KooKoon harjoitusottelut syksyllä 2024

  • 17 389
  • 86

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo-KalPa on katsottavissa myös Kouvolan Sanomien kautta. Ottelun näkee suorana oheisen linkin kautta ja se on katsottavissa myös tallenteena jälkikäteen. Pelin selostaa Tuomas Heikkilä.

 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
No, ei varatakaan sitä toria vielä. Vain tilastot pelistä nähneenä voi sanoa, että ainakin Paajasella ollut synkkä ilta: -4.

En antaisi tämän illan pelille mitään painoarvoa. KooKoo pelasi kaksi peliä kahteen päivään pahasti vajavaisella rosterilla ja KalPa pääsi tänään levänneenä peliin. Toinen ja kolmas erä oli ihan silkkaa selvitymistaistelua, kun vastustaja oli jalalla niin paljon edellä. KooKoolta loppui yksinkertaisesti bensa tankista.

Itse olen ihan suht tyytyväinen näiden kahden pelin antiin. Toisin kuin viime kaudella, tuolla on ihan selkeä pelitapa tunnistettavissa, kuinka peliä pyritään pelaamaan.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Kyllä KalPaltakin puuttu useita kärkipelaajia mutta varmasti KooKoo oli paljon väsyneempi tänään. Mikä idea on pelata harkkapelit peräkkäisinä päivinä?
 
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvä kuulla John Lidgettin näkemys. Tappara-matsihan sujui varsin hyvin monella osa-alueella. Ja Jouko Myrrä koutsina kommentoi ajatustaan selkeästi. Kansantajuisesti. Kyllä tästä vielä hyvä tulee.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Runkosarjassa tulee paljon pelejä peräkkäisinä päivinä, eiköhän tämä ole siihen valmistautumista.
Kyllä vaan. KooKoo oli torstaina Tapparaa vastaan erittäin hyvä ja vielä eilen KalPaa vastaan ensimmäisessä erässä, mutta sen jälkeen bensa loppui. No ehkä tämä on vielä ymmärrettävää harjoituskaudella, että ei olla vielä ihan freesimmillään pelaamaan kahta peliä peräkkäisinä päivinä. Erikoisin tilanne nähtiin kyllä eilen kolmannessa erässä, kun molemmat joukkueet lopettivat pelaamisen pillin vihellykseen. Ihan kyllä kuulosti, että vihellys olisi kuulunut jäältä. Vihelsikö toinen tuomareista sitten vahingossa, mutta ei ainakaan myöntänyt viheltäneensä. No kuitenkin tuomari huusi vihellyksen jälkeen pelaajille, että pelatkaa ja KalPan pelaaja ehti kiekkoon ja iski kiekon verkkoon. No onneksi ei vielä pelattu pisteistä.
 

Woika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kasvattajaseura KooKoo, KalevanPallo
Erikoisin tilanne nähtiin kyllä eilen kolmannessa erässä, kun molemmat joukkueet lopettivat pelaamisen pillin vihellykseen. Ihan kyllä kuulosti, että vihellys olisi kuulunut jäältä.
Tämä vihellys tuli B-puolelta katsomosta yhden pienen jääkiekkofanin suusta kiljahduksen muodossa. Oli kyllä koominen tilanne kun kaikki jäällä olijat luulivat tätä tosiaan vihellykseksi
 

EagleEye

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä vihellys tuli B-puolelta katsomosta yhden pienen jääkiekkofanin suusta kiljahduksen muodossa. Oli kyllä koominen tilanne kun kaikki jäällä olijat luulivat tätä tosiaan vihellykseksi
Itse päädyssä olleena olin kuulevinaan, että linjuri ois huutanu "kuus" ja vihellys perään. Enkä ollut siellä ainoa. Sen takia ihmeteltiin, että kummalla oli liikaa miehiä ja sit vasta huomasin kun kiekko meni maaliin, että Randelin oli lähtenyt. Olin ihan varma, että linjuri oli laskenut KooKoon 6, mut sit tajunnut veskarin olevan poissa. No eipä se KooKoo mitään kiriä ollut edes saanut aikaseksi et ihan sama miten meni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös