Dinneri paransi kun sika juoksuaan. Jos halvalla try-out niin tervetuloao
Kohta pari nimimerkkiä tulee sulle kertomaan, että tuon tason miehet eivät ole saatavilla try-outille :D
Niin mulla on hieman vaikea uskoa että KooKoo yhtäkkiä pamaa 4 kovaa tulosyksikkön äijat pöydälle.
Hah hah hah!Eiköhän sieltä kuitenkin ole parempaa luvassa kuin valkovenäläisjunnuja..
Kyllä sieltä on vielä useampi vahvistus tulossa, mutta tosiaan harvemmin näitä kesäkuun alussa julkaistaan. Kuitenkin näemmä noita AHL:n "kolmosketjun" äijiä on nyt jo saatavilla, jotka eivät lähde enää edes campeille tai eivät edes niille pääse. Katsotaan miten tämän kyseisen kalan kanssa käy, jos on edes neuvoteltu. Kyllähän tuohon vielä ykkössentteriä, laituria ja kiekollista puolustajaa tarvitaan.
Tuossa muuten Freddy Cloutierin tulevan kauden maskimuotia instagramin kautta:
Gavrus teki enemmän pisteitä, kuin Pöysti, Hahl, Rita, Ben-Amor... Gavrus myös näitä kaikkia nuorempi. Gavrus mm-kisoissa 8 ottelua 2+3=5, mikä on parempi saldo, kuin monella muulla, esim. Immosella.Toivon todella, että kookoo hankkisi pari kovaa vahvistusta! Ihan siinäkin muodossa, että pesisitte sportin runkosarjassa :D Ja te jatkoaika kookoo fanit ootte sympaattisia kavereita niin on pakko toivoa vain hyvää teille!
Kyllä mä uskon, että sieltä tulee kovempi kaveri kuin Garvus. Garvus teki melkein saman verran pisteitä Khl:ssä kuin Ben-Amor:D, Luulisin näin.
Zalewski olisi teille loistava haku. Pärjää roolissa kuin roolissa, eikä varmasti kovin kalliskaa.
Sitä olen ihmetellyt, että miksi Järvenpäätä on arvosteltu liigan huonoimmaksi 1.veskariksi :o Torjunta % liigan keskitasoa ja viime kaudella voitto% oli tasan 50. Kyllä esim Myllynieni ja Järvinen on mielstäni heikompia.
9.10.2015 KooKoo saapuu Vaasaan Sportin vieraaksi. Jostain kumman syystä odotan juuri tuota peliä kuin kuuta nousevaa. Toivottavasti myös Kouvolalaisia saapuisi paikalle.
Kyllä se on työmatka Vaasaan tuolloin järjestettävä! Sen verran teitä on ikävä ollut! Autoon mahtuu mukaan, jos jotain kiinnostaa. El classico on mun silmissä palannut.9.10.2015 KooKoo saapuu Vaasaan Sportin vieraaksi. Jostain kumman syystä odotan juuri tuota peliä kuin kuuta nousevaa. Toivottavasti myös Kouvolalaisia saapuisi paikalle.
Liigan sivuilla myös näköjään uutinen ensi kauden pelisysteemistä. Liiga jakautuu viiteen kolmen joukkueen lohkoon, jolloin oman lohkon joukkueita vastaan pelataan 3 kertaa vieraissa ja 3 kertaa kotona. Kookoon lohkossa kaksi muuta joukkuetta onkin loogisesti SaiPa ja Pelicans, joten paikalliskamppailuja tulee olemaan Kouvolassa 6 kappaletta runkosarjan aikana.
Linkki Liigan uutiseen:
Liiga jakautuu lohkoihin – otteluohjelma on täynnä uutta | Uutiset | Liiga
Edit: lisäksi kaikki kotiottelut ovat Pelicanssia vastaan joko perjantaina tai lauantaina, mikä tietää hienoa matseja Sumulaaks.. Lumon-Areenalle!
Otteluohjelma ja tuo lohkosysteemi ei ole nostattanut riemunkiljahduksia ainakaan Lahdessa.Siellä ollaan huolissaan Kookoon joukkueen rakentumisesta ja lähinnä siitä,että Kookoo saattaa olla pelkkä heittopussi, joka ei vedä yleisöä läheskään saman verran verrattuna muutamiin muihin joukkueisiin.No,huolensa kullakin,pelataan ensin.