Niin tässä se homma onkin. Kun Volkov ei mun mielestä ole Liiga tason veskari. Kuten sanoin harkkakaudella:Niin eli on helkutin tärkeää, että pelaajat oppivat luottamaan myös Volkoviin maalilla, jos miehestä on Liiga vahdiksi on ja häntä meinataan peluuttaa. Asia on erikseen, jos hänestä ei Liiga vahtia tule, niin sitten uutta äijää, viime kauden tilanteeseen ei voida joutua Söden loukkaannuttua, koska sitten korttitalo kaatuu aivan varmasti.
Ei ole tämän eikä viime kauden valossa mitenkään varmaa, että Söde pelaa sen plus 50 peliä.
Alkuun oli tutina, että Volkov on vähintäänkin ihan ok kakkosveska. Nyt päivitän ennustusta ja ennustan, että tää hankinta on huti. En tykkää torjunta-asennosta enkä muutenkaan tosta pelityylistä. Ja ainakin näin kesällä pelipääkin näyttää aika hitaalta.
Eli saa jatkaa matkaa kesken kauden. Mutta en siis tietenkään mitään potkuja ole vielä vaatimassa, otanta on itelläni vielä niin pieni.
Volkovista tulee mieleen köyhän miehen Bernard.
Niin tässä se homma onkin. Kun Volkov ei mun mielestä ole Liiga tason veskari. Kuten sanoin harkkakaudella:
Ja nyt onnistui näköjään ennustus, että ekassa erässä 0-2 tilanteessa Volkov vaihtoon. No eiköhän taaskin löydy näille maaleille joku mutku mutku mutku selitys.
Joo niin tarvitaan. Ja toivottavasti sellainen hankitaan jostain mahdollisimman nopeasti.Ei tässä mitään selityksiä, ole itselle on tärkeämpää Ässien menestys ja siihen tarvitaan kaksi maalivahtia jotka voi kentälle heittää.
Ihan itse sen tuhosi tuolla ekalla maalilla.Ei ollut mitään järkeä peluuttaa Volkovia Kärppiä vastaa ellei tavoite ollut tuhota Volkovin itseluottamusta.
Ei ollut mitään järkeä peluuttaa Volkovia Kärppiä vastaa ellei tavoite ollut tuhota Volkovin itseluottamusta.
Tuo eka maali oli niin iso farssi, että vastustajalla ei ole mitään merkitystä. Sitä ennenkin jo pomputti kiekon eteen. Huono veskari, aivan väärässä sarjassa.Ei ollut mitään järkeä peluuttaa Volkovia Kärppiä vastaa ellei tavoite ollut tuhota Volkovin itseluottamusta.
Tolvaselle ei kiitosTämähän meinaa tosissaan haastaa ruikuli-Dänin paskimpana aulkomaalais "vahvistuksena".
Täysi huti, uusi arpa raaputettavaksi, tai Tolvaselle lappu.
Nyt voisi heittää Volkovin takaisin...ei tässä nyt enää mitään menetettävää ole.