mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Helenius kauden alussa puhui että tuo old school hockeyta joukkueeseen. Eipä ole edes torikokouksia juuri näkynyt. En nyt mitään myllyjä kaipaakaan mutta ilkeämpi saisi olla.
Salon puolustukseksi on sanottava, että mies on sentään yrittänyt reagoida ja pumpata joukkuetta ja en kyllä muista Opaa viime kaudella nähneeni niin vittuuntuneena kuin tällä kaudella, kun joutuu tuota lastentarhaa kaitsemaan. Lähinnä Heleniuksen ja Grönvallin panosta alkaisin tässä hieman kyseenalaistamaan,
Toivottavasti Perse-Ari pysyy poissa KooKoosta. Johonkin ValKiin voisi olla vahvistus.
Ihmisen paskaa toimistolle, jos P-A tänne roudataan edes tryoutille.
Pakko varmaan täällä ainakin rehellisesti myöntää, että olin väärässä Perse-Arin suhteen. Näyttää täyttäneen ruutunsa hyvin ja saa puolestani jatkaa kauden loppuun asti.Mielestäni Ari Gröndahl on täyttänyt hyvin ellei jo erinomaisesti paikkansa KooKoon puolustuksessa.
Kymmenen ottelua ja nyt jo tehot 2+2=4 . Mikäs juttu tämä oli, että hänellä ei taso riitä liigassa? Arska on rakentaa omakotitaloa ja on asettunut Kouvolaan. Hyvä peruspakki. Minua ei haittaisi vaikka jatkaisi ensi kaudellakin KooKoossa. Tuskin enää lähtee muualle.
Mielestäni Ari Gröndahl on täyttänyt hyvin ellei jo erinomaisesti paikkansa KooKoon puolustuksessa.
Kymmenen ottelua ja nyt jo tehot 2+2=4 . Mikäs juttu tämä oli, että hänellä ei taso riitä liigassa? Arska on rakentaa omakotitaloa ja on asettunut Kouvolaan. Hyvä peruspakki. Minua ei haittaisi vaikka jatkaisi ensi kaudellakin KooKoossa. Tuskin enää lähtee muualle.
Vaikka lupasinkin pitää täältäkin pienen hengähdystauon, niin pakko tarttua tähän ja ihmetellä, miten joku jaksaa kaivella yksittäisiä vanhoja viestejä. Olen tuon jälkeen myöntänyt olleeni väärässä Gröndahlin suhteen ja en varmaan ihan ainut ollut tuolloin tuon mielipiteen kanssa. No, ei mitään, pääsitpähän näpäyttämään ja suodaan siitä kiksit sinulle.
"Ei erityisesti sinulle tarkoitettu" , ja samalla juuri meikäläisen viesti lainattu. Juupajuu. :D Aika pikkumaista touhua. Täällä on varmaan aika moni vuosikymmenten varrella ollut väärässä jostakin ja moni kirjoittelee tänne välillä tunnekuohuissa milloin mitäkin. Itse en ainakaan jaksaisi kaivella esille palstatovereiden vanhoja viestejä päästäkseni todistamaan jonkun pointin. Mutta se siitä osaltani.
Itsekin sitä mieltä, että Arska on ollut parhaita pelaajiamme.
No en nyt ylipäätään ymmärrä teikäläisen jatkuvaa KooKoon haukkumista. Ok peli ei ole valmista ja välillä jopa selviytymistaistelua, mutta en nyt näe tilannetta niin synkkänä. Eilenkin kerroit KooKoon olevan kriisijengi ja haistatit vitut KooKoolle ja KooKoon seurajohdolla. Kannattaisiko tunnekuohussa joskus ensin vetää hnekeä peri kertaa ennen enterin painamista. Onhan tuo jatkuvan haukkuminen todella raskasta luettavaa.
Ok, palstapoliisi. Raskasta myös tuokin, kun joku tulee kertomaan, mitä saisi kirjoittaa ja mitä ei ja kuinka asioihin tulisi reagoida.
No minun puolestani toki saat haukkua kaikki KooKooseen liittyvät paskaksi jatkossakin
No tätä olen ihmetellyt itsekin ja en ole näköjään ainoa. Aika reakointi köyhältä on näyttänyt koko ajan.
Joo enemmän mä kääntäisin että jos joku riemusta kiljuen otti Arskan sopimuksen vastaan nii kyllä siinä kohtaa on yli-positiivinen lähestymistapa valittu.
Voidaanko jo lopettaa tämä budjetin taakse piiloutuminen :DEi kai kukaan oikeasti voi odottaa, että liigan toiseksi pienimmällä budjetilla operoiva seura voi näytöstyyliin hallita ja voittaa kaikki pelit liigassa.
Voidaanko jo lopettaa tämä budjetin taakse piiloutuminen :D
Ja ottakaa talteen:Datsun tulee vielä, parantaa koko ajan.