KooKoon naamakirjasivun mukaan iltapäivällä julkaistaan kuvan ( linkki naamaan KooKoo - Aikajanakuvat | Facebook ) hyökkääjä Instagramissa. Ei tuo Tuomisen Henkalta ainakaan näytä..
Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, mutta kuvassa näyttää olevan David Kolomatis. Vertailtuna miehen kuvaan Tappara-nutussa.
Silloin kyseessä olisi enemmän kuin mielenkiintoinen hyökkääjähankinta. Viime kaudella Kolomatis pelasi vielä puolustajana.Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, mutta kuvassa näyttää olevan David Kolomatis. Vertailtuna miehen kuvaan Tappara-nutussa.
KooKoon naamakirjasivun mukaan iltapäivällä julkaistaan kuvan ( linkki naamaan KooKoo - Aikajanakuvat | Facebook ) hyökkääjä Instagramissa. Ei tuo Tuomisen Henkalta ainakaan näytä..
Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, mutta kuvassa näyttää olevan David Kolomatis. Vertailtuna miehen kuvaan Tappara-nutussa.
Vaikea tuosta pikselimössöstä on ketään tunnistaa. Yllättävän hyvin on nimi pysynyt piilossa huhuilta ja ihan kiva näin. Hyökkääjä tulossa. Ei kai Kolomatis ole yhtäkkiä vaihtanut pelipaikkaa?
Oisko toi pikselimössö Patrick Davis? Ainakin tukan väri matchaa. Kalpaahan on miestä huhuiltu, mutta vois kuvitella että Davis siirtyy mielummin sellaiseen jengiin jossa on maanmiehiä kun tolla Kalpassa on vain suomalaisia pelaajia ja yksi unkarilainen.
Eikö alunperin viitattu julkistuksiin, siis monikossa. Itse siis olen odotellut, että tänään tulisi vähintään kaksi sopimusta ilmoille.
edit: Jospa olisikin Lammassaari, hiukset täsmää.
Melkonen perseennäyttö jos Lammassaari sinne saapuu. KalPalta oli jo taannoin iso virhe mies palkata. Sportilta lie vielä isompi. Vanhoilla meriiteillä pyytää isoa palkkaa ja täysi turhake ylempiin kenttiin. Alimmisss itse mielummin näen kehittyviä jätkiä/junnuja joten turhake sinnekkin. Kovasti toivon KooKoon puolesta, ettei kyseinen kaiffari ole Petri itse.Käsittääkseni KooKoo ei ole missään maininnut, että useamman kuin yhden pelaajan sopimus julkaistaisiin tänään. Aiemmin kerrottiin, että lisää on tulossa...maanantaihin ja ei yhtään tämän enempää. Tuo on ihan täällä jatkoajassa heitetty päätelmä, että sopimuksia saatetaan julkaista enemmän kuin yksi.
Petri Lammassaari on mainittu myös KooKoon facebookin huhuissa. Kultanen kyllä kertoi aiemmin, että loput hankinnat ovat todennäköisesti kaikki ulkomaalaispelaajia.
Kuka on sanonut että nyt julkaistaan ns. Ykköskorin mies? Siis joku muu kuin täällä unelmiaan ja haaveitaan kertovat palstaveljet...
Kultanen kuitenkin totesi taannoin että haetaan 1-2 hyökkääjää ja yhtä pakkia.
Veikataan että Mestis-tason pelimies tulee ja kärkihankinnat vasta kauden aloituksen kynnyksellä.
Itse olisin kanssa pettynyt jos lammassaari kuuluu kookoon "kärkihakuihin". Kyllähän itselläni oli ihan kovat odotukset lampun suuntaan viimekaudella ja välillä siellä käsiä väläyteltiin kiekon ylöstuonnissa, mutta olihan se nyt tehotonta pyörimistä kuitenki.
Uskon kuitenki että kookoolla on kovempi nimi heittää ilmoille
Melkonen perseennäyttö jos Lammassaari sinne saapuu. KalPalta oli jo taannoin iso virhe mies palkata. Sportilta lie vielä isompi. Vanhoilla meriiteillä pyytää isoa palkkaa ja täysi turhake ylempiin kenttiin. Alimmisss itse mielummin näen kehittyviä jätkiä/junnuja joten turhake sinnekkin. Kovasti toivon KooKoon puolesta, ettei kyseinen kaiffari ole Petri itse.
Lammassaarihan se sitten oli kyseessä. Ei jostain syystä oikein vakuuta, mutta saa nähdä mihin tämä sälli kykenee.Petri Lammassaaaren osalta on kerrottu, että hänen vahvuutensa ovat käsissä, maalintekotaidoissa ja nopeudessa.
Maalinteon osalta näyttää olevan kuitenkin aika hiljaiseloa viime kausilta. Neljän viime kauden aikana Lammassaaren maalimäärät liigassa ovat 6+2+2+3.
Eliteprospects.com - Petri Lammassaari
Tokihan tuossa on kausia, jolloin ottelumääräkin on jäänyt vajaaksi, mutta silti ei nuo maalimäärät kyllä yhtään vakuuta.