Viestin lähetti Sumu
Joo-saas nähä kuinka kauan Porissa pystytään pyörittämään toimintaa. Toivottavasti saavat hommat toimimaan. Toisaalta konkurssi antaisi mahdollisuuden uuteen nousuun.
Onnea vaan Mypalle voitosta.
Mypa! Huhuja? Niitähän on kuultu jo pidemmän aikaa mutta jos voisit hieman enemmän valottaa ... utelias kun olen.
Olen silti melko varma noista mainitsemistasi kahdesta joukkueesta toinen olisi Vaasasta...mutta kahdesta-sehän tarkoittaisi yhden joukkueen pudottamista liigasta jos sinne ei noustaisi pelaamalla!
Niin tosiaan tuo Porin tilannehan taitaa olla julkinen salaisuus ja kyllähän Porin tilanne taitaa olla suurennuslasin alla niin futisliigassa kuin toivottavasti myös jääkiekkoliigassa.
Lähinnä näistä mahdollisista liigajoukkueista tosiaan tarkoitin Sportia sekä KalPaa, lähinnä täällä jatkoajassa olleiden fanien kirjoittelujen perusteella. Minulla ei ole mitään Sportia tai KalPaa vastaan, päinvastoin mielestäni joukkueilla pitäisi olla mahdollisuus nousta liigaan, mutta vain pelaamalla. Samoin mahdollisuus nousuun pitäisi olla KooKoolla ja kaikilla joukkueilla jotka haluavat nousta. Jos ei taidot ja kyvyt riitä, niin sitten ei, mutta liigaan on oltava mahdollisuus nousta ja kyllä sieltä pitää voida myös pudota jos resurssit eivät riitä kuten viime kaudella parin joukkueen osalta saimme nähdä.
Olen ymmärtänyt, että nykymestiksestä kunnianhimoisia tavoitteita (niinkuin kilpaurheilussa pitääkin olla) on ainakin KooKoolla, KalPalla, Sportilla, Hermeksellä ja TuTolla. Eli kyllä kyseisillä joukkueilla pitäisi olla mahdollisuus nousuun pelaamalla