Jos olen oikein ymmärtänyt tätä lajia, niin tämä jääkiekko on maalintekopeli. Kahdessa pelissä vain kolme maalia. Paikkoja oli vaikkapa kymmeneen osumaan. 30% maaleista vastasi junnu, joka ei edes ole pelaavassa kokoonpanossa tulevalla mestis-kaudella. Ei pojat, tällaisilla hyökkääjillä ei pelejä voiteta.
Hei lepo vaan. Nyt kannattaa vähän rauhoittua ja vetää vähän happea. Muistuttaisin, että kyseessä oli ensimmäiset harjoituspelit ja ulkona lämpötila ainakin Kouvolassa on vielä yli 35 °C.
Muistutuksena muutamia viime kauden harjoitusotteluiden tuloksia:
KooKoo-Jukurit 2-2, KooKoo-Amur 2-4, KooKoo-HeKi 1-1, Jukurit-KooKoo 4-3, KooKoo-Jokipojat 0-3, HeKi-KooKoo 6-4. KooKoo ei viime kaudella siis voittanut yhtään harjoituspeliä, mutta siinä vaiheessa kun alettiin pelaamaan pisteistä niin tuloksena olikin KooKoolle runkosarjan voitto.
Jellona olisin luullut, että sinäkin olisit jo oppinut, että näissä harjoituspelissä voitto ei ole kaikkein tärkein asiaa, vaan joukkue tekee edelleen kokeiluja, haetaan sopivia kenttäkoostumuksia, on try-out pelaajia jne.
Siitä olen samaa mieltä, että KooKoon puolustuksesta olen erittäin huolissani, jos pelaavassa kuusikossa ovat mukana Lustberg ja Gärdström. Kummankaan heidän paikkansa ei ole mestiksen kärkisijoja tavoittelevan joukkueen puolustuksessa. Eli näiden hankintojen kohdalla KooKooon kyllä mennyt pahasti metsään