KooKoo pudotuspeleissä 2022

  • 117 763
  • 1 452

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Mulla meni Spåran maaleille tuulettamisen neitsyys jo keväällä 2009.

Kyllähän Mestiksessä oli aikanaan kolme kovaa, KooKoo, Sport ja TuTo. Kovaakin kapinaa oli keskenään ja tunnetta, mutta sehän tuon sarjan ja ajan hienoutta oli.

Sitten oli hailakka Toivakan Jukurit joista kukaan ei tykännyt.

Kyllä mä oon varsinkin KooKoo-Jukurit tilanteissa aina ollut KooKoon puolella...

mutta kun oma joukkue ei pysty mitenkään pysäyttämään tätä Mikkelin ihannoitua ja mahtavaa "ystävyysheimopuspusjunaa", niin mikään ei oikeesti olis hienompaa kuin se että nimenomaan KooKoo pistäis stopin sille heti alkuunsa.

Jos näin käy niin tilaan KooKoon huivin ja pistän seinälle näytille. Sen verran isoista asioista on kyse. :)
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Kyllä mä oon varsinkin KooKoo-Jukurit tilanteissa aina ollut KooKoon puolella...

mutta kun oma joukkue ei pysty mitenkään pysäyttämään tätä Mikkelin ihannoitua ja mahtavaa "ystävyysheimopuspusjunaa", niin mikään ei oikeesti olis hienompaa kuin se että nimenomaan KooKoo pistäis stopin sille heti alkuunsa.

Jos näin käy niin tilaan KooKoon huivin ja pistän seinälle näytille. Sen verran isoista asioista on kyse. :)

On kyllä kieltämättä kaunista, miten jukuriviha yhdistää vanhoja verivihollisia.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jos näin käy niin tilaan KooKoon huivin ja pistän seinälle näytille. Sen verran isoista asioista on kyse. :)
Siihen nähden miten helvetin rumia ovat, niin miehen puhetta. :D Osaomistamani osakeyhtiö kiittää tästä ja arvostaa.
 
Oli jopa hämmentävää seurata illan peliä, niin hyvin homma oli hanskassa. Kiekon vienti jukuri alueelle oli todella helppoa ja tilaa oli aikalailla, jos verrataan pelsu sarjaan. Siinä sarjassa piti kaikki tila taistella itselle.
Samaa mietin. Tuntui, että KooKoo sai ihan hemmetin helposti rullan pyörimään hyökkäysalueella verraten Pelsu-sarjaan. YV vaikutti sitten Jukureilla taas todella vaaralliselta.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Onnea voitosta myös mun puolesta täältä Turusta ja kylläpä pisti hymyilyttämään Palmun selän suoristaminen lopussa, vaikka TPS:n pieni suuri pelaaja olikin täällä pelatessaan. Tsemit Kouvolaan ja toivottavasti menette jatkoon!
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Päälliköltä kehuja KooKoon kotiyleisölle. KooKoon pudotuspelien ensimmäisen kierroksen sarjaa Pelicansia vastaan seurannut Jokinen odottaa peliä innolla:

Erittäin kiva mennä Kouvolaan. Todella fanaattiset fanit. He kannustavat ja tukevat kotijoukkuetta sata lasissa. Hieno juttu kaikille pelaajille, että pääsevät pelaamaan yleisön edessä ja nauttimaan.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Siihen nähden miten helvetin rumia ovat, niin miehen puhetta. :D Osaomistamani osakeyhtiö kiittää tästä ja arvostaa.

Kuka nyt ei Olli Salon naamalla varustettua huivia huolisi.

Tossa otettiin pojan kanssa aamulla KooKoo pipot ja ne oli niitä Reebokin pipoja, ah sentään kun tuli haikea fiilis - joskus oli meilläkin joitain laadukkaita tuotteita.

Mutta makoisan makoisa voitto. Nami-nami ja bumtsi-bumtsi. Vastus on kova ja ei yhtään milliä saa antaa periksi, Jukureiden vierassaldo on huikaiseva - toivottavasti löydetään siihen huomenna lääkkeet.
 

Kausarimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mulla meni Spåran maaleille tuulettamisen neitsyys jo keväällä 2009.

Kyllähän Mestiksessä oli aikanaan kolme kovaa, KooKoo, Sport ja TuTo. Kuumaa kapinaa oli keskenään ja välillä tunteet pulppusivat yli, mutta sehän juuri tuon sarjan ja ajan hienoutta oli.

Sitten oli hailakka Toivakan Jukurit joista kukaan ei tykännyt ja sille ainaiselle mielensäpahoittamiselle hieman naureskeltiin.
Mutta naureskelusta huolimatta seitsemän mestaruutta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mutta naureskelusta huolimatta seitsemän mestaruutta.
Hieno saldo, ei siinä, ja tottakai nuo mestaruudet olisivat myös Kouvostoliittoon kelvanneet.

Toisaalta Mestiksessä pelattiin suurin osa vuosista vain ns. mehupurkista, mutta jos kappa vielä noista suorituksista heilahtaa niin hienoa, että yhä hyrrää.





KooKoo ja Jukurit pelasivat Mestiksessä tasan kerran, kaudella 2013-2014, aidosti Liiga-nostosta vastakkain, tunnetuin tuloksin.

Spåra hankki nostonsa edellisellä kaudella ja näyttäisi Jukurienkin nosto seuraavalla sesongilla kannattaneen. Ylipäätään hienoa, että "mestis-seurat" näyttävät hauista vähättelijöille
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Turhaan ilkutaan Jukurien yleisömäärälle, kyllä ainakin vielä näyttää pohjapiirros huonolta lippujen osalta.

Itse en pääse, mutta ostin kuitenkin lipun
 

Caballero76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Turhaan ilkutaan Jukurien yleisömäärälle, kyllä ainakin vielä näyttää pohjapiirros huonolta lippujen osalta.

Itse en pääse, mutta ostin kuitenkin lipun
Eipä ole mitään ilkkumista tosiaan. Ei tuntunut pudotuspelit kiinnostavan kahdella muulla paikkakunnallakaan, Tapparalla ei edes puolta katsomokapasiteetista.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jos et pääse niin raha menee perille, Mutta yleisömäärässä se ei näy.

Tärkeintä että raha meni perille

Toki jos lipulle käyttäjä löytyy niin laitan jakoon, jos se ei kumoa toista maksavaa pois
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
No nyt ei kyllä päästä hyökkäysalueella mihinkään, Jukurit on tehnyt kotiläksyt. Nyt pitäisi saada kiekkoa pidettyä paremmin ja estää äskeisenkaltaiset avautumiset omissa
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Pitäisikö hankkia pienempi kaukalo, ajoitukset oli eilen ihan toista tasoa. Hyökkäyspäässä varsinkin ei osu mikään kohdilleen
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Hyökkäyspään tyhmä jäähy taas
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Vitun hölmö jäähy ja vitun huono seisoskeleva av
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös