KooKoo vierailijana

  • 718
  • 2

Gianfranco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tuli Jukurit-KJT -viestissä puheeksi KooKoon vierailu Järvenpäässä... Kun puhuin KJT:n kovasta kotikunnosta, ehkä vieläkin mielenkiintoisempi on KooKoon tulossarja vieraissa!

17 vieraspelistä 25 pistettä, se on sarjan paras saldo. Keskiarvona 1,47 pistettä/vieraspeli. Huh huh!

Eräkohtaisesti kymiläiset ovat murskanneet kotijoukkueet ensimmäisessä erässä; sarjan kovin vierasjoukkue on voittanut avauserän 10 kertaa, hävinnyt sen vain 4 kertaa. Ja kun vielä kolmas erä on sujunut siten, että voitto on tullut 9kertaa ja tappio vain 4 kertaa, ei liene epäselvää miksi KooKoo on niin hyvin sijoittunut vierasottelutilastoissa.

Ensimmäisten erien maalisuhde KooKoolla vieraissa on 23-11 (+12). Ja kun seuraavaksi kovin on Jukureilla (+7), niin eipä ole paljoa sanottavaa.

Yleensä ottaen on vaan hieman outoa, että joku joukkue syttyy nimenomaan vieraissa. Yleensä kotihallissa on sellainen tunnelma tai muuten vaan tuttu ympäristö, jossa on hyvä pelata. Mutta KooKoolla on tulossarja kotona niin räikeästi huonompi (0,94pistettä/peli), että pitää ihan kysyä kouvolalaisilta mistä moinen mahtaa johtua. KOoKoo on Mestiksen kolmanneksi huonoin kotijoukkue ja silti sarjakakkosena! Mitäpä jos kotipelit olisi saatu kulkemaan edes hieman paremmin... Jukureillakin olisi silloin selvä kilpailija.

G
 

viikinkikissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit IFK
Mahtaisiko se johtua miehestä nimeltä Timo Nurmberg? Siinä yksi syy, että Kookoo syttyy taistelemaan vieraissa. Taitaa olla aika monella Mestis paikkakunnalla suosittu pilkan kohde!

Mitä tulee Kookoo kotipeleihin, niin jos haluaa Kookoon häviävän, niin ei kannata mennä pitämään ääntä halliin. Nehän perskules innostuu pelaamaan!

Nimimerkki. Kokemusta on :D
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ainoa syy minkä itse olen löytänyt KooKoon "heikkoihin" kotiotteisiin on se, että vieraspelit sopivat paremmin joukkueen taktiikalle.
Eli, vieraissa vastustaja hallitsee peliä ja KooKoo pääsee kuittaamaan vastaiskuilla. Kotona taas pitäisi pyörittää peliä itse, ja varsinkin hääntäpäänjoukkueet ovat usein sumputtaneet pelin keskialueelle niin hyvin, että kukoilta on yksinkertaisesti vain keinot loppuneet kesken.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös