Onko se vittu ulinaa, jos sanoo mielipiteensä, joka vielä sattuu olemaan yleisin konsensus asiasta, että KooKoon fanituotevalikoima on surkea. Minä saattaisin laittaa satasia näihin heti lisää, jos mallisto olisi kunnossa - Reebokin tuotteet ostin jokaikisen esimerkiksi (ja olisin ostanut pari T paitaa varastoon, jos olisi tiennyt että ne häviävät), näitä suunnilleen Robinhoodin kosteusvaurioista selvinneitä rättejä en osta yhtäkään.
Pahoittelen ulina-sanan käyttöä, meni nähtävästi tunteisiin. Itse en ole kuitenkaan kovin paljon kärsinyt siitä, millaisia KooKoon fanituotteet ovat. Olen harmitellut sitä, että huivien laatu on huono, mutta muuten pystyn elämään asian kanssa. En ole myöskään havainnut tuon mainitsemani hupparin huonolaatuisuutta. Minulla on se käytössä, enkä ole havainnut mitään ongelmia. Myös lippikset ja pipot ovat olleet ok. Samoin se taannoinen 1965 Kouvola -huppari, joita KooKoo saisi ehdottomasti tehdä lisää. Se on helmi.
Noista esimerkeistä Peliittojen kamat ovat kieltämättä hyvännäköisiä, ja ne aiemmin mainitut Karhu-Kissat, mutta HJK:n tai Centersin kamat eivät olleet mielestäni kovinkaan kummoisia.
En tiedä, mitä ja millaisia fanituotteita haluat, mutta omasta mielestäni ylivoimaisesti tärkein fanituote on aito pelipaita. Olen tämän varmaan ennenkin sanonut. Enkä minä ainakaan nyt yltä päältä KooKoohon pukeutuisi, vaikka fanituotteet olisivat millaisia tahansa. Pelipäivinä pelipaita, hattu ja huivi riittää. En nyt esimerkiksi töissä pidä minkään joukkueen kamoja, korkeintaan huivia, jota pitäisin joka tapauksessa. Kahvit juon toki joka päivä KooKoo-mukista.
Konsensuksen löydämme toki siinä, että KooKoon huivit ovat huonolaatuisia. Designkin on sitä sun tätä, ainoa oikeasti onnistunut on se, jossa on Kouvolan siluetti. Siis Pohjola-talo ja Torikadun tornit. Se on hieno. Näissä KooKoolla on mielestäni skarppaamista, koska huivi on fanituotteissa top 3-kamaa aidon pelipaidan ja hattujen ohella. Huivien osalta ymmärrän kyllä äänekkäänkin kritiikin, koska huivi on niin tärkeä fanituote. Näissä paska laatu ja alati vaihtuva design voi olla ihan tietoinen ratkaisu. Jengi ostaa huiveja todella paljon.
Jos nyt oikeasti joitain fanituotteita KooKoolta kaipaisin, niin retrotakki olisi sellainen. Esimerkiksi futiksen puolella Copa tekee jäätävän hienoja
retrotakkeja. Näitä pitäisi saada lätkäänkin. IFK:lla on myös hieno idea tämä
kauluspaita, joka ei ole perinteinen juosten kustu logo rinnassa -kyhäelmä, vaan oikeasti hyvän näköinen Makian ruutupaita IFK:n väreissä. Tuota voisi pitää töissäkin. KooKoolle samanlainen, niin ostan heti.
Tämä kaikki toimistolle ihan ilmaisena vinkkinä. Saa käyttää ja on vahvasti suositeltavaa.