Kolumni: Väärinkäytöksiä harrastejääkiekkossa

  • 4 823
  • 26

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Viestin lähetti Blågula
Voisikohan tämän keskustelun viedä hieman sivuraiteelle?

Kysymykseen tulisi silloin ensisijaisesti kai harrastesarja Helsingissä. Muutama perusjuttu mietityttää:

Miten pitkä kausi on ja montako ottelua mahtuu kauteen? Millaisista kustannuksista puhutaan? Jäävuorot ovat ilmeisesti pahimmasta päästä? Entä millainen on pelityyli harrastesarjassa? Mennäänkö fair-play hengessä vai tuleeko poikkaria naamaan?

Itä-Helsingin Noutajat pelaa harrastesarjassa Helsingissä. Viime kaudella oli 15 matsia, tällä kaudella yksi vähemmän eli 14. Toki ennen kauden alkua ja kauden jälkeen pyritään pelaamaan muutama harjoituspeli eli niitä kertyy vajaa 20 kpl kaudessa. Kausi alkaa marraskuun alussa ja loppuu maaliskuun alkupuolella. Tänä vuonna Noutajilla oli viimeinen sarjapeli 25.2. Jäävuorot on ääripäistä, on lauantai aamuna kello 7 tai sitten lauantai iltana kello 22.30 ->. On myös arkiaamuisin ja iltaisin klo:21.30 ->. Pelityyliä on hieman vaikea kuvailla sen tarkemmin, välillä tunteet nousee pintaan, välillä mennään nauramalla.
Pistä yv:tä tulemaan, jos haluat tietää lisää.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti B1

Ja nämä pelaavat kuuleman mukaan turhan tosissaan. Noh, siellä saavat pelata. Itse pelaan kolmoslohkossa. Meidän joukkueelle kuuluu harrastesarjan vikan lohkon vika sija.
Muistaakseni joku sanoi, että Hautamaa ja Ahlberg pelaa myös. Kuten itse saoin, en tosiaan tunnista pelaajia kasvoista kentällä, enkä niitä edes katsele. Tosin tietyt pelaajat erottuvat taidoiltaan.

Kyllähän minä nyt Jutilan tunnistaisin. En ole pelannut kaikkia pelejä, joten en ainakaan Jutilaa vastaan ole päässyt pelaamaan. Olisi todella hienoa päästä pelaamaan esikuvaansa vastaan. Noh, uusi kausi uudet kujeet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös