Viestin lähetti Arnold
Gimmel Porissa Promenadisalissa 5.2.2003.
Muuten olisin mennyt, mutta liput saivat kääntymään pois. Ei voe mittään, mutta sitten kun Gimmel tulee kakkoslevynsä kanssa Poriin uudestaan ja liput ovat ainakin kolme kertaa halvemmat, niin sitten menen satavarma katsastamaan Jen... eiku Gimmelin.
Hahaa...mä olin Gimmeliä kattomassa Järvenpäässä toissapäivänä. Ja täytyyhän sanoa, että oli huumorintaju koetuksella. Tytöille oli selvästi sanottu, että: "Kysykää sitten joka viides minuutti, että onko teillä Järvenpää hyvä pössis." Hmmh...no ehkä mä olen vaan ilonpilaaja, joka ei ymmärrä oikeasta musiikista mitään.Viestin lähetti Dan O'Connell
Hahaa mun pikkusisko oli Gimmeliä katsomassa ja otti siellä hyviä valokuvia. Nyt mä voin kattoa Jen... eiku Gimmelin kuvia joka päivä :)
Viestin lähetti Trancezz
Dj Tiesto @ Helsinki Club 30.3.2003
Kaikki konemusiikin diggarit menkää tonne!
Ylisimo mesta! Paikan omistaa Swedish Erotican entinen kitaristi Magnus Ax. Hän laajensi muutama kuukausi sitten, ostamalla naapurista pelastusarmeijan kirkon! Elikkä nyt bändit heiluvat alttarilla ja baari on urkujen paikalla:-)Viestin lähetti leivoja
March 19th Göteborg, SWE - Sticky Fingers
Kaksi ensin mainittua on jo tsekattu ja hyviksi todettu (Technicolouria lukuunottamatta).Viestin lähetti Rok
la 17.5. Hellsinki Heat Festival:
The Nomads, Thee Ultra Bimboos, Sweatmaster, Damn Seagulls, Mutants 13 € 18 v.
pe 23.5. Hybrid Children, Technicolour 6 €
la 24.5. Lemonator 10 €