+Järvenpää, siinä mun arvuuttelu.Itse vastaan Wittchow-Suuronen-Kähkönen hyökkäyskolmikolla. Se on mun arvaus.
+Järvenpää, siinä mun arvuuttelu.Itse vastaan Wittchow-Suuronen-Kähkönen hyökkäyskolmikolla. Se on mun arvaus.
Itsellä muuten samat, mutta Järkkärille en enään jatkoa tekisi.Laitetaan arvauksia kehiin. Viiden suora.
Optiot:
Ojantakain
Wittchow
Jatkot:
Suuronen
Kähkönen
Järvenpää
Itsellä muuten samat, mutta Järkkärille en enään jatkoa tekisi.
En minäkään, mutta jospa on syksyn hyvien otteiden myötä ehditty tekemään. Toivottavasti ei.
Tätä minäkin luulen, en välttämättä toivo. Mutta ennemmin Järkkäri ehdottomasti, ja toivotaan että hintalappu on kohdillaan..Ilmeisesti toinen kaksikosta Järvenpää-Perhonen jatkaa mustaoransseissa myös ensi kaudella, mutta ei molemmat.
Nuorten SM-Liigalla ei ole Salmiselle kyllä mitään annettavaa. Mestiksestä luulisi joku paikka löytyvän.Järvenpää-Salminen kaksikolla ei kuitenkaan voida mielestäni ensikauteen lähteä. Jos Järkkäri jatkaa, niin tarvitaan toinen valmis kassari. Tähän peilaten tilanne olisi hyvän loppukauden pelanneelle Salmiselle paluu A:han. Mutta ehkäpä olemme huomenna viisaampia, koska uskon että jos Järvenpää jatkaa niin se julkistetaan huomenna.
Ilmeisesti toinen kaksikosta Järvenpää-Perhonen jatkaa mustaoransseissa myös ensi kaudella, mutta ei molemmat.
Jos ensi kaudella halutaan Ahokkaan kanssa ottaa oikeasti uusi askel, niin voi voi... Perhonen nyt ei luonnollisesti jatka, mutta oli Järvenpää miten arvokas henkilö pukkarissa tahansa, niin nyt olisi seuran aika mennä eteenpäin. Hyviä puolia miehessä on, mutta aika aikaa kutakin.
Strömberg myös kaavailtu sentteriksi ensi kaudella.Toivottavasti Karlssonia on ajateltu 3.sentteriksi tai sitten laituriksi.
Hmm, toivottavasti Karlsson ja Strömberg ei ole 2. ja 3. sentterit...Strömberg myös kaavailtu sentteriksi ensi kaudella.
Saati ykkös ja kakkos...Hmm, toivottavasti Karlsson ja Strömberg ei ole 2. ja 3. sentterit...
Joitain jatkoja vielä jäljellä. Näin käsitin.Kas, ei siis Järkkärille ja Perhoselle pahveja. Tämähän on oikein ilon ja onnen päivä. Mikään jatkoista ei kyrsi. Karlsson parantaa ensikaudella, näin uskon