KooKoo - Salamat to 9.2.2006

• 4 679
  • 29

cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ice Hockey kirjoitti:
kun vielä Tinke saadaan peliin mukaan niin meillä on joukkue joka pystyy kyllä kaatamaan lähes kenet vaan.

Niinpä niin, lähes kenet vaan...
mutta Jukurit ja Sport tuntuvat olevan varsinkin vieraissa KooKoolle edelleen liian isot palat purtavaksi. Nyt jos saataisiin tuo hyvä vire pidettyä päällä niin mahdollisuudet ovat kyllä olemassa KooKoolla vielä seitsemättä sijaa ylöspäin runkosarjassa, jolloin voitaisiin välttää Jukurit/Sport playoffsin ekalla kierroksella. Edelleen kyllä palaan tuohon runkosarjan otteluohjelmaan, KooKoolla runkosarjassa jäljellä kahdeksan peliä, joista kolme Jokipoikia ja kaksi Jukureita vastaan. KooKoohan ei ole mm. Jokipoikia vielä tällä kaudella kolmesta yrityksestä huolimatta onnistunut vielä voittamaan. No uusi yritys on jälleen huomenna lauantaina. Alkaako huominen peli muuten klo 16:00? Jäähallilla nimittäin mainostettiin eilen A-junnujen divaripeliä KooKoo-Sport, joka taitaa alkaa heti tuon pelin jälkeen eli 18:45. Koko rahan edestä huomenna luvassa jääkiekkoviihdettä, ensin KooKoo-Jokipojat ja heti perään KooKoo A-Sport A.

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Hescu kirjoitti:
Ahaa, eli siffa myöntää, että Ilola on vahvistus? Hienoa.

Luulin jo, että Hescu olisi ehkä ainoana ymmärtänyt tarkoitusperäni täällä, kun olen kirjoittanut omista A-junioreista/uusista hankinnoista. Mutta olin taas väärässä luulossa.

En ollut Ilolaa ennen nähnyt KooKoon pelipaidassa pelaavan. Eilen näin ja totesin Ilolan ensimmäisistä luistimenpiirroista ja muutamasta pelillisestä otteesta, että on vahvistus. Luepa kirjoitukseni eilisestä pelistä niin selviää mitä mieltä olen Ilolasta. Oletko tullut siihen tulokseen jostakin syystä, että en olisi pitänyt Ilolaa vahvistuksena KooKoolle? En ota kenenkään otteista kantaa ennenkuin olen nähnyt hänen pelaavan.
Mikko Silvennoinen on myös vahvistus niinkuin Matti Hanakin. Martin Tomsilta olisin odottanut parempia pelillisiä otteita.
Se on sitten aivan eri juttu, että neljä vahvistusta siirtää neljä omaa junioria pienempään rooliin Mestis-joukkueessa tai ulos koko joukkueesta. Ja tämä on vain toteamus siitä mitä tapahtuu, kun joukkuetta täydennetään pitkin kauden.
Tämä kirjoitus olisi kuulunut toiseen keskusteluun, mutta menköön nyt tänne.

Afan

Jäsen
siffa kirjoitti:
Eli Koivusen ja Ryhäsen lähtöjen jälkeen kyse on aivan toisesta Salamat-joukkueesta kuin syyskaudella.

Nimenomaan. Kannattaako syksyllä nähtyyn joukkueeseen siis enää verratakaan?

Ei kevään Salamoiden tämän hetken ongelma ole Ryhäsen ja Koivusen puuttuminen, sillä joulun jälkeisen "uuden joukkueenkin" materiaali on täysin riittävä pudotuspeleihin. Henkisellä puolella sen sijaan yskii, sillä joukkueesta lähti valtavasti johtajuutta eikä nykyporukasta juuri kukaan ole ollut johtavan pelaajan roolissa Mestis-tasolla. Ryhmän pelilliset taidot riittävät pätevässä valmennuksessa jopa kotiedusta taistelemiseen, mutta itseluottamus ei ole paras mahdollinen ja suoritustaso ailahtelee. Joensuussa komea taistelunousu, Kouvolassa ilmeisesti täysfloppi.

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
siffa kirjoitti:
Luepa kirjoitukseni eilisestä pelistä niin selviää mitä mieltä olen Ilolasta. Oletko tullut siihen tulokseen jostakin syystä, että en olisi pitänyt Ilolaa vahvistuksena KooKoolle? En ota kenenkään otteista kantaa ennenkuin olen nähnyt hänen pelaavan.
Mikko Silvennoinen on myös vahvistus niinkuin Matti Hanakin. Martin Tomsilta olisin odottanut parempia pelillisiä otteita.

OK, pahoittelen väärintulkintaa. Tomsista samaa mieltä...mutta tämä on vanha ketju, joten annetaan tämän olla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy