KooKoon harjoitusottelut syksyllä 2024

  • 848
  • 5

TuplaNolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Titaanit, sympatiat Ketterä
Tänne voi alkaa laittamaan tulevia syksyn harkka matseja. Itse toivoisin että mentäisiin pitkästä aikaa Imatralle ja pelattaisiin Ketterää vastaan matsi. En ole koskaan siellä hallilla käynyt mutta nyt menisin jos siellä pelataan. Mennään vaikka bussilla sinne.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tänne voi alkaa laittamaan tulevia syksyn harkka matseja. Itse toivoisin että mentäisiin pitkästä aikaa Imatralle ja pelattaisiin Ketterää vastaan matsi. En ole koskaan siellä hallilla käynyt mutta nyt menisin jos siellä pelataan. Mennään vaikka bussilla sinne.

Bauer -turnaus olis kova. Olikohan KK viimeksi toissa vuonna mukana ja hyvä oli meininki.
 

TuplaNolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Titaanit, sympatiat Ketterä
Bauer -turnaus olis kova. Olikohan KK viimeksi toissa vuonna mukana ja hyvä oli meininki.
Jos oikein katsoin niin KooKoo on pelannut Imatralla viimeksi syksyllä 2020 kun Ketterä kaatui 3-6. Jo olisi aikakin mennä sinne uudestaan neljän vuoden tauon jälkeen.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos oikein katsoin niin KooKoo on pelannut Imatralla viimeksi syksyllä 2020 kun Ketterä kaatui 3-6. Jo olisi aikakin mennä sinne uudestaan neljän vuoden tauon jälkeen.

No niin onkin. Kaikesta on kulunut monta vuotta..
 

Eipou

Jäsen
En tiedä varmaksi onko Bauer-turnausta tänä vuonna tulossa tai KooKoo siihen osallistumassa, mutta olen kuullut siellä olevan kyllä iso halu se jälleen järjestää. Arviolta pari-kolmekymmentä kertaa olen tuolla Imatran jäähallilla ollut pelejä seuraamassa. Mukavan pienehkö, tunnelmallinen halli, jossa itse ottelu on keskiössä muiden virikkeiden ollessa vähäisemmässä roolissa.

Vähän off-topicina; Tuo Ketterän kotihallihan on sijainniltaan aika passeli, jos meinaisi mahdollista turnausta paikan päällä seurailla pitkän kaavan mukaan. Siinä on suurehko kylpylä-hotellikompleksi vieressä, joka tarjoaa reilusti muita virikkeitä. Kokemuksella voin todeta, että Holiday Clubilla suhtaudutaan ainakin yritysasiakkaisiin varsin neuvotteluhaluisesti (varsinkin nyt, kun edellisvuodet ovat näyttäneet tuolle yritystoiminnalle haastavia puoliaan).

Eikä tuo mahdollinen turnauskaan sijoitu ajankohdallisesti mihinkään varsinaiseen sesonkiakaan, joten kimppadiilejä saa kyllä halutessaan neuvoteltua varmasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös