KooKoo kaudella 2023–2024 – mihin menet KooKoo?

  • 299 090
  • 1 320

Keyser

Jäsen
Ihan näinä hetkinä taitaa tulla pelaajauutisia, nettisivuilla on jo uutinen ensi kauden pelaajasopimuksista mutta itse uutinen on ns. blanco.
Helvetti kun voidaan taas pitää hullua jännityksessä. Onko joku atk-henkilö unohtanut painaa ”Julkaise” nappia ennen kuin lähtenyt viikonlopun viettoon vai miten voi näin kauan kestää yhden nimilistan julkaisussa?!?
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Helvetti kun voidaan taas pitää hullua jännityksessä. Onko joku atk-henkilö unohtanut painaa ”Julkaise” nappia ennen kuin lähtenyt viikonlopun viettoon vai miten voi näin kauan kestää yhden nimilistan julkaisussa?!?
Eiköhän tämä ole ihan tarkoituksellista. Jumalauta mä tykkään! Ei ole tainnut olla perhosia vatsassa näin paljon sitten edellisten ensitreffien. Tosin vatsa menee sekaisin jos tätä joutuu maanantaihin asti jännittämään.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Ajastettu varmaan viikonlopulle vittuillessaan. No toivottavasti siellä on oikeanlaisia palasia mukana.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuo juttu jota nyt kaikki jännäävät on vain koostejuttu pelaajasopimuksista. Mikään ei siis tarkoita, että sinne lävähtäisi juuri tänään jokin pelaajauutinen. Liikonen siellä jo on, mutta tuohan oli tiedossa jo helmikuussa.

Jos jokin uusi pelaajauutinen tulee, niin siitä tulee kyllä varmaan oma juttunsa. Tuo kooste nousi ylös nyt vain siksi, että se halutaan pitää pidemmän aikaa sivujen paraatipaikalla.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Tuo juttu jota nyt kaikki jännäävät on vain koostejuttu pelaajasopimuksista. Mikään ei siis tarkoita, että sinne lävähtäisi juuri tänään jokin pelaajauutinen. Liikonen siellä jo on, mutta tuohan oli tiedossa jo helmikuussa.

Jos jokin uusi pelaajauutinen tulee, niin siitä tulee kyllä varmaan oma juttunsa. Tuo kooste nousi ylös nyt vain siksi, että se halutaan pitää pidemmän aikaa sivujen paraatipaikalla.
Kyllä täällä ainakin odotellaan rungon palasia. Eiköhän vahvistukset julkaista myöhemmin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No miksi niitä soppareita nyt pantataan? Nimiä pihalle!
Nyt on viikonloppu. Ei siellä silloin olla töissä.

Maanantaina ensimmäinen uusi juttu on KooKoo-lounas. Joka on muuten ohimennen sanottuna ihan jees. Kestää vertailun.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oli sieltä päivitystä tullut.




Niin ja otsikolla "soon"

Tämä oli loistava! Voin kuvitella, että Sakke tekisi mielellään jotain muuta, mutta oli mainio heitto tuo, että tekee Topista rukkaset, jos ei vipinää ala tulla.

Just tällä tyylillä lisää, niin meitsikin kattoo. Videoita on maailma täynnä, niiden pitää olla oikeasti hauskoja ja nokkelia. Tämä oli.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kopissa roikkuu kamoja, siitä sitten tarkkaa silmää, jos tunnistaa jotain hyödyllistä:)
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvää pelisilmää myös käyttää tuota repliikkiä "mulle on ihan sama miten sä meinaat sen tehä", jota Sakke käytti myös siinä Maikkarin studiohaastattelussa, jossa vaadittiin joukkueelta parempia esityksiä. Jos nyt en ihan väärin siis muista.
 

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No näin peruspessimistinä ei tuo nyt kovin loistava ollut. Ei tuossa naurattanut minua mikään. Pikkunäppärää vitsailua enemmänkin. Mutta yrittää pitää ja etenkin olla esillä. Ongelma taitaa olla minun.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
No näin peruspessimistinä ei tuo nyt kovin loistava ollut. Ei tuossa naurattanut minua mikään. Pikkunäppärää vitsailua enemmänkin. Mutta yrittää pitää ja etenkin olla esillä. Ongelma taitaa olla minun.

Minä pidän näistä suuresti. Ei siellä Renny Harlinia kuitenkaan ole… oikeastaan hyvä niin hänen viimeisin oli Luokkakokous 3 tms
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös