KooKoo kaudella 2024–2025

• 319 579
  • 1 658

AJM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning / KooKoo
Huhupuolella on huomattu, että Kåsastulin lähipiiri olisi alkanut seuraamaan Ilveksen instagramia. En ihmettelisi enää jos siirtyy mutta tulisiko vaihdossa joku Myrrän pelitapaan sopiva?

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eiköhän tuo ole valmennuksen siunaama kenet voi irrottaa lainaan? Eli voisi päätellä ettei Kåsastul ole Joken suosiossa. Ei olisi ensimmäinen kerta kun Myrrän epäsuosiossa ei olisi näkyvää logiikkaa.
Voisi ehkä jopa sanoa, että Jouko Myrrä ei juuri nyt nauti Kookoon kannattajien jakamatonta suosiota. Eikä seuraavassakaan ole logiikkaa: Ilves potkaisi Myrrän pihalle Ilveksen ollessa sarjakärjessä. Kookoo näyttää olevan tyytyväinen Myrrään matkatessaan päättäväisesti kohti karsintapelejä. Seuroissa on siis eroja. Ja lopuksi salaliittoteoria. Antoiko norski Porissa maalisyötön päästäkseen Ilvekseen.

Ps. Olen noin iloinen seuramme puuhailusta, että ilmoitan ennakkoon kanttiinin tytöille seuraavaa: Tänään voitte jättää kaksi hodaria yhdellä nakilla ja pullakahvit varaamatta. Oluenkin nautin kotona.

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Boikotoikaa nyt oikeesti kaikki tätä paskaa. Siis ei herranjumala.
Auttaa varmasti siihen että pystytään korjaamaan tilannetta. En toki busineksesta mitään tajua, mutta oletan että tulojen pieneneminen ei auta tilannetta.

Ei sillä että kåsan lainaaminen Ilvekseen olisi ollut mun mielestä hyvä juttu, tai että tässä oltais jotenki organisaationa onnistuttu tällä tai viime kaudella. Mutta silti.

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)
Auttaa varmasti siihen että pystytään korjaamaan tilannetta. En toki busineksesta mitään tajua, mutta oletan että tulojen pieneneminen ei auta tilannetta.

Ei sillä että kåsan lainaaminen Ilvekseen olisi ollut mun mielestä hyvä juttu, tai että tässä oltais jotenki organisaationa onnistuttu tällä tai viime kaudella. Mutta silti.

Joskus jaloillaan äänestäminen voi tuoda muutosta toimintaan, kun tarpeeksi moni näin toimii.

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Lippuja tän illan peliin on mennyt hyvin ja sehän on toki hyvä juttu.

Tulis muuten erittäin mielenkiintoinen ottelupari siitä kumpi karsii Mestiksen voittajan kanssa, KooKoo-Jukurit...! No tähän on vielä matkaa ja en usko että niin tapahtuu.

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)
Tulis muuten erittäin mielenkiintoinen ottelupari siitä kumpi karsii Mestiksen voittajan kanssa, KooKoo-Jukurit...! No tähän on vielä matkaa ja en usko että niin tapahtuu.

Vielä muutama vuosi sitten väännettiin välieräpaikasta. Surullista, niin surullista. Ainakin KooKoon kannalta. Jukureiden kyntäminen on sentään pieni valopilkku tässä pimeydessä.

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huhupuolella on huomattu, että Kåsastulin lähipiiri olisi alkanut seuraamaan Ilveksen instagramia. En ihmettelisi enää jos siirtyy mutta tulisiko vaihdossa joku Myrrän pelitapaan sopiva?
Näinköhän Kåsastul tulee enää takaisin. En ihmettelisi vaikka ei tulisi. Harvemmin kai lähipiiri alkaa seuraamaan jonkun joukkueen instagramia minkään muutaman pelin lainapestin takia tai mistäpä minä tiedän vaikka alkaisivatkin. Jos Kåsastul myydään Ilvekselle, niin saisiko kaupan ehtoihin millään ympättyä, että myydään kaksi pelaajaa yhden hinnalla ja toinen näistä pelaajista merkitty tänään KooKoon kolmosketjun laituriksi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: AJM

Keyser

Jäsen
Joo hyvä niin, ja vaikka moni sanookin äänestävänsä jaloillaan, on tämä ennakkoon erittäin houkuttava pelipäivä ja vielä pikkujouluaikaan. Tähän peliin on varmasti alkanut menemään lippuja jo heti kun liput vapautui myyntiin. Voihan se olla, että joku jättää menemättä vaikka lippu olisi taskussakin, mutta eiköhän sinne moni lähde iltaa viettämään.

