Konserttiopas á la Jatkoaika

  • 322 865
  • 1 782

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Rumours Of Fleetwood Macin Oulun keikalle lippu hankittu. Tätä on sanottu maailman parhaaksi Fleetwood Mac-tribuutiksi ja sillä on Mick Fleetwoodin hyväksyntä. Aito asia jäi näkemättä joten tribuuttibändi kelpaa hyvin. Innolla odottelen, että pääsen nuo biisit vihdoinkin kuulemaan livenä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Heart perui ensi kesälle suunnitellun Euroopan kiertueensa Ann Wilsonin terveysongelmien takia. Hänelle tehdään toukokuun lopussa rutiinitoimenpide, josta toipuminen kestää vähintään kuusi viikkoa.



Tämä yllätti alkuviikosta kun hotelleja olin varaamassa. Ei mitään sähköpostia ollut tullut lipunmyyjältä ja uutisenkin olin missannut. Hyvin näyttä tällä viikolla telkkarissa vetävän ja kivasti oli yleisöä Piitsburghin keikallekin löytänyt.
Olikohan lipunmyynti syynä kun ei operaatio näyttänyt keikkatahtia hidastavan, tilalle löytyi P-Amerikan keikkoja kuitenkin.


Toki en katsonut oliko Ann korvattu.

Harmittaa silti perkeleesti, vuoden odotetuin keikka.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Hyvin näyttä tällä viikolla telkkarissa vetävän ja kivasti oli yleisöä Piitsburghin keikallekin löytänyt.
Olikohan lipunmyynti syynä kun ei operaatio näyttänyt keikkatahtia hidastavan, tilalle löytyi P-Amerikan keikkoja kuitenkin.
Pittsburghin keikka oli käsittääkseni toukokuun puolella ja nyt näkyvät olevan tauolla heinäkuun lopulle asti.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä yllätti alkuviikosta kun hotelleja olin varaamassa. Ei mitään sähköpostia ollut tullut lipunmyyjältä ja uutisenkin olin missannut. Hyvin näyttä tällä viikolla telkkarissa vetävän ja kivasti oli yleisöä Piitsburghin keikallekin löytänyt.
Olikohan lipunmyynti syynä kun ei operaatio näyttänyt keikkatahtia hidastavan, tilalle löytyi P-Amerikan keikkoja kuitenkin.


Toki en katsonut oliko Ann korvattu.

Harmittaa silti perkeleesti, vuoden odotetuin keikka.
Pittsburgin keikka oli 24. toukokuuta ja ainakin Alone meni aika perseelleen. Aika huonossa hapessa tuntuu valitettavasti olevan, kommenttien mukaan kokonaista sarvikuonoa ei olisi tarvinnut syödä
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Pittsburghin keikka oli käsittääkseni toukokuun puolella ja nyt näkyvät olevan tauolla heinäkuun lopulle asti.
Ahaa, menin vaan ansaan. Näiden some kun kiitteli eilen Pittsburgia erinomaisesta yleisöstä, pari päivää sitten Kelly Clarksonia tämän showhun pääsystä ja kesäkuun alussa Jimmy Fallonia kutsusta. Taitaa vaan toimia siis hitusen jälkijunassa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös