Enää joku kaksikymmentä vuotta niin Kontsas on pakkoeläkkeellä.
Pystyiskö joka referoimaan tarkemmin tätä Kalevan juttua?Kärpillä edessä painavien muutosten kesä – palaako Juha Junno eläkkeeltä hallituksen puheenjohtajaksi?
Kolumni Teemu Wilenius Eletään vuodenaikaa, jolloin Kärppien kannattajien suurin mielenkiinto kohdistuu perinteisesti seuraavan kauden joukkueen rakentamiseen.www.kaleva.fi
On tavoitettu. Huuton ollaan vastaamassa(?)
Kontsas on ilmoittanut jättävänsä hallituksen yhtiökokouksessa.Pystyiskö joka referoimaan tarkemmin tätä Kalevan juttua?
Joo ei tässä vielä torille ponkaista eikä näillä keleillä viitsisikään, mutta olisihan Junnon nimen heittäminen soppaan Kalevalta vähän erikoista jos jutussa ei olisi mitään perää, varsinkin kun ottaa huomioon että viime vuodet ovat menneet käytännössä eläkkeellä ja ilman mitään signaaleja sen suhteen että olisi näihin hommiin palaamassa.Korostetaan vielä että jutussa oli kaksi eri osaa - fakta, ja spekulaatio.
Fakta: Kontsas väistyy
Spekulaatio: Junno tulisi tilalle
Aika korni itse asiassa tuo topicin nimi koska täytyisi muistaa että Heikki Kontsas on tehnyt ansiokkaan ja pitkän uran Kärpissä, myös niinä vaikeina aikoina.
Toimeen tulee ryhtyä, soittakaa Juha Junno apuun.
Kyllä, olet oikeassa mutta negatiivinen potkut-nimike ei ole kovin fiksua ja filmaattista ansioituneesta tekijästä.On tehnyt hallituksen jäsenenä hyvää työtä. Kulisseista on kuiskailtu että viime vuosina puheenjohtajan tontilla ei ole mennyt ihan yhtä hyvin. Siksi tämä ketju on perustettu. Lisätiedot avausviestistä.
Varmaan olisi kannattanut ymmärtää omat resurssit ja pysyä jäsenenä eikä lähtä kantamaan vastuuta mihin itsestä ei ole. Kaikista meistä ei ole kaikkiin hommiin vaikka kuinka itse haluaisi.On tehnyt hallituksen jäsenenä hyvää työtä. Kulisseista on kuiskailtu että viime vuosina puheenjohtajan tontilla ei ole mennyt ihan yhtä hyvin. Siksi tämä ketju on perustettu. Lisätiedot avausviestistä.
Syynimaan oraakkeli oli aikaansa edellä. Vai soititko itse?
Toimeen tulee ryhtyä, soittakaa Juha Junno apuun.
Mielestäni mautonta tehdä tuollaisia nimimuutoksia miehestä, joka on ollut Kärppien mukana eri tehtävissä n. 30 vuotta - mm hallituksessa dynastiavuosien ajan.Juha Junno on haĺlituksen pj. Köntsäs on ulkona..