KooKoo kaudella 2022–2023 – Olli Salo Sexy Hockey jatkuu

  • 322 879
  • 1 798

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt kun tänne on vaadittu vahvistuksia ja kieltämättä tarvetta olisi, koska niin monta hyökkääjää on loukkaantuneena, niin Kai Kantolan sopimus TPS:n kanssa päättyy tänään.
Pelannut TPS:ssä 10 ottelua kiikaritehoilla 0+0=0 (-4).
Onko nykyään pelkkä nolla vai olisiko hän oikea pelaaja ottamaan mustelmia maalin eteen?
Salo mainitsi eilisen pelin jälkeen, että eivät maalipaikat tule niin, että joku antaa ne sinulle. Niistä pitää maksaa hintaa. Siihen pitää löytää tahdonvoimaa. Löytyisikö Kantolalta? TPS tuskin tarjoaa jatkosopimusta.
 
Viimeksi muokattu:

Larry David

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Salon puolustukseksi on sanottava, että mies on sentään yrittänyt reagoida ja pumpata joukkuetta ja en kyllä muista Opaa viime kaudella nähneeni niin vittuuntuneena kuin tällä kaudella, kun joutuu tuota lastentarhaa kaitsemaan. Lähinnä Heleniuksen ja Grönvallin panosta alkaisin tässä hieman kyseenalaistamaan,

Oon about samaa mieltä tästä. Maltillisesti nyt pitää hakea se JOUKKUE sieltä. Tossa on mahdollisuuksia että hommat loksahtaa paikalleen. Onko vielä edes 15 matsia pelattu, ja meidän sijoitus alkaa näyttää realistiselta ja kuitenkin ihan ok verrattuna esim. Jukurit, Squirt ja Saipa. Nyt rauhassa ja peli kuntoon. Ei voi heti kenkiä jengiä ulos jos on vähän ongelmia. Syödään sit se paska jos sitä tulee. Joku raja toki, mut ei se nyt vielä ole vastassa (vrt. viime kausi). Kärsivällisyyttä.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
KooKoo tarvii jalkoja, elvyttämään sen meidän pelillisen identiteetin mitä tässä on muutama vuosi haettu. Kantola ei tähän kyllä istu, vaikka YVllä käyttökelpoinen olisikin.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toivottavasti Perse-Ari pysyy poissa KooKoosta. Johonkin ValKiin voisi olla vahvistus.

Ihmisen paskaa toimistolle, jos P-A tänne roudataan edes tryoutille.

Mielestäni Ari Gröndahl on täyttänyt hyvin ellei jo erinomaisesti paikkansa KooKoon puolustuksessa.
Kymmenen ottelua ja nyt jo tehot 2+2=4 . Mikäs juttu tämä oli, että hänellä ei taso riitä liigassa? Arska on rakentaa omakotitaloa ja on asettunut Kouvolaan. Hyvä peruspakki. Minua ei haittaisi vaikka jatkaisi ensi kaudellakin KooKoossa. Tuskin enää lähtee muualle.
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mielestäni Ari Gröndahl on täyttänyt hyvin ellei jo erinomaisesti paikkansa KooKoon puolustuksessa.
Kymmenen ottelua ja nyt jo tehot 2+2=4 . Mikäs juttu tämä oli, että hänellä ei taso riitä liigassa? Arska on rakentaa omakotitaloa ja on asettunut Kouvolaan. Hyvä peruspakki. Minua ei haittaisi vaikka jatkaisi ensi kaudellakin KooKoossa. Tuskin enää lähtee muualle.
Pakko varmaan täällä ainakin rehellisesti myöntää, että olin väärässä Perse-Arin suhteen. Näyttää täyttäneen ruutunsa hyvin ja saa puolestani jatkaa kauden loppuun asti.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Mielestäni Ari Gröndahl on täyttänyt hyvin ellei jo erinomaisesti paikkansa KooKoon puolustuksessa.
Kymmenen ottelua ja nyt jo tehot 2+2=4 . Mikäs juttu tämä oli, että hänellä ei taso riitä liigassa? Arska on rakentaa omakotitaloa ja on asettunut Kouvolaan. Hyvä peruspakki. Minua ei haittaisi vaikka jatkaisi ensi kaudellakin KooKoossa. Tuskin enää lähtee muualle.

