Ja vittu mikä turha jäähy
Joka tietysti kostautui. Perkele.
Turha jäähy ja paska vihellys tuomarilta. Vituttaa, kun puolet pakeista on lasaretissa ja raitapaidoilta avut menee väärälle jengille.No joo, mutta kuitenkin pelasi yli 30 peliä liigaa pakkina tällä kaudella pakkina ja tarvitaan leveyttä, mitä sitten jos taas yksi tippuu pois… Pakit on loppu ja se on sitten Liedes ja/tai Holtinkoski tai Loponen.
Vetikö tuo Puhakka siis Teräväiseltä jalat alta? Ihan vitun vaarallinen teko, jos näin.
Minä näin sen juurikin näin. Puhakka työnsi mailalla Teräväisen kantapäihin mailalla kun yritti samalla lapioida riparia maaliin. Tahaton tilanne mutta maali pois ja Puhakka jäähylle kampituksesta.Vetikö tuo Puhakka siis Teräväiseltä jalat alta? Ihan vitun vaarallinen teko, jos näin.
Vitonen siitä olisi pitänyt antaa. Piittaamaton kamppi, joka johtaa rikotun pelaajan loukkaantumiseen.Minä näin sen juurikin näin. Puhakka työnsi mailalla Teräväisen kantapäihin mailalla kun yritti samalla lapioida riparia maaliin. Tahaton tilanne mutta maali pois ja Puhakka jäähylle kampituksesta.
Jahas, Salo lukee Jatkoaikaa eli Liedes pakiksi ja ekassa vaihdossa katselee Tapparan 4-1-maalia aitiopaikalta. Älä Olli ota ohjeita täältä. :DKorjatkaa jos olen väärässä, onko Liedes pelannut, siis yksittäisiä matseja, pakkina? Melkein nostaisin Aaltosen ketjuun ja Heikki pakiksi?
Taitaa lähteä viimeiset 5 minuuttia Kouvolassa tältä kaudelta.
KooKoo kyllä haastoi, mutta tänäänkin oli Tappara parempi.