Osittain samaa mieltä kuin Fordél. Tietysti riippuu varmasti paljon roolistakin, mutta 10 pinnaa on varmaan aika maksimi Onnelalle. Tamminen, jota ei YV:llä jäällä nähtäne, tuskin yltää edes siihen. Lajuselta 20 pinnaa olisi aika kova temppu. Aika yleinen kaava junnupelaajille on se, että pisteet puolittuu. Eli näiltä osin saatan olla jopa pessimistisempi kuin jäsen F.
Jätit kuitenkin huomioimatta jäljelle jääneet pelaajat. Tarkiaiselta on lupa odottaa tällä kaudella paljon, toisin kuin vielä viime kaudella uskallettiin edes toivoa. Samoin uskon, että Vuorisaari jatkaa kevätpuoliskon vahvoja esityksiään ja nostaa kiekollista profiiliaan edelleen. 20-30 pinnaa molemmille. Sitten on vielä Lustberg. Jos vain nappaa viimein kunnolla paikan pelaavasta kokoonpanosta, niin 10-15 pojoa on ihan haarukassa. Eli tuo "kehittyminen" paikkaa vähän tilannetta. Siltikin: yhtä profiilipakkia kaivataan.
siffa kirjoitti:
Onnela on kovan tason Mestis-puolustaja, mikäli on terveenä ja pysyy terveenä. Itse olin näkevinäni hänessä aikoinaan täällä SM-liigatason pakin, mutta loukkaantumiset estivät KooKoo-aikana kehittymisen.
Onnelan kohdalla ainoa ongelma/kysymysmerkki onkin siinä, kuinka paljon hän pystyy enää potentiaalistaan hyödyntämään. Muistaakseni Onnelalta on operoitu uran aikana molempia polvia ja luoja tietää mitä muitakin paikkoja. Olikohan olkapää ja rannekin jossain vaiheessa risana.
Itse uskon, että Onnela - nyt kokeneempana - on samantason ok-peruspakki, kuin aikoinaankin KooKoossa. Sen sijaan potentiaalia yhtä korkealle kuin silloin oletettiin, en enää näe. Eli Mestis-tähteä saati sitten liigapaikkaa ei Onnelalle enää ole tarjolla. Mutta ihan varmasti mahtuu KooKoon pelaavaan kokoonpanoon ilman uusia terveyshuolia.