KooKoo luopuu sarjapaikastaan????

  • 53 452
  • 403

NAPAKYMPPI

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Titaanit
Viestin lähetti Sigi
Ei kannata vielä vetää johtopäätöksiä,tekeekö vain Kookoo tahalliset konkat ja sitten lähetään 2-divarista tekemään puhtaalta pöydältä uutta joukkuetta ???

Kookoo:n junioritoiminta on kumminkin valovuoden titaanien junioritoimintaa edellä....

Kookoo kuuluu mestikseen.Itse olin 10v vanha kun käytiin Kotkasta asti Kouvolassa kattomassa kun kookoo pelasi liigassa ja muistan ne pelit aina.

Toivottavasti Titaanit pelaisi jatkossa Kookoo:n kanssa samassa sarjassa...Ja toivoisi sarjan olevan Mestis...

No sigi helpota vähän ei nyt sentään valovuotta, mutta edellä kuitenkin toistaiseksi. Kotkassa tehdään ja on tehty töitä hartia voimin jo muutaman vuoden ajan. ei tulosta tehdä hetkessä.
 

NAPAKYMPPI

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Titaanit
Osan ottoni Naapuri seuran poismenon johdosta, toivottavasti se ei ollut samalla kuolinisku ansioikkaalle juniorityölle.
Ei kyllä voi tajuta luopumista jos tilanne on tosiaan niin ettei pahempia velkoja ole, vai löytyykö luurankoja kaapista?
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti NAPAKYMPPI
Ei kyllä voi tajuta luopumista jos tilanne on tosiaan niin ettei pahempia velkoja ole, vai löytyykö luurankoja kaapista?

Ei pitäisi löytyä, vaan mistäpä näitä tietää. Itse ainakin olin siinä uskossa, että kaikki vanhat velat oli kuitattu jo tuolloin viitisen vuotta sitten. Mutta käytännössä kyse ei voi olla kuin korkeintaan kymmenistä tuhansista euroista, todennäköisesti viimeisten kausien alijäämistä siis. Ei kai muuten seura voisi suunnitella selvittävänsä kaikki vanhat velvoitteet vielä vuoden aikana, vaikka edustusjoukkueen lopettaminen näkyy luonnollisesti tulopuolellakin.

Väkisinkin mieleen on tullut absurdi ajatus siitä, että KooKoo on ollut liiankin tunnollinen vuosien saatossa. Velat on hoidettu ymmärtääkseni kokonaan ja täysimääräisinä, järjestelyt ovat koskeneet korkeintaan maksuaikoja, joita on venytetty. Konkurssi olisi varmasti helpottanut urakkaa 90-luvun alussa, mutta tuolloin seuran perinteet ja juniorityö nostettiin tuon edun edelle. Pelaajat ja muut työntekijät ovat saaneet aina palkkansa ajallaan, eikä veroja tai jäämaksujakaan ole jätetty rästiin.
 

ilevan

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS, Saipa, Titaanit, Newcastle, Barcelona
Kyllä kun ajattelee niin eihän tämä mikään yllätys kuitenkaan ollut. Jääkiekko pomot ovat tappaneet jääkiekon elämän täällä Suomessa. Eihän tämän kokoisessa maassa kuin Suomi ole mitään järkeä pelata tota hiton Sm-liigaa suljettuna. Ei tämä mikään NHL ole. Tämä Kookoon ilmoitus lopettaa pelaaminen voi olla tyyntä myrskyn edellä, koska jos mestikestä ei pysty nousemaan niin ei lätkä kauaa elä, vaihtelu kiinnostaa ihmisiä tai ainakin minua. Toivottavasti herrat isot herrat nyt viimeistään heräävät ja avaavat liigan ettei mene seuroja enemmän nurin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös