Kuulemma pientä flunssaa. Pitäisi olla mukana viimeistään ensi viikolla vieraspeleissä Hämeenlinnassa.Mikähän Davidssonilla on… Ettei vaan alkais kaverin kohdalla loukkaantumisherkkyys realisoitumaan heti kättelyssä.
Kuulemma pientä flunssaa. Pitäisi olla mukana viimeistään ensi viikolla vieraspeleissä Hämeenlinnassa.Mikähän Davidssonilla on… Ettei vaan alkais kaverin kohdalla loukkaantumisherkkyys realisoitumaan heti kättelyssä.
Kuulemma pientä flunssaa. Pitäisi olla mukana viimeistään ensi viikolla vieraspeleissä Hämeenlinnassa.
Davidsson oli ainakin eilen harkkapelissä katsomossa. Tuli vastaan kädessä kahvi ja munki (tai joku muu ruskean paperin sisällä).Kuulemma pientä flunssaa. Pitäisi olla mukana viimeistään ensi viikolla vieraspeleissä Hämeenlinnassa.
No, ei varatakaan sitä toria vielä. Vain tilastot pelistä nähneenä voi sanoa, että ainakin Paajasella ollut synkkä ilta: -4.
Runkosarjassa tulee paljon pelejä peräkkäisinä päivinä, eiköhän tämä ole siihen valmistautumista.Mikä idea on pelata harkkapelit peräkkäisinä päivinä?
Kyllä vaan. KooKoo oli torstaina Tapparaa vastaan erittäin hyvä ja vielä eilen KalPaa vastaan ensimmäisessä erässä, mutta sen jälkeen bensa loppui. No ehkä tämä on vielä ymmärrettävää harjoituskaudella, että ei olla vielä ihan freesimmillään pelaamaan kahta peliä peräkkäisinä päivinä. Erikoisin tilanne nähtiin kyllä eilen kolmannessa erässä, kun molemmat joukkueet lopettivat pelaamisen pillin vihellykseen. Ihan kyllä kuulosti, että vihellys olisi kuulunut jäältä. Vihelsikö toinen tuomareista sitten vahingossa, mutta ei ainakaan myöntänyt viheltäneensä. No kuitenkin tuomari huusi vihellyksen jälkeen pelaajille, että pelatkaa ja KalPan pelaaja ehti kiekkoon ja iski kiekon verkkoon. No onneksi ei vielä pelattu pisteistä.Runkosarjassa tulee paljon pelejä peräkkäisinä päivinä, eiköhän tämä ole siihen valmistautumista.
Tämä vihellys tuli B-puolelta katsomosta yhden pienen jääkiekkofanin suusta kiljahduksen muodossa. Oli kyllä koominen tilanne kun kaikki jäällä olijat luulivat tätä tosiaan vihellykseksiErikoisin tilanne nähtiin kyllä eilen kolmannessa erässä, kun molemmat joukkueet lopettivat pelaamisen pillin vihellykseen. Ihan kyllä kuulosti, että vihellys olisi kuulunut jäältä.
Itse päädyssä olleena olin kuulevinaan, että linjuri ois huutanu "kuus" ja vihellys perään. Enkä ollut siellä ainoa. Sen takia ihmeteltiin, että kummalla oli liikaa miehiä ja sit vasta huomasin kun kiekko meni maaliin, että Randelin oli lähtenyt. Olin ihan varma, että linjuri oli laskenut KooKoon 6, mut sit tajunnut veskarin olevan poissa. No eipä se KooKoo mitään kiriä ollut edes saanut aikaseksi et ihan sama miten meni.Tämä vihellys tuli B-puolelta katsomosta yhden pienen jääkiekkofanin suusta kiljahduksen muodossa. Oli kyllä koominen tilanne kun kaikki jäällä olijat luulivat tätä tosiaan vihellykseksi
Anteeksi vieraaseen pöytiin huutelusta mutta mulla tuli dejavu tunne liittyen Daavidsonìin
Mites tuo torstain harjoitusottelu Kerhoa vastaan, näkyykö jostain?
Mites tuo torstain harjoitusottelu Kerhoa vastaan, näkyykö jostain?
Kouvolan Sanomat ei ilmeisesti näytä tätä ottelua tilaajilleen, vai?Vastaanpa itse omaan kysymykseeni. Solidsportin kautta näkyy:
Ei näytä.Kouvolan Sanomat ei ilmeisesti näytä tätä ottelua tilaajilleen, vai?
Hyökkäys näyttää omaan silmään oikeasti ihan hyvältä. Katotaan syyskuun lopussa onko mielipide muuttunut, vähän lisää kilpailua toki kaipaisi.
Puolustuksessa kolmikko Ahlrot-Puhakka-Loponen on ehkä se akseli mille en anna hirveitä odotusarvoja, saa yllättä. Barton näyttänyt harkkapeleissä terävältä.