa on jäljellä (KKP Facebook).Kuudes Kenttäpelaaja järjestää tuohon lauantain matsiin Poriin kannattajamatkan. Reissu vaatii toteutuakseen 30 lähtijää. Kaikki vaan mukaan!
... Että oliko kiekko maalissa, no ei ollut lähelläkään!Itse olen estynyt katsomasta peliä. Kaksi kertaa käyty videoilla. Minkälaisia tilanteita siellä tarkasteltu?
Ensimmäistä en nähnyt, mutta toisessa erässä selkeän yläriman jälkeen hätäisesti videolle.Itse olen estynyt katsomasta peliä. Kaksi kertaa käyty videoilla. Minkälaisia tilanteita siellä tarkasteltu?
Ensimmäistä en nähnyt, mutta toisessa erässä selkeän yläriman jälkeen hätäisesti videolle.
Ässillä myös toinen rima erän lopussa.
Patalasit päässä sanoisin toisen erän olleen isät vs pojat. KooKoo jälkimmäinen. Maalivahtinne piti KooKoon hienosti pelissä mukana.
Hyvin kiteytetty.Omassa päässä pitää tiivistää, hyökkäyspäässä pitää päästä maalille. Eteenpäin.
Etenkin jälkimmäinen jäähy oli täysin selvä,ei voi kasetti hajota noin kun muutenkin alivoimalla. Junnut on junnuja ja varmasti ottivat opiksi, huomenna voitto sitten!!KooKoon vastuuvalmentajalle Marko Rairamalle jäi ottelun loppuratkaisusta paljon mönjää hampaankoloon.
Rairaman mielestä molemmat jäähyt poikkesivat siihenastisesta tuomarilinjasta. Rairaman mielestä päätuomarit ottivat liian isoa roolia muutoin tasaisessa ottelussa.
Tunteet kuumenivat Ässien voittomaalista jatkoerässä Kouvolan jäähallissa
KooKoon vastuuvalmentajalle Marko Rairamalle jäi ottelun loppuratkaisusta paljon mönjää hampaankoloon.www.kouvolansanomat.fi