Jos KooKoossa halutaan voittavaa joukkuetta rakentaa ja realistisesti (ei pelkästään puheiden tasolla) tavoitella paikkaa auringossa, niin siinä tapauksessa palkkalistoilla ei pitäisi mun näkemyksen mukaan olla vielä yhtään nimellistä sentteriä, tai korkeintaan yksi.
Ojantakanen voisi onnistuneella treenillä nousta lähemmäs viidenkympin tuntumaa ensi kaudeksi, mutta muiden kohdalla en usko tällaista riittävän suurta kehitystä tapahtuvan. Strömberg on ihan ookoo, ei siinä mitään, mutta ei mielestäni tarpeeksi hyvä (tehokas) kolmosketjua ylemmäs ja siinä keskellä olisikin mun papereissa jo Ojantakanen, mikä työntäisi Strömbergin laiturin tontille jossa mielestäni ollut jo pelitavallisestikin paremmin hyödynnettävissä. Mies kuitenkin tulee tänä vuonna jo 32 vuoden ikään, enkä usko kehitysaskeleiden enää olevan tuossa vaiheessa uraa niin massiivisia, että nostaisi itsensä ns. positiivisen aloittajan tasolle. Tällä kaudella Strömbergin aloitusprosentti vaatimattomat 42,4, joka ei missään nimessä ole riittävän hyvä kuin korkeintaan stunttaamaan loukkaantumisien ajaksi. Mutta olen enemmän kuin mielelläni väärässä!
Kolmisen kappaletta pitäisi siis saada parempia senttereitä (aloittajia), jotta saataisiin tämän kauden valtavaa ongelmaa vietyä eteenpäin eikä enää tarvisi kyntää samaa siemenetöntä vakoa ensi kaudella. Jokisen ja Pelamon juttuun en ota sen suuremmin kantaa, mutta heillä ei tätä ongelmaa tulla missään nimessä korjaamaan, vaan pikemminkin päinvastoin.
En tiedä mistä
@cottonmouth on tuon Haukelandin siirron kuullut, kun ei vielä pitäisi olla kovinkaan julkisessa tiedossa (niinkun ei nämä nyt yleensäkään, hehheh), mutta voidaan varmaan jo alkaa puhua miehestä ensi kauden KooKoon ykkösveskarina.