KooKoon harkkapelit 2005

  • 21 602
  • 200

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Fordél kirjoitti:
No niin eipäs nyt vedetä kovinkaan suuria johtopäätöksiä näistä harkkamatseista.

Tuo on totta. Kun ensi torstaina sarja alkaa ja kotiottelussa Jokipoikia vastaan kiekko tipahtaa jäähän, niin harjoitusotteluiden tuloksilla ei ole mitään painoarvoa. Jotain viitteitä ne kuitenkin ovat antaneet valmentajille, jotka valitsevat kokoonpanon ensimmäiseen peliin. KooKoon valmentajilla on käytettävissä riittävästi pelaajia, joten heidän kannaltaan ongelma on positiivinen.

Itselleni aikaisemmin tuntemattomina pelaajina Silvennoisen veljekset ovat olleet positiivisia yllätyksiä. Samoin Mikko Tarkiaisen valmiit otteet jo heti sarjan alkaessa ovat olleet minulle mieluista katsottavaa. Mikon olin nähnyt aikaisemmin pelaavan B-junioriotteluissa ja silloin näin mielessäni Hannu Virran saaneen seuraajan jääkiekkokentille.

Silvennoiset ja Tarkiainen ovat hyviä esimerkkejä junioreille siitä, että on mahdollista nousta edustusjoukkueeseen pitemmänkin tien kautta.

Jari Raattaman nostan vielä tässä esille. Hänen pelinsä on ollut kauden tässä vaiheessa esimerkillistä yrittämistä ja olen ollut huomaavinani Raattaman kannustavat eleet junioripelaajille. Raattama noussee kokemuksensa ja esimerkkinsä ansiosta KooKoon johtavaksi pelaajaksi tänä kautena.

Tässä vaiheessa kiitokset kaikille, jotka edesauttoivat siinä, että KooKoon Mestis-pelit saivat jatkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös