KooKoo-Jukurit To 14.10.2004

• 4 783
  • 73

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: Re: Re: Syötöt, asenne, taito, hyökkäys, puolustus yms. "kohillaan"

Viestin lähetti teroz
Ja seuraavaksi kerrot kai KooKoon olevan kevään joukkue. No, mutta olenkos jossain vaiheessa ollut niin innoissani, että joukkue on raijattu täyteen A-junnuja, tuskin kovin moni on.

Tai vaihtoehtoisesti jää sä palstalta pois, jos et kestä kuunnella kenenkään sanovan mitään negatiivista KooKoosta. Edelleenkään ei MITÄÄN henkilökohtaista sinua tai ketään muutakaan kohtaan, vain oma mielipiteeni.

Kun vertaa muiden joukkueiden kannattajia, vaikka kannattajat olisivat jumbojoukkueen kannattajia, niin mistään ei tule niin negatiivista tekstiä, kuin parilta KooKoo "kannattajalta". Voi herranjestas, jos peli näyttää susta noin surkeelta, niin miksi ihmeessä sä siellä hallissa sit käyt? Kyllä mä kestän negatiivista palautetta, mutta ihmettelen tota jokapäiväistä itkemistä pelaajista, pelitavasta, yleisöstä ja kohta valitat jopa jäähallin lihapiirakoista, kun ne ei ollutkaan niin hyviä, kun piti.

KooKoo on kärsinyt kolme tappiota tällä kaudella. Kaikki on tullut näille joukkueille ketkä on veikattu KooKoon yläpuolelle sarjassa. Sarjassa ollaan viidensinä ja takana on mm. Sarjan voittajaehdokasjoukkue Sport. Että kannattaisi ajatella nämä asiat järjellä. Jos kerran olit jo valmiiksi pettynyt niin minkä takia sinne halliin piti tulla haukkumaan KooKoota?

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Fordél
Oishan se hienoa jos täällä KESKUSTELUpalstalla sais sanoa oman mielipiteensä ja esittää aiheellista kritiikkiä, mutta kun ei! Vähän kun kritisoi KooKoosta niin eiköhän taas tulla heittelemään perusfraaseja, että "ei siellä matseissa ole pakko käydä" ja "on toikin fani kun..." jne. Antakee nyt herran jestas Terozille ym. oikeus asialliseen kritiikkiin, jos peli näyttää aivan hirvittävälle! Sitä varten tää palsta on kaiketi olemassa. Niitä JeeJee KooKoojuttuja voitte mennä heittämään vaikka sinne Kuudennen kenttäpelaajan sivuille. Perustakaa sinne oma keskustelupalstanne missä saatte ylistää Kookoota, Sinkkosia ja Laineita ihan niin paljon kun sielu sietää!

Voi herranjestas! En ole kieltänyt ketään antamasta negatiivista palautetta. Kysyin vaan ihmetellen, että MIKSI peleissä pitää käydä, jos ei tykkää Kookoon pelistä ollenkaan? Mikä se syy on sitten, että sinne vaivaudutaan. Vai pitääkö sinne tulla pelkän haukunnan ilon vuoksi? Sitten toinen kysymys näille ainaisille valittajille. Mitä te odotatte tai odotitte KooKoolta tällä kaudella?? Liiganoususta kenties haaveilitte yms? Siksi miksi vaivaudun kommentoimaan tota itkemistä on se, että itseäni ärsyttää nämä voivottelijat ja mukamas asiantuntijat, joilta tulee välillä sellasta p*skaa kun niiden juttuja kuuntelee.

Se on vaan ehdotus, että ehkä se pipo sen pään ympärillä löystyisi, jos sieltä matsista jäisi pois, eikä siten antaisi sen matsista syntyvän stressin vaikuttaa. Tää on vaa peliä. Ja senkin voi ottaa huomioon, että kärkijoukkueet on kohdattu kaikki vasta kerran. 2 niistä vieraissa ja yksi kotona. Sarja on pitkä.

Edit: Ja myönnän itsekin, että eilinen peli oli surkea KooKoolta. Mutta se oli silti vasta ensimmäinen kotitappio.

Viimeksi muokattu:

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Sähän oot kun G.W.Bush, jäännyt levy päälle. Tulin halliin katsomaan hyvää jääkiekko ja maksoin siit 7 euroa. En juuri saanut rahoilleni vastinetta. Tulin kannattamaan KooKoota, ei ollut juuri kannatettavaa, sä voit huutaa "KooKoo" 6-2 tilanteessa, se ei sovi mulle.

Hienoa, että sulta löytyy pinnaa ja positiivisuutta kannattaa joukkuetta, vaikka mikä olisi. Mulla ja monilla muilla on eri tyyli, jotkus taas tulevat peleihin vuosi toisensa jälkeen ja eivät sano mitään koskaan, hyvä sekin. Ihan miten jokainen itse haluaa.

Edelleen tämä ei ole jokapäiväistä, tämä on sen mukaan miten mun mielestä peli kulkee. En tule tänne kroonisesti valittamaan.

Lihapiirakkakeskustelua on jo ollut vapaan keskustelun puolella.

Ja nimenomaan kritiikkiä KooKoota kohtaan et kestä, koska jos sanoo jotain vastaan sun yksi ja ainoa kommentti on "älä sitten tule peleihin".

Se nyt vaan on niin,että kun vuosia seurasi KooKoota joka oli sijoilla 1-3, tai sitten jos ei ollut niin se oli ISO pettymys. Siitä pohjautuu se, että vaadin mielestäsi liikoja :D

Mansikka: Ok katoin sitten väärin, ehkä Jukureilla oli vieraspaidat pyykissä ? :D

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti teroz
Sähän oot kun G.W.Bush, jäännyt levy päälle. Tulin halliin katsomaan hyvää jääkiekko ja maksoin siit 7 euroa. En juuri saanut rahoilleni vastinetta. Tulin kannattamaan KooKoota, ei ollut juuri kannatettavaa, sä voit huutaa "KooKoo" 6-2 tilanteessa, se ei sovi mulle.

Hienoa, että sulta löytyy pinnaa ja positiivisuutta kannattaa joukkuetta, vaikka mikä olisi. Mulla ja monilla muilla on eri tyyli, jotkus taas tulevat peleihin vuosi toisensa jälkeen ja eivät sano mitään koskaan, hyvä sekin. Ihan miten jokainen itse haluaa.

Edelleen tämä ei ole jokapäiväistä, tämä on sen mukaan miten mun mielestä peli kulkee. En tule tänne kroonisesti valittamaan.

Ja nimenomaan kritiikkiä KooKoota kohtaan et kestä, koska jos sanoo jotain vastaan sun yksi ja ainoa kommentti on "älä sitten tule peleihin".

Se nyt vaan on niin,että kun vuosia seurasi KooKoota joka oli sijoilla 1-3, tai sitten jos ei ollut niin se oli ISO pettymys. Siitä pohjautuu se, että vaadin mielestäsi liikoja :D

No kyllähän sä taidat vähän tolta joukkueelta liikaa vaatia. Totuus on kuitenkin, että tolla ei taistella kärkisijoituksista. Kolmas sija on realistinen ja otettavissa. Yllätyksellä oltaisiin finaalissa, mutta siihen tarvittaisiin paljon peliin parannusta. Niinkuin korjasin yhteen edellisessä viestissä, että peli oli eilen surkeeta. Ja lähdin pelistä itsekin pois, kun Jukurit iski tyhjiin. Kyllähän tosta sun itkemisestä tulee sellanen kuva, että se on sulle kroonista ja tulet halliin pelkän itkemisen takia.

Kuitenkin toistan, että tämä oli kolmas tappio vasta tällä kaudella. Ei mua satu kritiikki Kookoosta, mutta mua ihmetyttää mitä sä siellä pelissä teet, jos et löydä muuta, kuin valittamista pelistä. Eilen ei ollut kehumisen aihetta pelissä, mutta kokonaisuudeltaan kausi on alkanut hyvin. Ja mä toistan itseäni, kun mun pointti ei tunnu menevän teidän eräiden päähän.

Näyttihä pelissä olevan kolmosen kuvaaja ja formulaselostaja Oskari saari tekemässä juttua kolmoselle.

Ps. Enkä kuulu kuudenteen kenttäpelaajaan.

Viimeksi muokattu:

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Strawberry
Ei ollut. KooKoon kotipaidan väri on ORANSSI ja vieraspelipaidan pääväri taas on VALKOINEN.

Onkos säännöissä määrätty erikseen koti- ja vieraspaidat vai pitääkö joukkueella olla vaan kaksi eriväristä peliasua? Ihan hyvä vaan että esitellään kotiyleisöllekin molemmat paidat kun kerran tänä vuonna on kerrankin tyylikäs toteutus.

Itse pelistä sen verran ettei tämä peli puolustukseen kaatunut. KAIKKI ketkä ovat tänä kautena pelejä nähneet niin huomasivat, että puolustus pelasi ihan omalla tasollaan. Ne ei vaan osaa. Grahn pelasi ihan kohtuu hyvän pelin joten tämä peli kaatui kyllä mielestäni huonoon viimeistelyyn. Hyviä maalintekopaikkoja oli sen verran, että paremmalla viimeistelyllä peli olisi ollut ihan eri näköinen. 2-3 tilanteessa KooKoo:lle tarjottiin kyllä paikkoja ihan riittävästi. Toisin kuin eräät palstalaiset sanoisin, että tämä KooKoo-Jukurit -peli oli KooKoolta parempaa peliä kuin viime vuotiset kamppailut. Itse viihdyin ainakin tässä pelissä paremmin kuin viimevuotisissa Jukurit-peleissä.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voi hevon...Eihän sun kanssas voi puhua yhtään mitään, samat sävelet tulee vaikka mitä sanoisi.

Lainaus itseltäni

Mitä osaa sä et tosta ymmärtänyt. En tule tänne tai hallille valittamaan. Taisin jo sanoa myös miksi tulen peleihin -> Tulen katsomaan hyvää jääkiekkoa ja kannattamaan KooKoota.

Hetkinen lähdit 6-2 tilanteessa pois, mikäs tosifani sä oikein olet ? Siinähän oli viel 7 minsaa aikaa tehdä ihmeitä!! Kovasti ihmettelen miksi tulet peleihin, jos et kerran ole edes loppuun asti ja kannata omaa joukkuetta hetkellä jolloin joukkue on eniten kannatuksen tarpeessa heheh. No joo, huono.

Niin sä oot vaan hang-around jäsen.

Mun mielestä joukkueiden on määriteltävä koti -ja vierasasu. Tummempi kotona, vaaleampi vieraissa. Niin ei mene sekaisin keskenään. En ole kyllä varma mitä säännöt asiasta sanovat.

Eiköhän siirretä tää off topic KooKoo 04-05 puolelle, jota jo kerran yritin. Niin ei tule sanomista.

Strawberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti VTVH
Onkos säännöissä määrätty erikseen koti- ja vieraspaidat vai pitääkö joukkueella olla vaan kaksi eriväristä peliasua? Ihan hyvä vaan että esitellään kotiyleisöllekin molemmat paidat kun kerran tänä vuonna on kerrankin tyylikäs toteutus.

Finhockeyn sivuilla on KooKoo pelipaidan väreiksi mainittu (koti/vieras): oranssi/valkoinen. Eli tietääkseni säännöissä on mainittu että vieraissa joukkue pelaa vaaleammassa peliasussa.

No Jukureilla on vaaleampi väri keltainen ja KooKoon kotiväri taas oranssi elikkä eiköhän noita sitten olisi erottanut kunnolla toisistaan.

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Pahalta näyttää, että KooKoon tappioputki venyy venymistään.
Tatu Kattelus on sivussa vielä viikonloppuna ja siis kakkossentteri Janne Jaakkola koko kauden ja kun Jussi Onnelankin sairasloma senkun jatkuu niin ei hyvältä näytä.

Eilen Jukurit vei KooKoota mennen tullen. Homma oli melkein kuin toisinto futispelistä Hollanti-Suomi sillä erotuksella että Hollantia ja KooKoota ei yhdistä mikään muu kuin oranssipeliasu ja kaiken lisäksi KooKoo joutui pelaamaan vieraspeliasussa.

KalPaa vastaan tuli takkiin, Jukureita vastaan samoin...seuraavaksi vieraissa Hermes ja Hokki, sieltäkään ei paljon ole luvassa.

Toivottavasti saadaan pian vahvistuksia NHL:stä!

Edit: erätauolla Jukuri-kannattajat kertoivat että Jukureihin on tulossa joulukuussa kanukkivahvistus joten kyllä nuo kärkijoukkueet varmasti muutkin vahvistavat vielä joukkueitaan.

Viimeksi muokattu:

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Viestin lähetti Ice Hockey
Kuitenkin toistan, että tämä oli kolmas tappio vasta tällä kaudella. Ei mua satu kritiikki Kookoosta, mutta mua ihmetyttää mitä sä siellä pelissä teet, jos et löydä muuta, kuin valittamista pelistä. Eilen ei ollut kehumisen aihetta pelissä, mutta kokonaisuudeltaan kausi on alkanut hyvin. Ja mä toistan itseäni, kun mun pointti ei tunnu menevän teidän eräiden päähän.

kokonaisuudessaan kausi on joo alkanut hyvin, mutta kun tää ketju käsittelee vaan tätä yhtä tiettyä peliä, niin on se kumma, että jotkut vetävät herneet nenään siitä, että käydään läpi KooKoon peliä juuri tässä ottelussa! Pelihän oli huonointa, mitä olen tällä kaudella nähnyt. Joukkueen jokainen pelaaja pystyy varmasti paljon parempaan. Joo, ja en todellakaan odottanut, että Kookoo olisi kärkijoukkueita, ennen kauden alkua veikkailin viidettä sijaa mahdolliseksi. Eilen oli peli huonoa, toivottavasti asia saadaan korjattua seuraavaan peliin. enkä tiedä miksi muut käyvät peleissä, mutta minä ainakin menen hallille katsomaan viihdyttävää kiekkotapahtumaa, ja KooKoo on sellaisen yleensä tarjoillut. Nyt eilen ei kuitenkaan peli sujunut niinkuin se parhaimmillaan sujuu, ja sen ovat jotkut kannattajat kertoneet. Ei sen kummempaa. Enkä tosiaankaan ole niitä marmattavia pappoja, joille ei kelpaa sitten mikään. Ja katsoin kyllä pelin loppuun, katson pelit aina loppuun, tuli sitten turpaan kuinka paljon tahansa. Muistuu vaan mieleen muutaman vuoden takainen K-Vantaa-peli, joka oli 48 minuutin kohdalla 1-3, ja puolet yleisöstä lähti kotiin. 56 minuutin kohdalla peli olikin sitten 4-3. No joo, aika off topic.

Fordél

Jäsen
Teroz kirjottaa asiaa. Ice Hockeyllä on jäänyt levy tosiaankin junnaamaan paikalleen ja vielä kaiken lisäksi ärsyttävään kohtaan…Noita samoja juttuja viestistä toiseen.

No annetaan nyt Ice Hockeylle se vastaus hänen niin monia kertoja esittämään kysymykseen. Eli käymme matseissa koska siellä on todella paljon hyvää katseltavaa. Viime kaudella oli esimerkiksi Louhivaara, Suomalainen, Tatu, Repe, Emppu ja Mäkelä, tällä kaudella noiden parin lisäksi vielä Virtala, Saarela, Somppi jne. Eli joukkueessa on todella paljon hyvää!

