KooKoo kaudella 2025–2026

• 26 262
  • 115

0+1=1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kouvolankiekko, Avs (Anteeksi Rooba) Oskari Luoto
Tää ois kyllä kova. Onko kuinka luotettavasta lähteestä kuultu?
Luotettavasta lähteestä kaiken lisäksi mies viihtyy Kouvolassa. Se on kuitenkin taattua, että jos mies jatkaa niinhän on lähtökohtaisesti ykkospakki.

Lisäksi myös haluaisin Welshin jatkavan.

0+1=1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Omaa spekulointia jos Bibeau lähtee niin eiköhän Roope Taponen ole korvaaja.

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Omaa spekulointia jos Bibeau lähtee niin eiköhän Roope Taponen ole korvaaja.
KooKoon U20-joukkueestakin löytyisi parempi maalivahti Stepan Vopravil. En kyllä usko kuuna päivänä, että KooKoo hankkisi Roope Taposen. Tuohan olisi ihan katastrofi.

Incorrect

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En kyllä haluaisi syksyä aloittaa tandemilla Randelin-Vopravil. Pitkään tässä on odotettu milloin Vopra pääsee edustuksessa esiintymään, sopivaa näytönpaikkaa ei ole vielä saanut.

One-timer

Jäsen
En kyllä haluaisi syksyä aloittaa tandemilla Randelin-Vopravil. Pitkään tässä on odotettu milloin Vopra pääsee edustuksessa esiintymään, sopivaa näytönpaikkaa ei ole vielä saanut.
Ei itsellä toisaalta Taponen-Randelin tandemi hirveästi enempää luottoa herättäisi. Jotenkin kuvittelisin että Vopra pelailee mestistä ensi kaudella jossain ja tuohon Randelin kaveriksi tulisi joku kokeneempi veskari.

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joo en minäkään haluaisi, otin tuon Vopravilin tuohon vain esimerkkinä, että mieluummin hänet kuin Taponen. Jos Bibeau ei jatka, niin mielestäni tarvitaan suunnilleen saman tason maalivahti tilalle. Vopralle voisi tehdä kausi Ketterässä hyvää.

0+1=1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taponen jatkaa liigassa melkein jokaisella joukkueella on selkeät kuviot ensi kauden maalivahdeista. Mitä itse olen Hifkin pelejä katsonut niin Taponen pystyy pelaamaan vaan yksittäisiä pelejä hyvin.

Toivottavasti Bibeau jatkaa mies on itse kertonut, että menee sinne mikä on hänen mielestään parasta omalle uralle. En pitäisi jatkoa mahdottomana.

Jos ei "Biböö" jatka niin sitten hankitaan Randelinin pariksi Oskari Salminen. Minulle kelpaisi sellainen pari muutamaksi kaudeksi. Samalla Vopra pari kautta kehittymään Ketterään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy