X-X
Manninen-Teräväinen
Rautanen-Loponen
X
Puolustus kun on lähinnä sydäntä niin siihen liittyen nyt ensiksi: vaikka Nikkilän optio olisikin kallis, niin ottaisin ensi kaudelle myös. On kevään miehiä, ja pystyy pelaamaan isoja minuutteja. Kokemusta "pikkuseuran" kanssa menemisestä ihan päätyyn asti. On myös viihdyttävä pelaaja. Ei montaa vastaavanlaista kotimaista pelaajaa liigassa. Jonkinlainen takuu siitä, että sijoitetuille rahoille tulee vastinetta eikä kaivonpohjaa. V*ttu jos menee Pelicansiin.
Seppälän korvaaja tarvitaan. Laatupakki.
Lisäksi vielä joku perushyvä ulkkari tai keskitasoa kovempi kotimainen (esim. Mannisen pariksi) niin oon ihan tyytyväinen. Perusrunko on kuitenkin meillä kasassa jo nyt.
Hyökkäyksestä: rouhija-osastosta tykkään niin paljon, että jatkoa antaisin pelkästään tunnesyistä kaikille kolmelle (Ojantakanen, Engberg, Koivisto). Se, että onko järkeä vai ei, on sivuseikka. Ojantakanen muissa haalareissa olisi kyllä kivulias näky.
Antonen varmaan lähtee? Koblizek jos osti talon, niin luulis, että jää. Jos ei jää, niin tulee varmaan sen perusteella vielä joskus takaisin. Strömberg sopivassa roolissa jatkakoon mun puolesta. Siinäpä nuo. Hyökkääjien vaihtuvuuteen on aika hyvin joka vuosi tottunut, joten tätä rulettia seurailee lähinnä mielenkiinnolla. Eniten mulla on tunnesiteitä näihin e.m. sotureihin jotka on käytännössä omia poikia. Niitä kellä on vajavainen työkalupakki mutta seuran kokoinen sydän.
Heitetään nyt kuultujen huhujen vastaisesti vielä oma hypoteesi: Nick Malik pelaa viimeisen kautensa ennen Pohjois-Amerikan uraansa ensi kaudella Kouvolassa ja Leke jää valmennustiimiin vielä vuodeksi.
Jesse Nurmi tod.näk. debytoi Liigassa tietysti myös. Vai onko jo debytoinut...mutta ymmärrätte mitä tarkoitan.
Andin sopparista voisi ehkä spekuloida että Engberg tai Koivisto olisi lähdössä.