Ja en todellakaan odottanut, että KooKoo olisi tapellut sarjan voitosta, mutta et voi Ice Hockey tosissaan väittää, että toi peli näyttäs hyvältä? Hyökkäyspelikin on pelkkää pitkää päätyyn. Kun on nähnyt Tinken osottavan mailan kärjellä minne syöttö kohta tulee ja siitä (en nyt muista kenen) tekevän hienon maalin tai nähnyt kuinka Motti antaa Louhivaaralle namusyötön vapauttavaan läpiajoon, ei olla tyytyväinen tämän hetkiseen peliin. Ja totta kai joukkue ei ole sama, mutta kyllä tämänkin hetkiseltä joukkueelta on lupa odottaa paljon parempaa!

Eli jos oman joukkueen peli ei kulje tai joku pelaaja ei miellytä niin silloin siitä saa ja pitää antaa aiheellista kritiikkiä. Sehän se vie asioita eteenpäin. Ei tässä kukaan ole koko aikaa valittanut ja itkenyt Kookoon huonoutta vaan vain kun siihen on syytä. Ja nyt jos koskaan siihen on syytä! Ja vaikka eilenkin tuli pataan ja pahasti niin loppuun asti hallissa oltiin ja kannustettiin. Joten aivan turha tulla aukomaan päätä ettei oltas tosi faneja!

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, HC Sparta Praha, NY Rangers
Viestin lähetti Putte
erätauolla Jukuri-kannattajat kertoivat että Jukureihin on tulossa joulukuussa kanukkivahvistus joten kyllä nuo kärkijoukkueet varmasti muutkin vahvistavat vielä joukkueitaan.

Voi vittu.. eikai? Miks pitää hankkia jotai kalliita vahvistuksia jos pelit sujuvat muutenkin hyvin? Nyt vielä omat junnut Kiukas ja H ja I Hokkanen saavat peliaikaa ja pelaavat kaikenlisäksi hyvin. Yleisöähän tommonen "Adam Hall" Kalevankankaalle varmasti toisi, mutta mielestäni Jukureiden ei ole mitään järkeä hankkia kallista Änäri/AHL-pelaajaa joukkueeseen.

No tuo juttu nyt ei varmaankaan pidä edes paikkaansa, mutta annoinpahan mielipiteeni asiaan jos se vaikka olisikin totta.

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Viestin lähetti Putte
erätauolla Jukuri-kannattajat kertoivat että Jukureihin on tulossa joulukuussa kanukkivahvistus joten kyllä nuo kärkijoukkueet varmasti muutkin vahvistavat vielä joukkueitaan.

Olikohan kyseiset fanit miten kovassa humalatilassa?? Itse epäilen tuon huhun paikkansa pitävyyttä. Olisihan se mukavaa saada yksi nikkari joukkueeseen mutta epäilen kyllä voimakkaasti tuon toteumista.

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Yhdyn täysin JukkaL:n spekulointiin fanien humalatilasta tuon kanukkijutun johdosta. Eihän ne ees Kanadassa tiijä missä tommone Mikkeli on. Eikös Duhva oo itte sanonu et näillä mennään?..

Näytti Kookootakin vastaan nii hyvin sujuvan tuo peli että ei oo mitää hätää meillä.. Laakso taas hyvin pisteillä. Taitaa olla aika hot tällä hetkellä. Tosin maaleja toivon vielä lisää. Toinen erittäin positiivinen juttu on Jormakan onnistumiset.

Onko Kantelisella jalat, kädet vai pää jumissa? Vai vaan paska tsäkä?

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vielä pieni huomio eilisestä pelistä:

Tero Koposelle ensimmäinen jäähy yli 80:een otteluun. Koko viime kausi sujui Terolta ilman jäähyjä ja tämäkin alkukausi on sujunut puhtaissa merkeissä. Mestiksen herrasmies nummero 1 !

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Buffalo_Bill #81
KooKoon pitäisi ottaa mallia Jukureitten ylivoimapelaamisesta. Jukureitten ylivoimassa kiekko liikkuu ja pelaajat vaihtavat paikkoja todella hyvin. Muutama todella hieno kuvio nähtiin Jukureitten pyörittäessä. KooKoon ylivoimassa ei ollut oikeastaan minkäänlaista ideaa.

Idea on ollu kateissa pahasti, mutta onneksi tahtoa on löytynyt tarvittava määrä. Itse en vielä vaihtaisi kymmenen kertaa onnistunutta tuskaista KooKoo-ylivoimaa Jukureiden näyttävämpään - mutta vain viidesti maalanneeseen - ylivoimaan. Tulos kuitenkin ratkaisee.

Viestin lähetti Fordél

Kun on nähnyt Tinken osottavan mailan kärjellä minne syöttö kohta tulee ja siitä (en nyt muista kenen) tekevän hienon maalin tai nähnyt kuinka Motti antaa Louhivaaralle namusyötön vapauttavaan läpiajoon, ei olla tyytyväinen tämän hetkiseen peliin.

Somppihan sen maalin Vantaalla sai tehdä. Mulla on se videolla, sen pätkän kun osaisi siirtää nettiin, niin voisi fiilistellä tälläisten pelien jälkeen. Mutta perskules: kymmenen vuotta Motin otteita seurasin silmä kovana ja ilmeisesti juuri silloin kun olen ollut poissa hallilta, on se antanut syötön omille. Tai sitten Fordél on nähnyt unta.

KooKoo-fanien kriittisyys on ihan ymmärrettävää. Peli ei ole ollut läheskään sillä tasolla, mitä se voisi olla. Mutta ei tästä vielä mitään kovin pitkällisiä johtopäätöksiä voi tehdä. Kaikki tiesivät että kokonaan uudistuneen hyökkäyksen kanssa tulee menemään aikaa. Ja monet, poislukien minä, osasivat myös suhtautua skeptisesti puolustuksen pitävyyteen.

Silti: tappiot on tulleet niille, keltä sitä odotettiinkin. Ja vastaavasti KooKoo on voittanut kaikki ne jotka sen on pitänytkin. Eikä se juurikaan hyödytä toistella samoja manauksia ja mantroja KooKoon surkeudesta. varsinkaan kun aina mainitaan samat nimet: voisiko vaikka eilen neljän takaiskumaalin aikana jäällä olleelle Virtalallekin antaa vaihteeksi risuja?

Homma ei toimi nyt parhaalla tavalla, mutta katsotaan sitten keväämmällä mihin asti tämä on riittänyt, eikä tuomita porukkaa vielä täysin. Hermes- ja Hokki-ottelut kertovat kyllä parhaiten siitä, minkätasoinen porukka KooKoo juuri nyt on. Kannattaa kuitenkin hyökkääjiä manatessa huomioda sekin, että porukasta puuttuu sekä ykkös- että kakkossentteri.

Jugorov:
Hokkaset (ja Kiukas) eivät kyllä peliaikaa saaneet. Pari vaihtoa ekassa erässä Hokkasille ja se oli siinä. Olisi kyllä ollut kiva nähdä miten pojat pärjäävät, kun viimein on mikkeliläisiä kokoonpanoonnekin eksynyt. Dufvalta taisi vaan loppua kärsivällisyys 1-0-osumaan, jonka nelonen sai ottaa vastaan.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Maalittomuus näkyy varmaan kantelisenkin otteissa. Puristanee mailaa sen verran, että olisi varppina tehnyt avopaikastaan jos alla olisi tältä kaudelta vaikkapa parikin maalia. Kyllähän se tsemppaa ihan hyvin, mutta vähitellen saisi niitä tehojakin alkaa syntyä.

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Everton
Jugorov:
Hokkaset (ja Kiukas) eivät kyllä peliaikaa saaneet. Pari vaihtoa ekassa erässä Hokkasille ja se oli siinä. Olisi kyllä ollut kiva nähdä miten pojat pärjäävät, kun viimein on mikkeliläisiä kokoonpanoonnekin eksynyt. Dufvalta taisi vaan loppua kärsivällisyys 1-0-osumaan, jonka nelonen sai ottaa vastaan.

