Caballero76
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kookoo
Kyllähän kai meillä vielä 0-0 tilanteessa on vielä mahdollisuudet. Ihan hyvää peliä molemmilta.
Ei oleKyllähän kai meillä vielä 0-0 tilanteessa on vielä mahdollisuudet. Ihan hyvää peliä molemmilta.
Kaikki saumat vielä. Sokkosyötöt ja jätöt vois kyllä jättää ens kaudelle.Ei ole
Kaikki saumat vielä. Sokkosyötöt ja jätöt vois kyllä jättää ens kaudelle.
Ei sielläkään ketjussa 0-0 tilanteessa luovuteta.Jos oltaisiin HIFKn osiossa niin muotoilu olisi, että meistä on tullut Kaarlehdon miespilluja.
Ei uskalleta mennä, eikä vahingossakaan päästä kunnon paikoille. Runkosarjassa tuskailtiin näennäisen hyvän pelaamisen kanssa, jossa hallittiin ja hallittiin, mutta samassa jäätiin kulmiin ja tuhnuiltiin, ja kyllä tämä siltä valitettavasti enemmän näyttää kuin edelliseltä Mikkelin oeliltä
Hieno kausi toki
Ihan huumorijäähy oli tämä kylläJäähytkin vois jättää tähän. Vähän turhaan nyt annetaan tasotusta
Jäähytkin vois jättää tähän. Vähän turhaan nyt annetaan tasotusta
Ei sielläkään ketjussa 0-0 tilanteessa luovuteta.
Vaikeeta on mut hyvä kun saadaan tilanteita. Ei tän helppoa pidä ollakaan.No jaa, siellä jos jossain ollaan suolaparoneita - eli poltetaan liput ekasta takaiskusta
Ekas oli ne paikat naulata kuten viime pelissäkin niin vaikeeta oli ja on
Missä ne tilanteet nyt on? Vaikeeta tottakai pitää olla mutta ei YHTÄÄN kunnon maalipaikkaa mun mielestä. Eipä se toki tarvi kun sen yhden mutta ei toi KooKoon tuurikaan voi omissa kestää ihan loppuun.. Sitämyöten lähellä on ollut Jukurien maali.Vaikeeta on mut hyvä kun saadaan tilanteita. Ei tän helppoa pidä ollakaan.
Sun mielestä edes Rautiaisen läpiajo ei ollu maalintekotilanne?Missä ne tilanteet nyt on? Vaikeeta tottakai pitää olla mutta ei YHTÄÄN kunnon maalipaikkaa mun mielestä. Eipä se toki tarvi kun sen yhden mutta ei toi KooKoon tuurikaan voi omissa kestää ihan loppuun.. Sitämyöten lähellä on ollut Jukurien maali.
Olihan tossa Rautiaisen läpiajo - > pleksiin.Missä ne tilanteet nyt on? Vaikeeta tottakai pitää olla mutta ei YHTÄÄN kunnon maalipaikkaa mun mielestä. Eipä se toki tarvi kun sen yhden mutta ei toi KooKoon tuurikaan voi omissa kestää ihan loppuun.. Sitämyöten lähellä on ollut Jukurien maali.