Keyser

Jäsen
Näinköhän Kåsastul tulee enää takaisin. En ihmettelisi vaikka ei tulisi. Harvemmin kai lähipiiri alkaa seuraamaan jonkun joukkueen instagramia minkään muutaman pelin lainapestin takia tai mistäpä minä tiedän vaikka alkaisivatkin. Jos Kåsastul myydään Ilvekselle, niin saisiko kaupan ehtoihin millään ympättyä, että myydään kaksi pelaajaa yhden hinnalla ja toinen näistä pelaajista merkitty tänään KooKoon kolmosketjun laituriksi.
Jos lähtee niin jotain pitää kyllä tulla jostain suunnasta sisäänkin. Ei meillä ole niin laaja rosteri, josta olisi varaa luopua yhdestä puolustajasta noin vaan.

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Joo ja Höyryikin oli tänään aivan täynnä ja siellä ei ollut yhtään vapaata pöytää. Hieman joutui odottamaan, että pääsi lounastamaan. Nythän rahaa tulee suorastaan ovista ja ikkunoista.

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Boikotoikaa nyt oikeesti kaikki tätä paskaa. Siis ei herranjumala.
Haluaako @John Lidgett ja @teroz oikeasti, että seura menee nurin? Ei minuakaan KooKoo voisi oikeastaan enää vähempää kiinnostaa, mutta tuskinpa KooKoon tilanne ja talous paranee joukkuetta boikotoimalla. Toki boikotoimalla ei tarvitse odottaa viimeistä niskalaukausta ihan niin kauan, jolloin KooKoo saadaan jääkiekkokartalta helvettiin nopeammalla aikataululla.

Kuuskasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joo ja Höyryikin oli tänään aivan täynnä ja siellä ei ollut yhtään vapaata pöytää. Hieman joutui odottamaan, että pääsi lounastamaan. Nythän rahaa tulee suorastaan ovista ja ikkunoista.
Onko jotain muitakin tulolähteitä kuin lounasmyynti? Se ei nimittäin ole mikään kultakaivos. Volyymit pitää olla joka päivä erittäin isot, että pääsee edes plussalle. Ravintolabisnekseen sijoittaminen on yksi varmimmista keinoista menettää rahaa, ei ansaita sitä.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Haluaako @John Lidgett ja @teroz oikeasti, että seura menee nurin? Ei minuakaan KooKoo voisi oikeastaan enää vähempää kiinnostaa, mutta tuskinpa KooKoon tilanne ja talous paranee joukkuetta boikotoimalla. Toki boikotoimalla ei tarvitse odottaa viimeistä niskalaukausta ihan niin kauan, jolloin KooKoo saadaan jääkiekkokartalta helvettiin nopeammalla aikataululla.

Ehdottomasti!

Minä peukutin Johnin tunteenpaloa, en ole itse boikottia ehdottanut, mutta ihan orgaanisesti on seura saanut kiinnostuksen ihan itse tapettua.

Äkkiä kaikki tilaamaan kortsupipo!

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko jotain muitakin tulolähteitä kuin lounasmyynti? Se ei nimittäin ole mikään kultakaivos. Volyymit pitää olla joka päivä erittäin isot, että pääsee edes plussalle. Ravintolabisnekseen sijoittaminen on yksi varmimmista keinoista menettää rahaa, ei ansaita sitä.
No joo eihän ravintolabisnes varsinaisesti mikään kultakaivos ole, mutta onhan se aina parempi, että lounasaikaan pöydät ovat täynnä, kuin tyhjät. Todella paljon siellä käy nykyään lounastajia. En usko, että kuitenkaan tappiolla ravintolaa pyörittävät. Toimiihan Höyry myös á la carte ravintolana, mutta tuskin siellä mitään muita tulolähteitä on kuin ravintolamyynti ja KooKooo muista bisneksistä minulla ei ole mitään tietoa.

