Itken itken. Cock aika asiallisesti tekikin minusta jo anti-kookoofanin. Sanonpahan vaan, että et ole aikaisemmilta vuosilta näköjään juttujani lukenut. Jos minun mielipiteeni on se, että KooKoo kahvaa, niin se on minun mielipiteeni, vaikka ette sitä mitenkään voikaan hyväksyä. Ehkä muutaman Kookoon kannattajan kannattaisi ottaa jo pikkuhiljaa silmä käteen ja todeta, että en minä todellakaan ole ainut joka KooKoon pelityylistä on valittanut vaan listalta löytyy kyllä kannattajaa Hermeksestä KalPaan. Onko koskaan käynyt mielessä, että ehkä siinä voi olla jopa jotain perää? Siis KooKoon ikävässä pelityylissä vieraskaukaloissa.
Ja kyllä mendietan viestissä oli pointti. Kyllä sitä valitetaan itkijäksi ja marisijaksi ja vaikka miksi, mutta ehkä olen hiukan liian innokas ja vkirjoitan kyllä asiat juuri niin, miten ne ajattelen. Korjaamisen varaa? ehkä.
Onnittelut KooKoolle voitosta ja peliä oli kehuttu hyvätasoiseksi. Valitettavasti itse en peliä nähnyt, mutta toivotaan että KooKoon hyökkäävä pelityyli otettaisiin vieraspeleihinkin mukaan, sillä aiemmat 2 tällä kaudella nähtyä KooKoon ja Sportin peliä eivät olleet sellaista, mitä maksavalle yleisölle pitäisi näyttää.