Tarkoitinkin lähinnä koko kautta. Hyvin ainakin Iivo on peliaikaa ja onnistumisia saanut. Myös Kiukas on saanut jonkin verran peliminuutteja, kuten Henkkakin.

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Fordél
Teroz kirjottaa asiaa. Ice Hockeyllä on jäänyt levy tosiaankin junnaamaan paikalleen ja vielä kaiken lisäksi ärsyttävään kohtaan…Noita samoja juttuja viestistä toiseen.

No annetaan nyt Ice Hockeylle se vastaus hänen niin monia kertoja esittämään kysymykseen. Eli käymme matseissa koska siellä on todella paljon hyvää katseltavaa. Viime kaudella oli esimerkiksi Louhivaara, Suomalainen, Tatu, Repe, Emppu ja Mäkelä, tällä kaudella noiden parin lisäksi vielä Virtala, Saarela, Somppi jne. Eli joukkueessa on todella paljon hyvää!

Ja en todellakaan odottanut, että KooKoo olisi tapellut sarjan voitosta, mutta et voi Ice Hockey tosissaan väittää, että toi peli näyttäs hyvältä?

Olenko mä sanonut, että toi peli näyttäis hyvältä????!!!! Mä oon vaan kyllästynyt teidän itkupillejen eli Fordel ja Teroz itkemiseen. Mihinkään ei olla tyytyväisiä. Mitä tahansa KooKoo tekeekin. Tulee tekstiä, että "jee saatiin Makkonen" yms, tai "siis että toi Laine on p*ska". Olkaa nyt johonkin tyytyväisiä. Joo huomaan, että löydätte jotain positiivista. Se on jo ihme, kun kyseessä taitaa kuitenkin olla tämä kritiikkipappaosasto hallilta, joka ei juurikaan muuta tee kun hauku Kookoota. Ihan sama mitä te luulette, musta, vaikka levy olisikin jäänyt paikoilleen. Pitäähän sitä toitottaa, kun ei muuten teidän päähän tunnu menevän.

Mä olen luetellut jo monet syyt, miksi KooKoon peli näyttää paremmalta, kun viime kaudella. Kannattaisi ajatella järjellä noita pelejä. Ei niitä kärkijoukkueita voida voittaa tolla miehistöllä. Se ei auta, vaikka muistelisi vuoden 5 pelejä, kuinka silloin meni hyvin. Nyt eletään tätä päivää, joten eiköhän olisi syytä jo alkaa ajattelemaan realistisesti noita juttuja, eikä vedota siihen, että "ku vuonna 5 meni hyvin". Joo mä annan asian olla, kun ei teille kahdelle se asia mene päähän. Peli ei ole näytänyt hyvältä, mutta ei siinä nyt noin paljon negatiivista ole.

Sano missä oon väittänyt, että ette ole tosifaneja????? Ainoastaan olen ihmetellyt teijän juttuja.

Hesculle: En ole tarkoittanut tällä kertaa sua, vaan näitä kahta mestaria Fordelia ja Terozia.

Viimeksi muokattu:

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai että sun on sitten vaikea ymmärtää mitään. En hyökkää sun kimppuusi, en hyökkää kenenkään kimppuun, puran vain OMIA mielipiteitäni.

Itkijät on jossain muualla.

Papat on jossain muualla.

Jotta voi tietää mihin on menossa pitää tietää missä on ollut.

Olen sanonut tämän kauden joukkuetta paremmaksi kuin viime vuotista, sanoin vain Jukurit pelin olevan samaa tasoa.

JA sanoin tämänkin JO, en ole sanonut että noilla miehillä uskoisinkaan olevan mahkuja sijoille 1-3, mutta mielestäni KooKoo seurana kuuluu sinne ja sellaisia sijoituksia kouvolalainen kiekkoyleisökin odottaa.