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)

Jääkiekossa saa sen mitä ansaitsee. Mua ei henk. koht kiinnosta tukea seuraa, joka kohtelee kannattajiaan näin ja joka tarjoilee peliotteillaan pelkkää pahaa mieltä. Seuran tulee ansaita kannattajien tuki. Viestisivät ainakin saatana rehellisesti, että missä mennään, mihin ollaan menossa ja, mitkä ovat toimet, mitä yritetään tehdä. Nyt tulee pelkkää radiohiljaisuutta, lounaslistoja ja uutisoidaan yleisesti hyvin pelanneen runkopakin siirrosta muualle. En koe tätä seuraa omakseni tällä hetkellä enkä pysty siihen samaistumaan.

Kuuskasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No joo eihän ravintolabisnes varsinaisesti mikään kultakaivos ole, mutta onhan se aina parempi, että lounasaikaan pöydät ovat täynnä, kuin tyhjät. Todella paljon siellä käy nykyään lounastajia. En usko, että kuitenkaan tappiolla ravintolaa pyörittävät. Toimiihan Höyry myös á la carte ravintolana, mutta tuskin siellä mitään muita tulolähteitä on kuin ravintolamyynti ja KooKooo muista bisneksistä minulla ei ole mitään tietoa.
Kommentoin lähinnä tuota ovista ja ikkunoista heittoa. En tiedä mistä kaikesta KooKoon mittavat tappiot johtuvat, mutta ravintola-alaa tuntevana en näe KooKoon ravintolabisnekseen lähtemistä kovin järkevänä vetona. Enemmän tietysti pitäisi olla KooKoon luvuista tietoa, jotta voisi varmasti sanoa, eli tämä kommentti on enemmän yleisellä tasolla kommentoitia ravintola-alasta, jolla ei tällä hetkellä mene todellakaan hyvin.

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kommentoin lähinnä tuota ovista ja ikkunoista heittoa. En tiedä mistä kaikesta KooKoon mittavat tappiot johtuvat, mutta ravintola-alaa tuntevana en näe KooKoon ravintolabisnekseen lähtemistä kovin järkevänä vetona. Enemmän tietysti pitäisi olla KooKoon luvuista tietoa, jotta voisi varmasti sanoa, eli tämä kommentti on enemmän yleisellä tasolla kommentoitia ravintola-alasta, jolla ei tällä hetkellä mene todellakaan hyvin.
No joo tuo nyt oli itseltäni lähinnä vitsi tai heitto, että rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Ei minulla sen tarkempaa tietoa ole Höyryn kannattavuudesta ja kannattaako siellä ylipäätään pyörittää ravintolaa. Kilpailu on kovaa ravintola-alalla ja Kouvolassakin lounasravintoloita kyllä riittää. Myös etätyöt varmasti vähentäneet asiakkaiden määrää lounasravintoloissa. Lisäksi Veturiinkin on taas avautumassa myös uusi ravintola. Lumon Areenalla varmaan kannattaa ravintolaa pyörittää, koska myös pelaajat ruokailevat siellä ja aika paljon siellä näyttää muutenkin porukkaa käyvän. Tarkkana ja varoivainenhan näiden jääkiekon ulkopuolisten bisnesten kanssa saa olla, sillä olisihan se sulaa hulluutta pyörittää jotain ravintolaa tappiolla.

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läski-Bibeau, WPG
Kausikortin olen ostanut, joten en koe millään tapaa huonoa omatuntoa vaikka jään tänään sohvalle rapsuttelemaan kiveksiä.
Kuten ei tarvitsekaan. Ihmisellä on vapaa tahto päättää miten viettää oman arvokkaan perjantai-iltansa.

Itse menen tänään matsiin. Olen ostanut itselleni kausarin ja paikallinen pääsarjalätkä kiinnostaa. Minullakin on täysin samoja tuntemuksia mitä yllä olevilla, mutta uskon lapsenomaisen kovasti että kurssi kääntyy ja että jotain tapahtuu.

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joskus jaloillaan äänestäminen voi tuoda muutosta toimintaan, kun tarpeeksi moni näin toimii.
Juuri näin. Toimisto tuntuu olevan tahdoton ja haluton myöntämään täydellistä epäonnistumistaan. Jos vailla kerättäisiin rahaa, niin se olisi OK. Mutta ei tämä noilla Ilveksen ottelu kerrallaan vuokrilla oikene. Sen verran syvällä mennään. Syyskaudella. Uskomaton suoritus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy