Malista huutaa. 6min ylivoimaan yhteen soittoon. Ei maaleja.
Oisko nyt jo 4 matsia ilman yv-maalia, jos SR (1kpl) ja IM (2kpl) maaleja ei niiksi voi lukea. YV minuutteja ilman maaleja jo huomattavan suuri määrä. Siinä varmaan suurin syy muutaman merkkausvirheen lisäksi, että ei juurikaan näitä harjoitusotteluita olla voitettu.
Malisen stunttia meillä ei vaan yksinkertaisesti ole.
Muutama onnistuja harjoitusotteluissa niukoista tappioista huolimatta löytyy. Immos Jakke. Ihan mukiinmenevä sisääntulo, vaikka toiset sanoo mitä tahansa. Niinä näkymättöminä iltoinakin hoitaa tonttinsa kiitettävästi.
1+6 ja +4 kuuteen matsiin ei ole huonosti. Itseasiassa loistavasti.
Myös ilveksestä tulleet Savilahti ja Kantola ovat esiintyneet illasta toiseen pirteästi. Näistä ehkä enemmän olen Savilahtea seurannut, koska jokunen Ilves kannttaja harmitteli Savilahden menetystä enemmän kuin Kantolan. Nyt ymmärrän miksi. Jotenkin mulla on kutina, että kaiken osuessaan nappiin, niin tässä on meidän paras hankinta kaudelle 2016-17.
Perhonen: Ne matsit mitä olen nähnyt, niin ihan hyvälle näyttää tässä kohtaa. Varmasti parantaa vielä. Terveenäkin olisi hyvä pysyä tai muuten ollaan ns. kusessa.
OPG: Kuuteen matsiin vain 4min, 0+2 ja +2. Toivottavasti jatkaa samoin myös runkosarjassa. 0+20 ja +20 kausi tulossa. :)
O´Connor ja Eklund: Aivan loistava pakkipari.