Ei tule tollaista tekstiä teki KooKoo mitä vain, oisit lukenut hehkutukseni tilastomiehen palstalta kun Tatu ja Tinke hankittiin takaisin KooKooseen AaKoosta, Virtalaa ja Saareelaa ehdin jo kehua (tosin Everton on ihan oikeassa Virtalan -4 on liikaa). Olin enemmän kuin tyytyväinen Kallen ja ET:n saamisesta takaisin yms.

Joko tää vois loppua kiitos.

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Viestin lähetti Jugorov
Tarkoitinkin lähinnä koko kautta. Hyvin ainakin Iivo on peliaikaa ja onnistumisia saanut. Myös Kiukas on saanut jonkin verran peliminuutteja, kuten Henkkakin.

Jesse Kiukas ei ole tainnut pelata vielä yhtään vaihtoa Mestiksessä ja Hokkasen Henrikin vain muutaman vedon..pakko myöntää ihmetyttää tuo Riston tyyli olla antamatta jääaikaa Jesselle ja Henrille, eilenkin pelin ollessa selvä olisi hyvin voinut päästää Jessen jäälle,mutta ei väkisin.

Mutta pääasia että peli kulkee ja pinnoja tulee!!

Viimeksi muokattu:

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Viestin lähetti Ice Hockey
Nyt eletään tätä päivää, joten eiköhän olisi syytä jo alkaa ajattelemaan realistisesti noita juttuja, eikä vedota siihen, että "ku vuonna 5 meni hyvin".
Hesculle: En ole tarkoittanut tällä kertaa sua, vaan näitä kahta mestaria Fordelia ja Terozia.

Ice Hockey: Joo totta, olen samaa mieltä siitä, että nyt pitää keskittyä tähän kauteen ja hetkeen. Mutta pienessä muistelemisessakaan ei tietysti mitään vikaa ole, jos se tehdään ilman turhaa haikailua.

Ja minulla ei todellakaan ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan, reagoin nyt vaan vähän tohon sun kirjoitukseen. Arvostan sinun mielipidettä siinä missä kaikkien muidenkin KooKoo-fanien. Ja eiköhän tässä kaikki nyt kuitenkin kannateta samaa joukkuetta, joten jätetään nämä turhat riitelyt pois ja keskustellaan jatkossakin KooKoon otteista asiallisesti. Seuraavaa peliä odotellessa...

Fordél

Jäsen
Eihän tässä nyt hyvää ja antoisaa riitaa kannata kuopata. Lisää pökköä pesään sanon minä!

Ice Hockeylle: Kirjotit Terozista että "Sanoo yksi näistä KooKoon niin sanotuista "kannattajista" tai niin ainakin Teroz itteään väittää." Eli tässä kohdasa väität ettei Teroz ole tosifani.

Lueppa tarkemmin noita kirjoituksiani. Olin nimittäin iloinen siitä, että Kookoo hankki Makkosen.

En ole väittänyt, että olisit väittänyt pelin näyttävän hyvältä:) Mutta koska tässä nyt ollaan ilmeisesti yhtämieltä siitä, että peli ei kulje niin silloin varmasti hommaa saa kritisoida? Ja kun näin Terozin ym. kanssa teemme niin toivoisin, että heittäisit vähän jotain rakentavampia juttuja kuin, että no ei siellä hallilla tartte käydä...

No nyt riittää mulle tästä aiheesta jauhaminen.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä ketju kannattaisi varmaan vaieta kuoliaaksi, sen verran turhaa jänkkäämistä olette saaneet aikaan... Mutta palaanpa kuitenkin minäkin tähän ketjuun, vieläpä kysymyksen muodossa.

Tuliko tosta pelistä juttua Tulosruudussa tai jossain? Minäkin nimittäin maikkarin kuvaajan näin siinä portin pielessä haastattalevan jotakuta (Rantalainen?) kun matsiin olin tulossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy