Joko vaasalaiset vedättää mua ihan kybällä, tai sitten siellä on harvinaisen totista porukkaa. Ketjussa ollaan jo aika absurdissa vaiheessa, mutta mitäpä se mulle kuuluu. Vastataan kun kysytään.
Viestin lähetti Winger
Kerro toki kun alotitkin. Odotan mielenkiinnolla? Nää on taas näitä, "Odota, mulla on hyvä juttu...No, emmä nyt viittikään".
En kiistä etteikö Westerbackia ole varmasti liigaan kyseltykin, takuulla on. Mutta jokainen voi miettiä oliko tuo seurauskollisuus nyt kuitenkaan se ainut syy.
Ymmärrät sitä paitsi varmaan itsekin pienen epäloogisuuden, jos vain haluat. Useampi liigaseura kuolasi Westerbackin perään, mutta seurauskollisuus piti miehen Vaasassa. Hieno juttu. Samaa seurauskollisuutta mies sitten tunsi esimerkiksi Skellefteån suhteen?
Koheltaja: Mitään käynyt ivailemaan. Vaan aika luupää tarvii olla, jos tosissaan vertaa Tapparan nelosketjun laidassa kerättyjä pisteitä suoraan Ruotsin kolmanneksi(?) korkeimman sarjatason pinnoihin. Eikös vaan? Siitä voi olla jokainen ihan mitä mieltä haluaa, onko S-sarja ja Ruotsin kakkonen samaa tasoa vai eivät. Ja siitäkin, onko Nurmbergin liigasaavutukset maininnan saati sitten kehujen arvoisia. Onpahan joka tapauksessa yksitoista liigamaalia Westerbackin nollaa vastaan.
Mutta joo. Ehkä tästä on jo tarvittavat naurut saatu? Siirrytäänkö seuraavaan aiheeseen, vaikkapa siihen että vaasalaisten suosikki Kristian Hjerpe on Mestiksen yliarvostetuimpia pelaajia. Ja verrataan vaikka aktiiviuransa lopettaneeseen Antti Huuhkaan, jonka nimeä ei kukaan Kouvolan ulkopuolella tunne, koska isä ei ollut kuuluisa kiekkoilija.