Mainos

KooKoo kaudella 2024–2025

• 358 942
  • 1 854

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Kyllä se Puhakan Ville on itselle. Taklaa paljon, ei anna periksi, todella fyysinen pelaaja. Toimii hyvänä poliisina maalin edustalla. Pelaa kiekollisenakin fiksusti. Lisäksi tasakentällisin pelattuna vain neljä kertaa on soinut omissa.
Tämä unohtui täysin omasta listastani. Puhakka on kyllä ollut tervetullut lisä joukkueeseen. Voi nousta jopa Bergerin ohi kun ei hölmöile yhtäpaljon.

Samooja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Noita porukan vastauksia kun lukee, niin tulee mieleen ettei tilanne taidakaan olla niin huono kun miltä on tuntunut. Täällä nyt on lueteltu kuitenkin Roobaa, Puhakkaa, Suomea, Bibeauta, Galloa, Odenia.

Eli voi sanoa, että on niitä mielenkiintoisia pelaajia useampia. Ei toki tähtikategorian pelaajia jotka pelejä ratkoo illasta toiseen, mutta kuitenkin.

Noista vois seura alkaa nostamaan persoonia esille.

AJM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning / KooKoo
Seura voisi pyytää pelaajia kuvaamaan 2 päivää omaa toimintaansa (esim. Puhelimella) treenien ulkopuolella koska treeneissä ilmeisesti kuvataan jo oikeilla kameroilla. Sitten se materiaali editoitaisiin ainoastaan leikkaamalla ja ladattaisiin kaikkiin alustoihin.

Yksi video per pelaaja eli videoita tulisi monta ja sisältöä paljon. Tuollaisen videon editoimiseen menisi aivan maksimissaan tunti riippuen paljonko pelaaja on kuvannut. Sitten jos haluttaisiin koostaa lyhyitä klippejä esim. Tiktokkiin ja instaan niin niiden leikkaukseen ja editointiin menisi lisää aikaa mutta itse näkisin, että se on viestinnän työtä.

Eikös KooKoolla joskus joku pelaaja kuvannut omaa arkeaan ja kopista oli videota myös. Ainakin muistan nähneeni sellaisen YouTubessa. En ollut silloin aktiivinen seuraaja mutta muistaakseni olen nähnyt jonkun jenkki- tai kanukkipelaajan esiintyvän sellaisella videolla. Myös Siim Liivik taitaa esiintyä jossain sen tapaisessa videossa.

Joka tapauksessa ”lähellä” olevat pelaajat kiinnostavat enemmän. Itse kiinnostuin aikoinaan enemmän KooKoosta koska näin silloin omaan silmään kaukalosta erottuneen Antosen ja Liedeksen Prismassa kaupassa. No ei se varmaan ainoa syy ollut mutta välillä ne voivat olla pieniä asioita jotka saavat kiinnostumaan seurasta enemmän ja sitä kautta ostamaan vaikka fanituotteen, pääsylipun tai kausikortin.

Roy Race

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Seura voisi pyytää pelaajia kuvaamaan 2 päivää omaa toimintaansa (esim. Puhelimella) treenien ulkopuolella koska treeneissä ilmeisesti kuvataan jo oikeilla kameroilla. Sitten se materiaali editoitaisiin ainoastaan leikkaamalla ja ladattaisiin kaikkiin alustoihin.

Yksi video per pelaaja eli videoita tulisi monta ja sisältöä paljon. Tuollaisen videon editoimiseen menisi aivan maksimissaan tunti riippuen paljonko pelaaja on kuvannut. Sitten jos haluttaisiin koostaa lyhyitä klippejä esim. Tiktokkiin ja instaan niin niiden leikkaukseen ja editointiin menisi lisää aikaa mutta itse näkisin, että se on viestinnän työtä.

Eikös KooKoolla joskus joku pelaaja kuvannut omaa arkeaan ja kopista oli videota myös. Ainakin muistan nähneeni sellaisen YouTubessa. En ollut silloin aktiivinen seuraaja mutta muistaakseni olen nähnyt jonkun jenkki- tai kanukkipelaajan esiintyvän sellaisella videolla. Myös Siim Liivik taitaa esiintyä jossain sen tapaisessa videossa.

Joka tapauksessa ”lähellä” olevat pelaajat kiinnostavat enemmän. Itse kiinnostuin aikoinaan enemmän KooKoosta koska näin silloin omaan silmään kaukalosta erottuneen Antosen ja Liedeksen Prismassa kaupassa. No ei se varmaan ainoa syy ollut mutta välillä ne voivat olla pieniä asioita jotka saavat kiinnostumaan seurasta enemmän ja sitä kautta ostamaan vaikka fanituotteen, pääsylipun tai kausikortin.
Kyllä joo, näitä "Kameran takana" pätkiä löytyy Youtubesta edelleen paljonkin. Tossa esimerkkinä kurkistus yhden ison persoonan päivään..

Keyser

Jäsen

Kyllä mä edelleen/taas nostaisin tikunnokkaan myös sen henkilön joka vastaa joukkueen sisällöntuotannosta. Siellähän tulee sisältöä kyllä, mutta copy pastella mennään. Ei vaadi täyttä työviikkoa tehdä noita samoja päivityksiä viikosta toiseen (Onko siis niin että ei ole täyspäiväinen henkilö?). Jos on täyspäiväinen henkilö niin pakko ihmetellä mihin sisältöön se aika töissä menee. Seurassa on tämän lisäksi erikseen vielä markkinointiassistentti hoitamassa kaiketi jotain markkinointia, eli voi olla että noi somepäivitykset eivät edes ole sisällöntuottajan vastuulla. Ihmettelen vaan..

Kamera käteen sisällöntuottajalle ja vieraskiertueelle mukaan vaan kuvaamaan dokumenttia joukkueesta. Tämä lähinnä siksi, että ei pelaajan tarvitse alkaa vasten tahtoaa tekemään mitään sometushommia, jos joukkueesta löytyy nimenomaan tätä varten palkattuna henkilö/henkilöitä. Toki aina plussaa, jos joku haluaa tuohon pelaajistakin ryhtyä.

Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: AJM
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy