Kookoo-Sport Pe 18.2.2005

  • 7 461
  • 55

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Viestin lähetti Fordél

Ensinnäkin terveisiä vain sinne Vaasan suuntaan, että harvinaisen sikaa pelaa toi teitin joukkue! Ja järkyttävää kahvaa koko ajan!! Ennen teillä oli pelkästää yksi sikailija, mutta nyt tuntuu koko joukkue olevan täynnä Mattiloita

Mites nyt vaasalaiset? Ei taidakaan Jukurit olla ainut joukkue, joka kahvaa koko ajan, vai?
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Kyllä mun mielestä KooKoolta puuttuu jotain aivan muuta kuin pelintekijä. Jätkillä ei ole ollenkaan rauhallisuutta, pelisilmäkin on kadonnut täysin paniikin tieltä. Heti kun kiekko saadaan edes vähän lähemmäksi maalia, niin silmät kiinni ja kiekko summittain ohi maalin. Sitten nämä raumalaiset barbit.. Kavereita ei tarvitse kuin vähän hinkata, niin heti keräillään vehkeitä jäistä. Miika Jämsä jäähyhän nyt oli selkeä laitataklaus. Ei puhettakaan. Sen sijaan Allenin jäähystä olen kovinkin eri mieltä. Tilanne lähti liikkeelle aivan normaalista mies vs. mies-tilanteesta, jossa Allen plokkasi omaa laituriaan. Sitten KooKoon kaveri lähti ohi, ja Allenin maila jäi kaverin jalkojen väliin.

Mitäs muuta. Kouvolan halli on aina yhtä viihtyisä. Kouvola muuten tuntuu aika ikävältä paikalta. Kaksi venäläistä muijaa myi itseään kadulla ja joku vanha kadunmieskin oli sitä mieltä, että Kouvolassa kuulee nykyään liikaa Venäjää. Tosin samaisen miehen mielestä Sport on täysin ruotsinkielinen seura.. Se siitä. Karavaani jatkuu ja koirat haukkuu. Tänään Vantaalla ja todella kuuma peli tulossa..

EDIT: Pöyhönen ihan surkea ja Sport pelasi läpi ottelun pikkusikaa. Ei ollenkaan sama Sport, joka Vaasassa on totuttu näkemään. Osala ei tehnyt ottelussa mitään törkeää, joten Fordelille vain hamekangasta..
 
Viimeksi muokattu:
Vois nyt loppuu noi valitukset sikailuista ja "mattiloista"! Aina kun häviö tulee niin valitetaan jostain kahvauksesta tai ronkkimisesta! Sitäpaitsi ottaisin Mattilan tai jonkun vastaavan Kouvolaan milloin tahansa,piristämään peliä. (tuskin olen ainoa?) Kaukalossa pitää olla ryminää! Kookoo ei nyt vaan pelaa sillä tasolla mihin on totuttu,tuskin se tämän kauden aikana enää muuttuu. Pitäisivät nyt edes sarjapaikan niin ensikaudella on taas uudet pelit, uudella joukkueella... Ja toivottavasti Sport näyttää kalakukoille keväällä! Ois kiva nähdä mitä kabinettisääntöjä sitten keksittäisiin...
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Viestin lähetti Åpa
Sääliksi vähän käy KooKoon organisaatiota, kun hallille ei porukka löydä edes perjantaina ja tunnelma on melkein kuin hautajaisissa.

Täytyy tähän sanoa, että yleisömäärät ovat lähes kaikilla paikkakunnilla suoraan verrannollisia menestyksen kanssa. Jos KooKoo on voittanut 20 viimeisestä pelistä vain 2 ja tappioputki on jälleen 7 ottelun mittainen niin ei kai se ihme ole, että kansa äänestää jaloillaan.
 

Viikatemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Hifk
Viestin lähetti Sumu
Yrittäkää edes pysyä sarjassa. Tai oikeastaan parempi ku saatais UJK takas...olis edes lyhemmät matkat.

Vitun hienoa jos putoatte sarjasta! Mä ainakin toivon että Jokipoijjat vie teitä!
Ei tarvi enää kuunnella jokilaakson jauhantaa. [/B]

Noh noh,tarkoitatko tosiaan että UJK nousee suoraan kahvaliigaan...ei hitto,taatusti sieltä luistelisi taas Väkiparta meitä kiusaamaan. (vitsi,hyvä?)

Itse kyllä toivon kaikkea hyvää Kookoolle,vaisto sanoo että ensi kaudella loppuottelussa vääntö on kovaa,onhan voittajalle luvassa S/M paikka jonkin konkurssiin menneen seuran tilalle...
Ja tottakai oranssitukat tuovat väriä Kuparisaareen.

Onnea Kouvolaan Salamat voitosta.
 
Viimeksi muokattu:

Fordél

Jäsen
Castillolle tiedoksi että pääsin hyvin läheltä todistamaan monta kertaa kuinka Osala pelas törkeetä sikaa. Samanlaiseen peliin syyllistyi noin 90% vaasalaisista. Ja korostan, että mulla ei ole mitää Osalaa vastaan eikä koko Sportin-joukkuetta joten voin ihan puolueettomasti näin sanoa. Pelastitte sikaa ja armotonta kahvaa, mutta ansatsitte silti selvästi voittonne. Mutta kiitos kuitenkin hamekangkaasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös