Thomas Vanekin "no look pass" John Tavaresille Ottawaa vastaan oli varsin hieno.
Video: Thomas Vaneks no-look set up to Tavares - YouTube
Video: Thomas Vaneks no-look set up to Tavares - YouTube
Mitä joukkuetta vastaan ja kuka Rangersin pelaaja teki tässä kausi tai pari sitten se äärettömän hienon maalin, jossa pakki (oliko MDZ) avaa Richardsille pitkän keskelle, josta tämä jatkaa suoraan sen täydessä vauhdissa olevalle vasemmalle laiturille, joka syöttää kiekon vielä oikealle laiturille? Olen yrittänyt etsiä youtubesta mutta ei perkele vaan löydy kun ei muista kaikkea.
Olin tulossa tänne vilkaisemaan miten hulluna J.T. Millerin viime yön maalia hehkutetaan mutta eihän sitä ole edes mainittu. Kokonaisuutena aika huikeaa settiä kiekonriistosta lähtien.
Kumma kun ei kukaan ole vielä linkannut Kari Lehtosen loistavaa tuplatorjuntaa viimeyöltä. Ensin ohjauskiekko hienosti jalalla ja sitten upea koppi paluukiekkoon. Linkki youtubeen: Kari Lehtonen Robs Jordan Eberle With the Glove (11/13/13) - YouTube
Nämä taklaukset ovat kyllä huippuja jossa taklaaja joutuukin itse taklatuksi. On tuo Oshie kyllä kovempi jätkä kuin miltä näyttää.
.J. Oshie reverse hit on Jamie McGinn Colorado Avalanche vs St. Louis Blues 11/14/13 NHL Hockey.
Linkki vie Youtubeen.
Taisi Oshien kypärä pamahtaa aika miehekkäästi McGinnin leukaan. Hieno tilanne kuitenkin.
Oli muutenkin aika intensiiviset toisen erän viimeiset kolme ja puoli minuuttia tuossa pelissä. Ensin Stewart hakkaa Sarichin ja Sobotka Duchenen, sitten tuo Oshien vastataklaus ja lopuksi Reaves vetää McLeodia turpaan. Bluesin kanssa ei pelleillä.
Junnu lähti komeasti.
Dmitry Kulikov lays down a nice hip check - YouTube