Täällä on puolihuumorilla heitetty jos jonkinlaista nimeä, mutta kannattaa kaikesta huolimatta pitää järki mukana. Jo nämä rämöt ja keinäset ovat helkkarin kovia vahvistuksia tälle tasolle ja riittävät mainiosti kärkiosaamiseksi. Kannattaa katsoa vähän muita seuroja ja niiden tasoja. Mihinkään suuriin kilpavarusteluihin ei ole syytä lähteä. Joukkue oli jo viime kaudella helvetin kova ja riittävä mestaruuteen. Itse asiassa taso voi jopa vähän laskea, mutta kun kauteen päästään lähtemään Ikan opeilla ja kesätreeneillä, kamppailee KooKoo taatusti mestaruudesta.
Hienoa, että Keinänen saatiin vihdoinkin joukkueeseen. Olen pitkään kaipaillut KooKooseen Keinäsen tapaista fiksua, monipuolista, rauhallista ja kokenutta sentteriä. Viime kaudella Keinästä ei vielä saatu, mutta onneksi tällä kaudella allekirjoittaneen toive toteutui. Pudotuspeleissä ja mahdollisissa liigakarsinnoissa Keinäsen tapaiset pelaajat ovat helkkarin tärkeitä. Hokkasen soppari on myös hyvä haku ja mikä parasta: vihdoinkin saatiin pidemmällä sopparilla kiinnitettyä kärkiosaamista. Samat sanat pätevät Niemeen. Juuri tällainen pitkäjänteistä työtä täällä on peräänkuulutettu.
Itse toivoisin hyökkäykseen kahta kovaa nimeä, joista toinen olisi toivottavasti Aho ja toinen kova maalintekijä. Toivottavasti myös Huilla, jolloin meillä olisi valmis kolmossentteri sekä ylempien kenttien tuuraaja. Siihen päälle sopparit omien poikien kanssa ja hyökkäys olisi kasassa.
Hyökkäys:
1. Liukkonen - Keinänen - Aho
2. Baker - Hokkanen - maalintekijä
3. Veistola - Huilla - Sierman
4. Lampinen - Cihangir - Koskelainen
5. Lavonen - Harju - Koskinen
Pakistossa on hyvä runko kasassa vaikkakaan Lehtosen sopimuksessa ei ollut mitään järkeä. Honkanen, Sierman ja Hammar olisivat riittäneet 6-8 pakeiksi. Ykköspari on valmiina ja kolmosen toinen laita. Enää tarvitaan kaksi profiilipakkia, joista toisen olisi hyvä olla monipuolinen peruspakki ja toisen fyysiseen peliin pystyvä kaveri. Pakisto voisi olla jotain tämän tyylistä:
Niemi - Järvinen
Rönnberg - Eronen
Tarkiainen - Sierman
Lehtonen - Hammar
Honkanen
Maalivahtiosasto en kanna mitään huolta. Ropposen tulon myötä tuolla osastolla on imua ja osaamista, joten eiköhän se saada kuntoon. Kolmosveskaksi toivoisin jotain omaa junnua, jota voitaisiin alkaa ajaa sisään edustukseen.