Vaikka lupasinkin pitää täältäkin pienen hengähdystauon, niin pakko tarttua tähän ja ihmetellä, miten joku jaksaa kaivella yksittäisiä vanhoja viestejä. Olen tuon jälkeen myöntänyt olleeni väärässä Gröndahlin suhteen ja en varmaan ihan ainut ollut tuolloin tuon mielipiteen kanssa. No, ei mitään, pääsitpähän näpäyttämään ja suodaan siitä kiksit sinulle.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaikka lupasinkin pitää täältäkin pienen hengähdystauon, niin pakko tarttua tähän ja ihmetellä, miten joku jaksaa kaivella yksittäisiä vanhoja viestejä. Olen tuon jälkeen myöntänyt olleeni väärässä Gröndahlin suhteen ja en varmaan ihan ainut ollut tuolloin tuon mielipiteen kanssa. No, ei mitään, pääsitpähän näpäyttämään ja suodaan siitä kiksit sinulle.

Otinpahan vain yksittäisen viestin esimerkiksi kun yht´äkkiä muistin kuin paljon Arska sai paskaa niskaansa ennen ensimmäistä peliäkään. En nyt muistanut sen tarkemmin kuka haukkui ja kuka ei, sattuipa vain hakusalla "paska-arska" tuo sinun viestisi ensimmäisenä.
Tämä ei nyt ollut erityisesti sinulle tarkoitettu vaan ylipäätään olen aina ihmetellyt pelaajien haukkumista ennen ensimmäistäkään peliä. Omasta mielestäni pelaajalle pitää aina antaa ensin mahdollisuus ennen arvostelua ja haukkumista. Jos esitykset on huonoja niin haukutaan sitten, mutta ei pelaajia kannata etukäteen haukkua.
En ole kovinkaan tarkkaan seurannut Arskan uraa, joten ihan aidosti ihmettelin väitettä, että hänellä ei taso riitä liigassa. Pelannut kuitenkin liigassa lähes 400 peliä. Itse olen tykännyt todella paljon hänen peliesityksistään tällä kaudella.

Hyvä Arska! Jatka samaan tahtiin!
 
Viimeksi muokattu:

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
"Ei erityisesti sinulle tarkoitettu" , ja samalla juuri meikäläisen viesti lainattu. Juupajuu. :D Aika pikkumaista touhua. Täällä on varmaan aika moni vuosikymmenten varrella ollut väärässä jostakin ja moni kirjoittelee tänne välillä tunnekuohuissa milloin mitäkin. Itse en ainakaan jaksaisi kaivella esille palstatovereiden vanhoja viestejä päästäkseni todistamaan jonkun pointin. Mutta se siitä osaltani.

Itsekin sitä mieltä, että Arska on ollut parhaita pelaajiamme.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
"Ei erityisesti sinulle tarkoitettu" , ja samalla juuri meikäläisen viesti lainattu. Juupajuu. :D Aika pikkumaista touhua. Täällä on varmaan aika moni vuosikymmenten varrella ollut väärässä jostakin ja moni kirjoittelee tänne välillä tunnekuohuissa milloin mitäkin. Itse en ainakaan jaksaisi kaivella esille palstatovereiden vanhoja viestejä päästäkseni todistamaan jonkun pointin. Mutta se siitä osaltani.

Itsekin sitä mieltä, että Arska on ollut parhaita pelaajiamme.

No en nyt ylipäätään ymmärrä teikäläisen jatkuvaa KooKoon haukkumista. Okei peli ei ole valmista ja välillä jopa selviytymistaistelua, mutta itse en nyt näe tilannetta niin synkkänä, että KooKoo olisi liigan kriisijoukkue. Eilenkin kerroit KooKoon olevan kriisijengi ja haistatit vitut KooKoolle ja KooKoon seurajohdolla. Kannattaisiko tunnekuohussa joskus ensin vetää henkeä pari kertaa ennen enterin painamista. Onhan tuo jatkuva haukkuminen todella raskasta luettavaa. KooKoo on kolme pistettä liigan kärjen takana ja kuuden parhaan joukossa ja on ihan hyvin mukana taistelussa playoff-paikasta. Kaudesta pelattu toki vasta vajaa neljännes, joten tokihan tässä on sekin mahdollista, että KooKoo tästä romahtaa, mutta itse en ole tällaisia merkkejä vielä havainnut muutamasta tappiosta huolimatta. Haukutaan sitten kuorossa KooKoota, pelaajia, seurajohtoa, valmentajia, jäähallia, kaupunkia ja kaikkia kun KooKoo oikeasti ajautuu kriisijoukkueeksi, mutta ei niitä paskapaketteja toimistoon kannata aiheetta lähetellä.
 
Viimeksi muokattu:

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
No en nyt ylipäätään ymmärrä teikäläisen jatkuvaa KooKoon haukkumista. Ok peli ei ole valmista ja välillä jopa selviytymistaistelua, mutta en nyt näe tilannetta niin synkkänä. Eilenkin kerroit KooKoon olevan kriisijengi ja haistatit vitut KooKoolle ja KooKoon seurajohdolla. Kannattaisiko tunnekuohussa joskus ensin vetää hnekeä peri kertaa ennen enterin painamista. Onhan tuo jatkuvan haukkuminen todella raskasta luettavaa.

Ok, palstapoliisi. Raskasta myös tuokin, kun joku tulee kertomaan, mitä saisi kirjoittaa ja mitä ei ja kuinka asioihin tulisi reagoida.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ok, palstapoliisi. Raskasta myös tuokin, kun joku tulee kertomaan, mitä saisi kirjoittaa ja mitä ei ja kuinka asioihin tulisi reagoida.

No minun puolestani toki saat haukkua kaikki KooKooseen liittyvät paskaksi jatkossakin, jos saat siitä jotain tyydytystä. Ihmettelenpä vaan, kun siihen ei nyt varsinaisesti ole ollut mitään aihetta. Ei kai kukaan oikeasti voi odottaa, että liigan toiseksi pienimmällä budjetilla operoiva seura voi näytöstyyliin hallita ja voittaa kaikki pelit liigassa.
 

One-timer

Jäsen
Joo enemmän mä kääntäisin että jos joku riemusta kiljuen otti Arskan sopimuksen vastaan nii kyllä siinä kohtaa on yli-positiivinen lähestymistapa valittu. Omat ajatukset oli siinä kohtaa kun sopimus julkistettiin oli että toivottavasti pystyy sitten kolmosparissa vetämään edes about plus miinus nolla. Itsekkin myönnettävä ajatuksien pelaajasta muuttuneen tosi nopeasti. Ja on myös mielestäni todella hienoa että löytyy pelaajia jotka ovat oikeasti ilmoittaneet että Suomessa ainut vaihtoehto on Kookoo. Arska on ehdottomasti ansainnut loppukauden sopimuksen.

Ja jos jatkuva nega on raskasta lukea niin on myös se, että väkisin aina tullaan väittämään vastaan, kun joku kritisoi jotain tässä kookoon selviytymistaistelutaktiikassa.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No tätä olen ihmetellyt itsekin ja en ole näköjään ainoa. Aika reakointi köyhältä on näyttänyt koko ajan.

Joo eipä heitä paljon pelin aikana huomaa. Sitä en osaa sanoa kuinka aktiivisia ovat harjoituksissa. En nyt kyllä muista reagoivatko Heiskanen ja Aho sen enempää viime kaudella, koska keskiössähän pelien aikana kuitenkin aina on päävalmentaja. Oliko alivoima Grönvallin vastuulla? Ainakin se tuntuu toimivan. Ylivoima ei niinkään vaikka onhan siinä pieniä valonpilkahduksia näkynyt.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joo enemmän mä kääntäisin että jos joku riemusta kiljuen otti Arskan sopimuksen vastaan nii kyllä siinä kohtaa on yli-positiivinen lähestymistapa valittu.

No kai siinä voi välimuotojakin olla. En nyt muista, että kukaan olisi riemusta kiljunut tai ollut Arskan tryoutin vuoksi yli-positiivinen..
Siis nimenomaan tryoutin. Arskahan otettiin sen vuoksi tryoutille, koska KooKoolla ei ollut edes lukumääräisesti tarpeeksi pelikunnossa olevia puolustajia. Minä ja monet muut kyllä muistutettiin, että kyseessä on vain tryout ja ei KooKoolla varsinaisesti ole mitään tällaisessa pestissä hävittävää, että sen vuoksi pitäisi alkaa edes vertauskuvainnollisesti paskapaketteja kenellekään lähettelemään.
 
