Vahvaa todistusta. Olin itsekin lukuisia kertoja lähettämässä Datsunin suuren veden yli. Mutta Leskisen velttoilua en halua katsella. Jos hän on perjantaina kokoonpanossa, jätän "jääkiekkonautinnon" kokematta. Niin miinusmerkkinen pelaaja hän on joukkueelle. Kallis huti.Tässä on siementä totuuden. Katsotaan mitä käy. Leskisen aika taas on täynnä.
Niinhän tuo oli. Optista harhaa. Myrrän patsastakin jo varmasti hahmoteltiin. Nyt patsashanke on holdissa ja varojenkeruu vaikeuksissa.Kuka sanoi, että sarjan alku oli KooKoolta huono. Alkuhan oli mitä parhain. Liigaahan ei ehditty pelata kuin rapiat 21 minuuttia, kun KooKoo johti jo kovaa Lukkoa Raumalla 0-3. Olisi tietysti saanut vähän pidempään jatkua tuo lento.
Yritystä löytyy ja töitä tekee mutta niinkun tilastot kertoo, tehoja ei ainakaan vielä ole tullut. Myrrä on kyllä antanut mahdollisuuden onnistua, luotto tuntuu olevan kova.Mites Rooballa on pelit lähteneet käyntiin? Kakkosketjun minuutit, joukkueesta kolmanneksi eniten ylivoimaa ja saldona yksi syöttö.
Ollut omaan silmään kovin pehmeä noinkin kookkaaksi kaveriksi.Mites Rooballa on pelit lähteneet käyntiin? Kakkosketjun minuutit, joukkueesta kolmanneksi eniten ylivoimaa ja saldona yksi syöttö.
Pehmeä ja hidas.Ollut omaan silmään kovin pehmeä noinkin kookkaaksi kaveriksi.
Jos ei KooKoolle tule viikonloppuna pisteitä (pe-la), niin Välimaan on pakko avata kukkaron nyörejä uusille hankinnoille (hyökkääjä ja puolustaja) edellyttäen tietysti, että kukkaron pohjalla on vielä jotain roposia jäljellä.
Voisiko johtua siitä että rankari-kisassa tehtyjä maaleja ei lasketa enää maalitilastoihin? En ole varma.Matic Törökiltä puuttuu liigan ja eliteprospectsin tilastoista yksi maali.
Liigan ja EP:n tilastojen mukaan Török tehnyt tällä kaudella seitsemässä pelissä 2+2=4.
On kuitenkin tehnyt jo kolme maalia tällä kaudella.
Jukurit-KooKoo ajassa 3:05 Török 0-1
KooKoo-Sport ajassa 7:37 Török 1-1
SaiPa-KooKoo ajassa 65:00 Török 2-3 VL
Joo voi olla mahdollista. Olen aina olettanut, että lasketaan mukaan ja mielestäni aikaisemmin on laskettu.Voisiko johtua siitä että rankari-kisassa tehtyjä maaleja ei lasketa enää maalitilastoihin? En ole varma.
Minusta toi sääntö on ollut jo monta vuotta että rankkari-kisan maaleja ei lasketa. Muistaakseni näin on ollut ainakin jo kaudesta 2018-19 asti.Joo voi olla mahdollista. Olen aina olettanut, että lasketaan mukaan ja mielestäni aikaisemmin on laskettu.
En kyllä ole varma ja voihan olla, että tilastointiin on tehty myös muutoksia tuolta osin.
Arskalla treeneissä tänään punanen paita vaihtunu valkoseen, alkais siis kai olee pelikunnossa.LOUKKAANTUMISTILANNE:
Ossi-Petteri Jaakola, poissa 2-4 viikkoa (arvio)
Ari Gröndahl, poissa 2-3 viikkoa (arvio).
Farrance ja Loponen eivät listalla ole. Voidaan siis olettaa, että kummatkin ovat kokoonpanossa huomenna.
Loponen on kyllä ollut hyvä ja löisin kaverille ehdottomasti jatkosopparia kouraan. Gröndahlin paluu näemmä lähestyy, ei enää kovin pitkään ole sivussa. Itse en Arskalle näe minkäänlaista käyttöä ja roolia tässä Myrrän pelisysteemissä. Jännä nähdä, mitä tehdään, kun Arska palaa sairastuvalta. Itse katson hyvin luistelevaa Salmelaa mielummin kentällä kuin hidasta Gröndahlia.
Oikein hyvä, mieluummin otan Arskan pitämään oman pään puhtaana kun Farrancen leijumaan ties missä päin kenttää.Arskalla treeneissä tänään punanen paita vaihtunu valkoseen, alkais siis kai olee pelikunnossa.
Nää Farranceen liittyvät kommentit ovat liikuttavan paljon samanlaisia kuin D'Astousin peliotteisiin liittyneet kommentit ennen ensimmäisen kauden joulua.Oikein hyvä, mieluummin otan Arskan pitämään oman pään puhtaana kun Farrancen leijumaan ties missä päin kenttää.
Joo ja niin oli ja on molempien herrojen otteet nyt ja silloin,että ihan niihin perustuu.Nää Farranceen liittyvät kommentit ovat liikuttavan paljon samanlaisia kuin D'Astousin peliotteisiin liittyneet kommentit ennen ensimmäisen kauden joulua.