Re: Mäkinen vs. Caloun
Mitä naurettavaa siinä on että jättää turhan jäähyn ottamattta. Uskon että Makoa ei siinä sattunut, mutta ei se silti vedävertojaan erään suuren luokan joukkue pellaajan kuoleville joutsenille. Ja mitä jos Mako ei olisi siinä kohtaa kumartanut? olisi tilanne mennyt toden-näköisesti tuomareilta ohi kokonaa.
Ehkä sinua naurattaa ja vittuttaa sen takia kun omassa sinisessä paidassa ei löydy sellaista sydäntä ja pelaajaa joka olisi yhtä paljon laittanut ropaansa likoon kuin Mako tänään. Tuomarit olivat juuri siinä kohtaa kerrankin koko ottelussa ajan hermoilla. En ymmärrä käsitystä minkä mukaan rangaistukset pitäisi antaa seurauksen eikä teon mukaan olen tästä aikasemminkin kirjoittanut ja paheksunut henkilöitä jotka näin ajattelee.
Tällä Espoon doorikselle on jo oma ketju joten en viitsi enään hänestä jauhaa. Mutta erot Makon ja Janin kanssa on aika suuret enkä edes vaivaudu perustelemaan jos sitä ei itse näe on kapasiteetti liian pieni sitä edes selityksen jälkeen ymmärtämään.
Voi olla että sympatia loppui jo viime Tampereen reissulla:D
Viestin lähetti Cannibal
. Olisi kuvitellut, että tuon pikku tökkäisyn jälkeen Mäkinen olisi kimpaantunut ja haastanut Josephin, mutta tekipä sitten aika naurettavan tempun ja pisti pitkälleen...just joo. Lähinnä koko tilanne ja koko mies naurattaa, mutta kyllä myöskin vituttaa TPS:n ja Josephin puolesta. Taas olivat tuomarit tässä tilanteessa pihalla kuin lumiukot. Tuo ei VOINUT sattua. Siis se on mahdotonta että Mäkistä olisi tuo pikku tökkäys sattunut. Mutta väittäkää vaan että sattui. Sitä ei kyllä usko kukaan, ei edes Mäkinen itse.
Tästä lähtien kyllä muistutan joka kerta mikäli Tampereen suunnalla kehdataan vielä Calounia haukkua neitimäisyydestä. Tuosta olisi pitänyt todellakin antaa rangaistus...nimittäin Mäkiselle 10 min. Jo toinen todistamani paha tuomarivirhe. Ensimmäinen oli Calounin tilanne. Siitä kyllä Caloun ansaitsi jäähyn, ei siinä mitään, muttei todellakaan ottelurangaistusta.
Eiköhän se finaaleihin mene. Jostain syystä minulta ei tosin enää juurikaan sympatiaa Tampereen suuntaan irtoa...
Mitä naurettavaa siinä on että jättää turhan jäähyn ottamattta. Uskon että Makoa ei siinä sattunut, mutta ei se silti vedävertojaan erään suuren luokan joukkue pellaajan kuoleville joutsenille. Ja mitä jos Mako ei olisi siinä kohtaa kumartanut? olisi tilanne mennyt toden-näköisesti tuomareilta ohi kokonaa.
Ehkä sinua naurattaa ja vittuttaa sen takia kun omassa sinisessä paidassa ei löydy sellaista sydäntä ja pelaajaa joka olisi yhtä paljon laittanut ropaansa likoon kuin Mako tänään. Tuomarit olivat juuri siinä kohtaa kerrankin koko ottelussa ajan hermoilla. En ymmärrä käsitystä minkä mukaan rangaistukset pitäisi antaa seurauksen eikä teon mukaan olen tästä aikasemminkin kirjoittanut ja paheksunut henkilöitä jotka näin ajattelee.
Tällä Espoon doorikselle on jo oma ketju joten en viitsi enään hänestä jauhaa. Mutta erot Makon ja Janin kanssa on aika suuret enkä edes vaivaudu perustelemaan jos sitä ei itse näe on kapasiteetti liian pieni sitä edes selityksen jälkeen ymmärtämään.
Voi olla että sympatia loppui jo viime Tampereen reissulla:D