Viimeksi muokattu:

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kieltämättä viimeaikaiset pelisuoritukset ovat kirvoittaneet hurjaa kuraa joukkuetta kohtaan. Ja totta kyllä , ihan aiheestakin kun mikään ei tunnu toimivan. Varmaan moni ajatteli tänään ennen HPK peliä, että voisiko Salo jäädä samantien kotikaupunkiinsa. Kun nämä vaihtoviikot on menossa. Onneksi ei. Vaikeeta on, mutta tärkeä voitto. Mutta kyllä jotain täytyy tehdä toisin. Puuttuu pelaajia toki, mutta jos systeemi ei toimi. Aika totaalisen paljon on puukkoa heitetty Datsunille. Voisin laittaa pois. Ei taida olla menestystä tuomassa.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eilen joku heitti että viime kaudella oltiin nelosia vain siksi että hyvät veskarit. Jos on niin helppo laji niin ens kaudella kaikki rahat veskareihin. Valmennuksesta voi säästää kun siitä mitään hyötyä. No vähän karrikoidusti... Nautitaan voitosta ja hyvin viihdyttävästi pelistä
 

Karvikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt kun viikon pelit on pelattu niin voisi ihastella KooKoo hyökkääjien viikon top 5 maalit. Taisi mennä nimittäin kaikki viikon maalit pakeille:)
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voidaanko jo lopettaa tämä budjetin taakse piiloutuminen :D

Miksi pitäisi edes piiloutua? Eihän esimerkiksi vieraspelien suhteen ole mitään seliteltävää tai hävettävää. KooKoo on tällä hetkellä liigan paras vierasjoukkue, joka on erinomainen suoritus. Kahdeksan vieraspeliä ja seitsemän voittoa ja 18 pistettä vieraissa. Loistavaa KooKoo.

Kotiotteluita toki voidaan kritisoida hyvällä syyllä ainakin tuloksellisesti. Kotona kuusi kotiottelua ja vain kaksi voittoa. Neljä kertaa hävitty kotona. Kotona varsinkin TPS ja Pelicans oli kuitenkin ihan voitettavissa olevia otteluita, joten en näiden kotitappioidenkaan myötä vielä olisi nimeämässä KooKoota liigan kriisijoukkueeksi. Kylmä totuus toki on, että KooKoo on tällä hetkellä liigan huonoin kotijoukkue. Erikoinen saldo sikäli, paras vieraissa ja huonoin kotona. Ensi viikolla selkeä kasvon pesun paikka kotona, kun JYP tulee torstaina ja Tappara lauantaina kylään. Molemmat pelit ovat täysin voitettavissa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jari Kurri tosiaan sanoisi ”Hyvä” ja Curre Lindström ”Lite Bättre”. Ei tuolla kuuhun mennä, mutta tärkeät 3p. Arska oli ja on ollut hyvä ja Molin antoi oivallisen syötön hänen maaliinsa. Hyökkääjien viimeistelyyn ja maalinälkään tarvisi hipun lisää - ja Dödön ohjuri HPKn maaliin oli tarpeeton ja vastoin kaikkia oppikirjoja.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Gröndahl ollu mun mielestä paras pakki tällä kaudella. Hymähdin kun tuli tieto tryoutista koska pari edelliskautta eivät olleet kovinkaan hohdokkaita, mut hienosti on menny ja luojan kiitos toi paikka mistä voittomaali tehtiin tuli Arskalle, raaka ja simppeli ratkaisu ja tadam!! yläpesä soi.
Ja ottakaa talteen:Datsun tulee vielä, parantaa koko ajan.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja ottakaa talteen:Datsun tulee vielä, parantaa koko ajan.

Joo näin uskon itsekin, että D'Astuusta tulee olemaan vielä paljon iloa. Totuttelee vielä liigaan ja totuttelua ei varmasti ole helpottanut Kouvolan lentokentällä pelaaminen, koska tottunut pienempään kaukaloon.

Vahvistuksista kun puhutaan, niin maistuisiko Tyler Kelleher? Jostain olin lukevinani, että Tappara olisi ilmeisesti hankkiutumassa hänestä eroon. Ei ole kyllä Tapparassa esittänyt mitään. Yhdeksän peliä 0+1. SHL:ssä kuitenkin 133 ottelua 25+42=67 (ppg 0.50).
Olisikohan tästä taskuraketista hyötyä? Näyttäisi olevan sentin Teemu Rautiaista lyhyempi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös