Eli taannoinen Eurotam Oy:n tuoma ekspertiisi tuottaa hedelmää, vaikka tommonen tilataksillinen kiekkopäättäjiä ajoi allekirjoittaneen ja Ari Mennanderin yli, että suljetaan tää liiga forever. Me intohimoiset avattiin se väkisin. Nyt tuolla Vaasassa on liigan tuoma kiekkobuumi, silloin kun mä menin sinne, tuntui kuin olisi mennyt saatana alastomaan kaupunkiin. Nyt te voitte mennä kysymään noilta ihmisiltä tuolta kasitien varresta, että tykkääkö ne tuosta näytelmästä vai pistetäänkö taas kioski kiinni? Sinne on nyt saatana kaks seuraa nostettu yhteen maailman huippuammattilaisjääkiekkoliigaan, missä kunnioitus? Eikun Koskisen Jake saatana sakkoa vaan saatana kaks ja puol tonnia, sitten tulee vielä joku tietokonemiäs vanhal legendalle saatana vittuilee tänne näin. Suomalainen jääkiekko, missä teidän ylpeys on? Siinä on teille unisille, jotka ette ymmärrä pelistä hevonpaskaa, kaksi esimerkkiä ammattilaisen tuomasta individual effortista. TuTo seuraavana sisään, niin siinä on Aurinkokuninkaan troikka valmis. Siinä 50 vuoden huippuammattilaisen perintö, tehkööt nämä "oikeat" kiekkomiehet saatana perässä. Not gonna happen, kuten nää nikkarit sanoo, jotka on sata vuotta tätä peliä pelannu.
Näitä järjissään olevia huippuorganisaatioita on helvetin vähän, pelaajia ja valmentajia täällä on vittu pilvin pimein. Piste.
BR Lion #79
P.S Kitisijät ja naureskelijat voi mennä helvettiin, mä olen pala tätä näytelmää.